Archief - bundels | deals | shops | import

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

shawnthaboss

Legacy Member
Als je die besteld en ze sturen derna een mail dat het fout was kun je dan nog afzeggen ?

Syphke

Legacy Member
shawnthaboss zei:
Ah ok niks te verliezen dan eh :p
afhalen bij pakjesautomaat achter de hoek hier.. 'k moet niet meer thuis blijven dan :P

kan trouwens niet betalen met PayPal... krijg error 404

PRQPHET

Legacy Member
Heb de PS4 editie kunnen bestellen met kredietkaart, bij de XOne editie dezelfde betaaloptie aangeduid maar bij het invoeren van gegevens zegt die: gegevens ongeldig en de optie 'kredietkaart' is gewoon weg??
Dan maar met PP besteld :oink:

Eigenlijk voornamelijk voor de statues gekocht, daar ik momenteel geen PS4 meer heb.
De rest verkoop ik wel (of houd ik bij voor de PS4 als ik er later mss terug eentje koop :p).

Maar ik vrees er wat voor dat dat allemaal geannuleerd gaat worden :sad:

Brent-4

Legacy Member
Xbox One heeft nog meer geluk. De Batmobile Edition aan 60 ipv 199
emoji14.png

Oij

Legacy Member
Besteld en betaald. Maar ik zie niets in mijn overzicht van bestellingen staan. Zelf geen mailtje gekregen. :unsure:

PRQPHET

Legacy Member
StanTem zei:
Ook nadat ik je zo had verdedigd de vorige keer? :(
:sad: enkel verkocht omdat ik er momenteel niet meer op speel..
Met RB Six Siege (please Ubi, do it right) en SW Battlefront begint het terug op gang te komen met goeie games.

PS4 staat momenteel stof te vangen. Eind 2015 en in 2016 gaan er eindelijk veel goeie goeie games komen!
Ik vind eerlijk gezegd... de line-up totnutoe maar somber. Remakes, remakes remakes :( Is dit nu NEXT-GEN?

Wie weet, na de E3 terug ene kopen. Maar ik denk eerlijk gezegd te wachten tot minstens RB Six als het niet later is :)


Ps: trouwens mijn 2de console al lol. De 1ste op release, en mijn vorige was ne witte toen met Destiny.

Xhizor

Legacy Member
Apocalypt0 zei:
Ook nadat ik je zo had verdedigd de vorige keer? :(
:sad: enkel verkocht omdat ik er momenteel niet meer op speel..
Met RB Six Siege (please Ubi, do it right) en SW Battlefront begint het terug op gang te komen met goeie games.

PS4 staat momenteel stof te vangen. Eind 2015 en in 2016 gaan er eindelijk veel goeie goeie games komen!
Ik vind eerlijk gezegd... de line-up totnutoe maar somber. Remakes, remakes remakes :( Is dit nu NEXT-GEN?

Wie weet, na de E3 terug ene kopen. Maar ik denk eerlijk gezegd te wachten tot minstens RB Six als het niet later is :)


Ps: trouwens mijn 2de console al lol. De 1ste op release, en mijn vorige was ne witte toen met Destiny.

Vraag me dan toch af waarom je het verkoopt en na enkele maanden terug één koopt. Waar zit je winst dan ? Sowieso moet je met verlies verkopen, ge kan moeilijk de winkelprijs vragen :/

En rainbow six the siege is zwaar overrated als ik luister naar mensen die de alpha gespeeld hebben. Een bepaalde klasse kan een radar gebruiken en zo iedereen zien zitten. Nog geen enkele outdoor map gezien, dus deze game ga vol zitten met shotguns :p

Focus ligt ook teveel op teamwork en we weten allemaal hoe goed dat uitdraait met randoms

Als ik uitkijk naar een titel van ubisoft is het wel the division :)

PRQPHET

Legacy Member
Xhizor zei:
Vraag me dan toch af waarom je het verkoopt en na enkele maanden terug één koopt. Waar zit je winst dan ? Sowieso moet je met verlies verkopen, ge kan moeilijk de winkelprijs vragen :/

En rainbow six the siege is zwaar overrated als ik luister naar mensen die de alpha gespeeld hebben. Een bepaalde klasse kan een radar gebruiken en zo iedereen zien zitten. Nog geen enkele outdoor map gezien, dus deze game ga vol zitten met shotguns :p

Focus ligt ook teveel op teamwork en we weten allemaal hoe goed dat uitdraait met randoms

Als ik uitkijk naar een titel van ubisoft is het wel the division :)
De 1ste keer had ik die nooit mogen verkopen, maar bon. Dat was impulsverkoop ipv aankoop :p. En winst? Nooit winst gemaakt lol. Enkel verlies :(
En de 2de keer.. laten verleiden door die witte console en Destiny. Maar Destiny was ook niet dat amai.

Zullen zien, ik was fan van Las Vegas 1 en 2. Eerst eens proberen vooraleer ik er terug ene aankoop.
En The Division kijk ik ook wel naar uit. Eigenlijk véél games die nog moeten uitkomen.

Maar als je het bekijkt vanaf PS4 release tot nu.. eigenlijk echt bar weinig games die mij echt aanspraken qua next-gen. Veel remakes, uitstel, remakes, uitstel.

Li1quid

Legacy Member
Ik ben altijd net te laat voor zo'n dingen :sad: Das nu echt al den duuuuuzenste keer

MrKend54l

Legacy Member
Brent-4 zei:
Xbox One heeft nog meer geluk. De Batmobile Edition aan 60 ipv 199
emoji14.png
Je weet al ver op voorhand dat ze dat gaan annuleren
emoji14.png
10-15€ verkeerd geprijsd daar kunnen ze mee leven, maar 139 echt niet
emoji14.png

DjYoda

Legacy Member
Brent-4 zei:
Is ondertussen al niet meer in voorraad :lol:
Nu zal het waarschijnlijk beginnen opvallen bij die mannen :unsure:


idd alles van arkham knight is eraf :o kvrees da we gejost zijn mense :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan