Archief - bundels | deals | shops | import

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BuYcKi

Legacy Member
Wolfensten The New Order + The Old Blood voor 39,90€ in Carrefour.

PlayStation TV + DS4 voor 69€ in Carrefour.

de hamster

Legacy Member
tja, valt dat te verwonderen? Zolang PlayStation Now er is, heeft het ding geen enkel serieus nut. PS4-games streamen naar een andere tv? kwaliteitsverlies en lichte lag moet je er bij gaan nemen. Vita games spelen op de tv? Games zoals Uncharted die het achterste touchpad gebruiken ondersteunt het ding niet.

StanTem

Legacy Member
de hamster zei:
tja, valt dat te verwonderen? Zolang PlayStation Now er is, heeft het ding geen enkel serieus nut. PS4-games streamen naar een andere tv? kwaliteitsverlies en lichte lag moet je er bij gaan nemen. Vita games spelen op de tv? Games zoals Uncharted die het achterste touchpad gebruiken ondersteunt het ding niet.

Ge moet het mij niet zeggen hoor. Ik heb het ding van Sony gekregen en als ik het al 3 keer heb gebruikt, zal het al veel zijn.

bluewolfke

Legacy Member
Ik twijfel nochtans om de PS TV te kopen, puur om mijn game naar boven te streamen als de TV in gebruik is.
Maar ik lees er echter enkel slechte commentaren over :(

iemand die het heeft en enkel gebruikt voor de streamen naar een andere TV ?
Is het goed voor die functie of enkel frustrerend met lag ?

StanTem

Legacy Member
bluewolfke zei:
Ik twijfel nochtans om de PS TV te kopen, puur om mijn game naar boven te streamen als de TV in gebruik is.
Maar ik lees er echter enkel slechte commentaren over :(

iemand die het heeft en enkel gebruikt voor de streamen naar een andere TV ?
Is het goed voor die functie of enkel frustrerend met lag ?

Er zit lag op, de ene keer al meer dan de andere keer. Dit hangt vooral af van je internetverbinding, maar ook tussen games onderling zit er verschil. Allez, bij de ene game is het alleszins meer storend dan bij andere game.
Om online op de PS4 te spelen moet je het al helemaal niet gebruiken.

halovision

Legacy Member
Voor wie een nieuwe Dualshock 4 nodig heeft in alle geuren en kleuren en aan €49.90 , zie amazon.fr :
Amazon.fr*: dualshock 4

Bij deze een rode besteld :) Scheelt toch 10 à 15€ met de concurrentie.

Jepjep

Legacy Member
BuYcKi zei:
Wolfensten The New Order + The Old Blood voor 39,90€ in Carrefour.

PlayStation TV + DS4 voor 69€ in Carrefour.

Ik ga dat misschien kopen om dan die PS TV te verkopen en goedkoop een DS4 te hebben. Voor hoeveel geraak je een PS TV tegenwoordig kwijt? Op 2dehands.be zie ik de meesten 50 euro vragen.

StanTem

Legacy Member
Jepjep zei:
Ik ga dat misschien kopen om dan die PS TV te verkopen en goedkoop een DS4 te hebben. Voor hoeveel geraak je een PS TV tegenwoordig kwijt? Op 2dehands.be zie ik de meesten 50 euro vragen.

Kost nieuw 50 euro.

Jepjep

Legacy Member
StanTem zei:
Kost nieuw 50 euro.

Hmm, 30 euro zit er dan wel in zeker. Dan heb je een DS4 voor 40. Maar voor hetzelfde geld zit niemand te wachten op een PS TV, dan zit ik met zo'n onding.

iLLuSion_xGen

Legacy Member
-15% op de webshop van Bart Smit enkel vandaag op zondag
-10% op games
-5% op consoles

TotallyZen

Legacy Member
Apocalypt0 zei:
Precies toch wel iets raar aan de hand bij de webshop van Mediamarkt.

Project Cars aan 511,29€
emoji38.png
Dat is niks jong...
807d56a325dc6d6b35240e4e2c6b0c1f.jpg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan