Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KoOkiE

Legacy Member
ja toch wel sele. ik zou zeggen lees op uw gemak de topic voor beginners (zie mijn sig). daar staat alles wat je moet weten.

jm188

Legacy Member
sinds ik in de woods zit met 1800 hp durf ik niet meer spelen he, ik heb alles om eten te krijgen van beesten en te bakken maar ik zie geen kloten + ik val flauw :(

Li0n

Legacy Member
jm188 zei:
sinds ik in de woods zit met 1800 hp durf ik niet meer spelen he, ik heb alles om eten te krijgen van beesten en te bakken maar ik zie geen kloten + ik val flauw :(

Laat u dan doodgaan? Regel 1 in dit spel, do not get attached to your character or loot.

f33db4ck

Legacy Member
Li0n zei:
Laat u dan doodgaan? Regel 1 in dit spel, do not get attached to your character or loot.

dit =D toen ik de eerste keer doodging -> pissed & raged. Nu maakt het nie meer uit :p

KoOkiE

Legacy Member
jm188 zei:
sinds ik in de woods zit met 1800 hp durf ik niet meer spelen he, ik heb alles om eten te krijgen van beesten en te bakken maar ik zie geen kloten + ik val flauw :(

voeg me toe op skype, mss kan ik komen helpen.

sele

Legacy Member
1-2-B1 waar zit ik dan?snap dus niks van die map e :p

btw wie had mij net doodgeschote?jullie waren met 2 en ik liep met een axe de zombies te doden dat achter ulle aant lopen waren?:p

jm188

Legacy Member
KoOkiE zei:
voeg me toe op skype, mss kan ik komen helpen.

bedankt voor het aanbod, vanavond mss, en ja anders leg ik mij ergens op een herkenningspunt en laat ik mij doodgaan

KoOkiE

Legacy Member
nergens.. dat zijn geen coordinaten maar nog een overblijfsel van ArmAII. Het stelt je squad voor. iets van 1e regiment, 2e platoon, squad Bravo nummer 1

Je map locatie zal je maar kunnen zien als je ingame een map hebt. Door helemaal in te scrollen zal je een raster zien met een driecijferig getal bovenaan en links. Dat zijn je coordinaten. standaard worden eerst de bovenste vermeld en dan pas die op de linkerkant. Je kan door een waypoint te plaatsen op de locatie waar je denkt te zijn, gemakkelijk te weten komen waar je juist bent.

dit werd ook toegevoegd aan de tips voor beginners topic: https://www.beyondgaming.be/archive/games-general.91/dayz-voor-beginners.873026

sele

Legacy Member
KoOkiE zei:
nergens.. dat zijn geen coordinaten maar nog een overblijfsel van ArmAII. Het stelt je squad voor. iets van 1e regiment, 2e platoon, squad Bravo nummer 1

je map locatie zal je maar kunnen zien als je ingame een map hebt. door helemaal in te scrollen zal je een raster zien met een driecijferig getal bovenaan en links. dat zijn je coordinaten. standaard worden eerst de bovenste vermeld en dan pas die op de linkerkant.

oke merci,ik kom nu al 2dagen in een stad en vind telkens een camp van een leger terug met vooraad wapen en medic stuf :)

jaybrown

Legacy Member
Ik zit vast in een muur in cherno. De respawn button werkt niet meer. Wat kan ik doen?

Reggaesmurf

Legacy Member
jaybrown zei:
Ik zit vast in een muur in cherno. De respawn button werkt niet meer. Wat kan ik doen?

Al geprobeerd met stepover ? (default v denk ik)

ps: Lion watefok doedegij ier¿!? :p

jaybrown

Legacy Member
Reggaesmurf zei:
Al geprobeerd met stepover ? (default v denk ik)

ps: Lion watefok doedegij ier¿!? :p

Ja, lukt ni. Ben gewoon aant wachten tot ik sterf van honger/dorst

tekn0w!z

Legacy Member
Piekatsjoe zei:
Net eventjes naar Stary Sobor gelopen, G17 met 5 mags & M4A1 met 4 Mags en 2 Silenced Ammo Mags gevonden.

Zat iemand niet ver van die plek te schieten op iets/iemand, toevallig niemand van hier :p?

Denk dat ik da was :p
Ik hoorde in de verte ook een schot van een handgun denk ik.

Piekatsjoe

Legacy Member
tekn0w!z zei:
Denk dat ik da was :p
Ik hoorde in de verte ook een schot van een handgun denk ik.

Was ik, zat een zombie achter mij en heb 'm afgeknald... Om daarna der een stuk of 15 achter mij aan te krijgen :unsure:

Reggaesmurf

Legacy Member
Li0n zei:
Ik speel dayz. Maar ni met u :)

allee jong don't go breaking my heart!
zie ma da ge op 9cakes zit, gij zijt mijne nieuwen target.

En Nixie, gij hed altij al op mijne lijst gestaan!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan