Archief - De GROTE HDTV voor xbox 360 Thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hey69

Legacy Member
excuseer 66cm, thats a fucking 5cm verschil :)
ik zoek persoonlijk iets voor de slaapkamer. 66cm is meer dan genoeg (of 68 als het een 27inch is)
mn budget is rond de 6-700 ,kwacht nog wel efkens, de eindejaars koopjes komen er aan
voor mn living zalt nog minstens een vol jaar wachten zijn. ik moet daar minstens een 37" scherm hebben en liefst nog een 42inch lcd schem. khoop tegen dan dat de prijzen weer wa gedaalt zijn

hummel

Legacy Member
dan nog 700 euro voor ne tv van 66 cm !! is fucking duur man
kunnen we geen inkoopactie doen ofzo ?
die nieuwe samsung schermen wilt toch iedereen zo graag hebben
wel 82 cm ;)

hey69

Legacy Member
en hoeveel kost die van 82cm? 1400 of zo? das dan het dubbel! van 700 hé ;)

in de makro volgende week VESTEL - LCD-televisie LCD3234 : inclusief de bon op de website 949euro . kweet nu nie wavooriets dat het is (los van Vestel een turks merk is ;) )

Mike Ty$on

Legacy Member
en het heeft een HDmi ingang, voor later als Hd signaal hier in europa komt

want die Lg heeft da nie, maar heeft dan wel een DVI ingang

matn.m

Legacy Member
Weet er iemand of het zou lukken om de xbox360 aan te sluiten op mijn powerbook 15" (1280x854)?

hey69

Legacy Member
Mike Ty$on zei:
en het heeft een HDmi ingang, voor later als Hd signaal hier in europa komt

want die Lg heeft da nie, maar heeft dan wel een DVI ingang

HDMI is eigelijk DVI die hdcp complaint is .
ge kunt dvi naar hdmi kabels kopen, ge kunt dan wel nie materiaal dat DRM enabled is gebruiken maar wel voor pc en zo toepassingen

hummel

Legacy Member
seg hey69 wa is uwe nick op msn ? :)
ben m kwijt ;)
zeg anders ne keer iets derop, name kristofke

nicom

Legacy Member
hoi,

misschien een domme vraag over het aansluiten van de xbox 360 op een lcd-TV
Ben van plan om mij deze tv te kopen :
http://www.vandenborre.be/ECOM/app/ECOM.vdb?Np=MqqaM2tbeKOt8kqaieKmQ6NnK.9k
Wordt dus aangesloten via component HD AV-kabel op de component aansluiting van LCD-TV, maar moet ik dan ook nog die rode en witte kabel aansluiten op die TV, of heb ik anders geen geluid op de xbox 360 zonder die rode en witte stereo kabel.
Zoals ge hoort ben ik een complete leek, wie kan mij uit de nood helpen voor ik de aankoop van deze LCD-TV eventueel doe.
En wat vinden jullie van deze LCD-TV.

hey69

Legacy Member
ja rood en wit is voor links recht saudio
comonent gooit enkel de videosignaal door

TatuObsessed

Legacy Member
kan iemand mij ffkes hier zeggen of ik met deze tv DE HD ervaring zou hebben die bedoeld is voor de 360 want ben hem halsoverkop gaan halen zonder er te veel bij na te denken

hey69

Legacy Member
sorry maat, ge zijt in de zak gezet






grapken.. !
tis een dijk van een TV, zal perfect werken met je xbox

Bellerophon

Legacy Member
Beste,

Ik heb net dezelfde besteld. Zou een uiterst goede LCD moeten zijn.

Groeten,

Bellerophon

Mike Ty$on

Legacy Member
TatuObsessed zei:
kan iemand mij ffkes hier zeggen of ik met deze tv DE HD ervaring zou hebben die bedoeld is voor de 360 want ben hem halsoverkop gaan halen zonder er te veel bij na te denken

die is perfect, veel plezier ermee :)

hummel

Legacy Member
is perfect maar ge hebt teveel betaalt ;)
ge kunt die vinden voor 1300 euro

nico

Legacy Member
don't give him a bad feeling:)
hoeveel inch zou die tv eigenlijk moeten bedragen om te genieten van je xbox360?

Mike Ty$on

Legacy Member
in pixmania staat ie voor 1400, mja in een winkel in de buurt kopen is wel veiliger en makkelijker als er iets kapot is

laat eens iets weten wanneer ge hem getest hebt met de 360 :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan