Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
shawnthaboss zei:Als je die besteld en ze sturen derna een mail dat het fout was kun je dan nog afzeggen ?
Ah ok niks te verliezen dan ehStanTem zei:Natuurlijk.

shawnthaboss zei:Ah ok niks te verliezen dan ehhebben jullie afhalen of bezorgen genomen ?
afhalen bij pakjesautomaat achter de hoek hier.. 'k moet niet meer thuis blijven danshawnthaboss zei:Ah ok niks te verliezen dan eh![]()

Syphke zei:kan trouwens niet betalen met PayPal... krijg error 404

).
ad:Duurt ongeveer 5 minutenOij zei:Besteld en betaald. Maar ik zie niets in mijn overzicht van bestellingen staan. Zelf geen mailtje gekregen.![]()

Brent-4 zei:Duurt ongeveer 5 minuten![]()
Ben eens benieuwd of ze gaan annuleren.Ook nadat ik je zo had verdedigd de vorige keer?StanTem zei:GA WEG!
![]()

ad: enkel verkocht omdat ik er momenteel niet meer op speel..
Is dit nu NEXT-GEN?
Apocalypt0 zei:Ook nadat ik je zo had verdedigd de vorige keer?
ad: enkel verkocht omdat ik er momenteel niet meer op speel..
Met RB Six Siege (please Ubi, do it right) en SW Battlefront begint het terug op gang te komen met goeie games.
PS4 staat momenteel stof te vangen. Eind 2015 en in 2016 gaan er eindelijk veel goeie goeie games komen!
Ik vind eerlijk gezegd... de line-up totnutoe maar somber. Remakes, remakes remakesIs dit nu NEXT-GEN?
Wie weet, na de E3 terug ene kopen. Maar ik denk eerlijk gezegd te wachten tot minstens RB Six als het niet later is
Ps: trouwens mijn 2de console al lol. De 1ste op release, en mijn vorige was ne witte toen met Destiny.


De 1ste keer had ik die nooit mogen verkopen, maar bon. Dat was impulsverkoop ipv aankoopXhizor zei:Vraag me dan toch af waarom je het verkoopt en na enkele maanden terug één koopt. Waar zit je winst dan ? Sowieso moet je met verlies verkopen, ge kan moeilijk de winkelprijs vragen :/
En rainbow six the siege is zwaar overrated als ik luister naar mensen die de alpha gespeeld hebben. Een bepaalde klasse kan een radar gebruiken en zo iedereen zien zitten. Nog geen enkele outdoor map gezien, dus deze game ga vol zitten met shotguns
Focus ligt ook teveel op teamwork en we weten allemaal hoe goed dat uitdraait met randoms
Als ik uitkijk naar een titel van ubisoft is het wel the division![]()
. En winst? Nooit winst gemaakt lol. Enkel verlies 
DjYoda zei:kweet niet of dit relavant is maar op mediamarkt is me iets opgevallen
BEMS Batman Arkham Knight Limited Edition PS4 PS4 Buy online at MediaMarkt


Je weet al ver op voorhand dat ze dat gaan annulerenBrent-4 zei:Xbox One heeft nog meer geluk. De Batmobile Edition aan 60 ipv 199![]()
Hoop doet levenMrKend54l zei:Je weet al ver op voorhand dat ze dat gaan annuleren10-15€ verkeerd geprijsd daar kunnen ze mee leven, maar 139 echt niet![]()
![]()

Brent-4 zei:Is ondertussen al niet meer in voorraad
Nu zal het waarschijnlijk beginnen opvallen bij die mannen![]()
kvrees da we gejost zijn mense 