Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shadowfox

Legacy Member
rafbanaan zei:
[youtube]W5MalUqk1qo[/youtube]

Ze gingen eens looten D:
Hoor ik daar op het einde Mentor niet zeggen; "ik ga mijn backpack dupen"?
Paar paginas terug kreeg ik nog de volle laag omdat ik een gehackte gun box heb gebruikt (die daar al stond!) :love:

MegaMentor

Legacy Member
Shadowfox zei:
Hoor ik daar op het einde Mentor niet zeggen; "ik ga mijn backpack dupen"?
Paar paginas terug kreeg ik nog de volle laag omdat ik een gehackte gun box heb gebruikt (die daar al stond!) :love:

Thing is, als ge veilig een ghillie of camo wilt aandoen moet ge uw backpack eerst droppen. Het zou niet de eerste keer zijn dat mijn backpack verdwijnt of leegt op dat moment. Daarom drop ik em eerst, voor camo aan te doen. En ja, meestal krijgt ge dan opeens uw eigen backpack terug op uw rug, welliswaar wel volledig leeg. Dus, 1 lege kopie van uw backpack op de rug, 1 volle originele op de grond.

azertyalex

Legacy Member
Shadowfox zei:
Hoor ik daar op het einde Mentor niet zeggen; "ik ga mijn backpack dupen"?
Paar paginas terug kreeg ik nog de volle laag omdat ik een gehackte gun box heb gebruikt (die daar al stond!) :love:

een backpack is niet zo waardevol als een gun eh :p

Shadowfox

Legacy Member
Ah, dieje 'dupe'. Ge kunt natuurlijk ook gewoon uw eigen backpack leeg halen voor ge kleren veranderd ;)

nixie

Legacy Member
it's alpha, zolang dupe mogelijkheden worden gereport zie ik daar niets verkeerd in.
En mentor die gaat da sowieso hebben gereport... :unsure: right mentor? :unsure:


:p

azertyalex

Legacy Member
Shadowfox zei:
Ah, dieje 'dupe'. Ge kunt natuurlijk ook gewoon uw eigen backpack leeg halen voor ge kleren veranderd ;)

dan gebeurt hetzelfde. er wordt eigenlijk gewoon een kopie van u gespawned.

Kaiowas

Legacy Member
hmmm, Ik zit met een probleemke. Sinds vandaag is men crosshair weg ( en ja, op servers waar ch enabled is) en kan ik geen iron sight meer gebruiken. Is dit een bekende bug? Want op deze manier ben ik een vogel voor de kat :)

El Shampo

Legacy Member
De server van 9lives is die met maplocation aan? Ik ben daar namelijk geen echte fan van aangezien je dan andere die dichtbij zijn kan zien staan op de map.


Ook een stukje realisme die weg is :/

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2

Soler

Legacy Member
Kom in het stadje naast Kamenka terecht, ga een pakhuis in, wordt afgeknald door een nobele onbekende maar kon het nog niet overleven. Kom ik opeens terug iemand tegen en die is friendly en we lopen weg. Val ik opeens dood...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan