Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[PwF]Hchest

Legacy Member
De man zei:
Vriend van mij op ts verteld me dat er iemand was gespawnd naast hem en op hem schoot ergens ver in het noorden van de map, Alt F4. Paar seconden later, juist om 01:15 werd ik afgeknald door een teleporter op BE 3. Was op 013 - 992 en er was niemand in mijn zicht voor kilometers ... Had alle gear en gwn afgeschoten door een lamer me ne rifle op de f***** open vlakte waar er NIETS IS!!!!!!!! btw, had just 2 uur gelopen voor men gear te halen van mijn lijk ... Another day in dayz with hackers?

Had het ook, ik had een DMR etc...
Connect ik, spawn ik in middle of nowhere.

Ik abort, disconnect, en connect nog eens.
Heb ik m'n gear van voor mijn DMR terug..

Raar, maar toch blij dat ik terug mijn AK47 had etc...

Zeer strange, wss bug of hackers! :doh:

Shadowfox

Legacy Member
Na de trade met Kaio gisteren heb ik weer alles zie :)
Coyote + Ghillie + M4 SD + M107 + NVG + GPS ...

Eens zien hoelang ik in leven blijf deze keer (vorige keer ik alle gear had 2 dagen overleefd :))

f33db4ck

Legacy Member
Net samengekomen met ons team, Ghillie suit gekregen en nu iedereen gaan ownen : >

onderweg random tentenkamp tegengekomen (6 tenten ofzo) met kogels ... geweren Coyote backpacks. Schitterend gwn :)

FuzzyHawkeye

Legacy Member
All-In zei:
Net samengekomen met ons team, Ghillie suit gekregen en nu iedereen gaan ownen : >

onderweg random tentenkamp tegengekomen (6 tenten ofzo) met kogels ... geweren Coyote backpacks. Schitterend gwn :)

fal's ? ^^

sele

Legacy Member
als ze nu eens dayz maken met den engine van bf3 dan hebben ze een top spel :)

nixie

Legacy Member
El Shampo zei:
De server van 9lives is die met maplocation aan? Ik ben daar namelijk geen echte fan van aangezien je dan andere die dichtbij zijn kan zien staan op de map.


Ook een stukje realisme die weg is :/

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2

jij bedoelt zo die bollekes op de map? (rood ofzo)
die zijn er niet op 9cakes

deathsythe

Legacy Member
verdikke gisteren in zo een barn een sniper rifle gevonden maar die zombies kwamen net op mij af :/ waardeloos op korte range :(

De man

Legacy Member
[PwF]Hchest;16568769 zei:
Had het ook, ik had een DMR etc...
Connect ik, spawn ik in middle of nowhere.

Ik abort, disconnect, en connect nog eens.
Heb ik m'n gear van voor mijn DMR terug..

Raar, maar toch blij dat ik terug mijn AK47 had etc...

Zeer strange, wss bug of hackers! :doh:

Ik bedoel dat ik gewoon aan het wandelen was in de open vlakte (mijn bedoeling) en er teleport ne kerel naast mij met een gun en maait mij neer, terwijl twee minuten daarvoor diezelfde kerel mijn vriend wou afknallen op een geheel andere locatie, maar er niet in slaagde. De hacker heeft dus een "teleport tool" om zijn eigen te teleporten naast spelers en dan af te knallen.

KoOkiE

Legacy Member
aan iedereen die hulp nodig heeft, gelieve niet gewoon in dit topic te posten. als ik het al zie dan is het veel te laat meestal. voeg me gewoon toe op skype (zie sig), er zijn geen voorwaarden nodig. wees je er enkel bewust van dat ik niet naar airfields, de twee sobors, cherno of elektro ga. als je daar aan het doodgaan bent kan ik daar weinig aan doen, het heeft geen zin om mezelf in gevaar te brengen door naar zo'n locatie te gaan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan