Archief - bundels | deals | shops | import

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stoica_dva

Legacy Member
Brent-4 zei:
Ik heb gewoon met VISA betaald dus ik veronderstel dat het bedrag er slechts afgaat op het moment dat het verzonden is (zoals bij Bol en dergelijke).

Bedrag is meteen in mindering gebracht.

Razer

Legacy Member
Jersy zei:
telltale collectie staat terug aan 35 euro op de store

met season pass voor opkomende episodes :)

gelijk aangekocht, enkel walking dead episode one gespeeld op pc.
maar voor deze mooie prijs van €35(ps+) €50 normaal kan ik hem niet laten liggen :)

Jepjep

Legacy Member
Ik had die batman batmobile edition besteld bij media markt. Hun antwoord vandaag:

De speciale edities zijn helaas niet beschikbaar bij de fabrikant die ons de producten moet aanleveren. Hierdoor zullen alle bestellingen omtrent het spel Batman Arkham geannuleerd worden en gaan wij overgaan tot het terugbetalen van het verschuldigde bedrag.

Dat ze de bestelling annuleren, volledig begrip ervoor, fouten gebeuren. Maar kom dan niet met deze goedkope leugen en zeg gewoon dat er een fout gemaakt is met de prijs.

Brent-4

Legacy Member
Jepjep zei:
Ik had die batman batmobile edition besteld bij media markt.

Voor Xbox One dan? Want die Batman Batmobile edition stond aan de normale prijs voor PS4.

Hier trouwens nog niks ontvangen omtrent die Special Edition.

Jepjep

Legacy Member
Brent-4 zei:
Voor Xbox One dan? Want die Batman Batmobile edition stond aan de normale prijs voor PS4.

Hier trouwens nog niks ontvangen omtrent die Special Edition.

Jep, voor de Xbox one versie.

drakengeest

Legacy Member
Ik had de xbox batmobile en de ps4 special edition besteld. Tot nu toe enkel de batmobile versie geannuleerd.

EDIT: Nu ook de ps4 versie geannuleerd

StanTem

Legacy Member
't Was te denken hé.
Nu goed, er staat nu nog altijd niks op de website van Batman: Arkham Knight. Ook de gewone versies niet...

sundaypunk

Legacy Member
Hier nog niets geannuleerd. Zowel de PS4 versie (limited) en de XONE versie (Batmobile) nog altijd in bestelling staan

StanTem

Legacy Member
sundaypunk zei:
Hier nog niets geannuleerd. Zowel de PS4 versie (limited) en de XONE versie (Batmobile) nog altijd in bestelling staan

't Zal niet lang meer duren :p
Hier ondertussen ook geannuleerd.

MrKend54l

Legacy Member
Apocalypt0 zei:
Bij mij nog niks geannuleerd!
maybe.. I'm the lucky one
emoji14.png
Geloof er maar niet in xD

Razer

Legacy Member
Apocalypt0 zei:
Bij mij nog niks geannuleerd!
maybe.. I'm the lucky one :p

*report!* :p
dinsdagochtend ook geanuleerd hier :sad:
now shut up and give me back my money want de steam sales staan voor de deur :D

Jonas89

Legacy Member
Zit hier eens te kijken op GM website, precies wat gezakt in prijs. Ik meen nog te weten dat Batman & F1 69,99 stonden. Nu die twee games allezins toch 5 euro "goedkoper"

PRQPHET

Legacy Member
Razer zei:
*report!* :p
dinsdagochtend ook geanuleerd hier :sad:
now shut up and give me back my money want de steam sales staan voor de deur :D
Hier nog steeds nie :bow:
Jonas89 zei:
Zit hier eens te kijken op GM website, precies wat gezakt in prijs. Ik meen nog te weten dat Batman & F1 69,99 stonden. Nu die twee games allezins toch 5 euro "goedkoper"
Idd, maandag stond Project Cars nog aan 70 en vandaag 65.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan