Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jm188 zei:sinds ik in de woods zit met 1800 hp durf ik niet meer spelen he, ik heb alles om eten te krijgen van beesten en te bakken maar ik zie geen kloten + ik val flauw![]()
Li0n zei:Laat u dan doodgaan? Regel 1 in dit spel, do not get attached to your character or loot.

jm188 zei:sinds ik in de woods zit met 1800 hp durf ik niet meer spelen he, ik heb alles om eten te krijgen van beesten en te bakken maar ik zie geen kloten + ik val flauw![]()
jm188 zei:sinds ik in de woods zit met 1800 hp durf ik niet meer spelen he, ik heb alles om eten te krijgen van beesten en te bakken maar ik zie geen kloten + ik val flauw![]()
KoOkiE zei:voeg me toe op skype, mss kan ik komen helpen.
KoOkiE zei:nergens.. dat zijn geen coordinaten maar nog een overblijfsel van ArmAII. Het stelt je squad voor. iets van 1e regiment, 2e platoon, squad Bravo nummer 1
je map locatie zal je maar kunnen zien als je ingame een map hebt. door helemaal in te scrollen zal je een raster zien met een driecijferig getal bovenaan en links. dat zijn je coordinaten. standaard worden eerst de bovenste vermeld en dan pas die op de linkerkant.

jaybrown zei:Ik zit vast in een muur in cherno. De respawn button werkt niet meer. Wat kan ik doen?

Reggaesmurf zei:Al geprobeerd met stepover ? (default v denk ik)
ps: Lion watefok doedegij ier¿!?![]()
Reggaesmurf zei:Al geprobeerd met stepover ? (default v denk ik)
ps: Lion watefok doedegij ier¿!?![]()

Piekatsjoe zei:Net eventjes naar Stary Sobor gelopen, G17 met 5 mags & M4A1 met 4 Mags en 2 Silenced Ammo Mags gevonden.
Zat iemand niet ver van die plek te schieten op iets/iemand, toevallig niemand van hier?

tekn0w!z zei:Denk dat ik da was
Ik hoorde in de verte ook een schot van een handgun denk ik.

Li0n zei:Ik speel dayz. Maar ni met u![]()