Archief - De GROTE HDTV voor xbox 360 Thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mike Ty$on

Legacy Member

TheCryptkeeper

Legacy Member
TatuObsessed zei:
ok kan iemand mij ff uitleggen wa dees heeft te betekenen

http://www.xbox.com/nl-BE/games/catalog.aspx?g=0&c=10&s=2&xlm=0&h=0&r=0&p=1

ik koop hier speciaal nen HDTV van 1699€ en dan komt xbox met dees af daar staat da nog geen enkel game van de 360 HD ondersteuning heeft :confused:

Ik weet niet waarom ze dat zeggen maar alle xbox360 games ondersteunen hd tv. Ze hebben allemaal minimum een resolutie van 1280x720, en deze resolutie is high defenition. Trouwens, in vele reviews van de launch games zeggen ze dat het verschil tussen spelen op een gewone tv en een hd tv groot is.
Welke tv heb je trouwens gekocht?

maximus3678

Legacy Member
TatuObsessed zei:
ok kan iemand mij ff uitleggen wa dees heeft te betekenen

http://www.xbox.com/nl-BE/games/catalog.aspx?g=0&c=10&s=2&xlm=0&h=0&r=0&p=1

ik koop hier speciaal nen HDTV van 1699€ en dan komt xbox met dees af daar staat da nog geen enkel game van de 360 HD ondersteuning heeft :confused:

Daar moet je niet bang voor zijn....ELKE X360 game zal met HD ondersteuning zijn.
Ik heb al zoveel oppervlakkige berichten gelezen van de X360 die niet 100% kloppen.
Vooral van winkels en sites die de X360 gaan verkopen maar er gewoon niets van weten.
De verantwoordelijke van die site is volgens mij gewoon niet op de hoogte.
Er zijn al voldoende bewijzen vanuit de USA dat ALLE games min.in 720p HD zijn.

TatuObsessed

Legacy Member
TheCryptkeeper zei:
Ik weet niet waarom ze dat zeggen maar alle xbox360 games ondersteunen hd tv. Ze hebben allemaal minimum een resolutie van 1280x720, en deze resolutie is high defenition. Trouwens, in vele reviews van de launch games zeggen ze dat het verschil tussen spelen op een gewone tv en een hd tv groot is.
Welke tv heb je trouwens gekocht?
ik heb de samsung LE32R5 gekocht staat toch iig bij dat ie HD ondersteunt, zal het vrijdag te weten komen se

hey69

Legacy Member
FullMontySmurf zei:
Woooohoooo deze screen bewijst het, de 360 via VGA kan meer dan enkel 1280x720:

http://wilma.vub.ac.be/~alombide/1280x1024dash.jpg

Dat wordt hopelijk 1600 x 1200 op mijn 19" CRT. Desnoods zelfs 1280 x 1024. Yeah baby! :bow:

de standaart output word gewoon geextrapoleerd naar hogere resolutie intern in de xbox. naargelang uw scherm zal dit goe of iets minder goeie resultaat geven vermits de meeste spellen op 1280x720 gerendered word in de xbox zelf

matn.m

Legacy Member
Zelf heb ik geen HDtv (en ken er ook niet zoveel van)
Heb een vraag (mss wel een domme :p): Ik heb een powerbook 15", resolutie is : 1280x854
Is het mogelijk om met de xbox360 op dit scherm te spelen?

2de vraag : Misschien dat ik toch een HDtv zou kopen, maar dan wel zo goedkoop mogelijk. De goedkoopste dat ik tegenkwam was deze : http://www.vandenborre.be/ECOM/app/ECOM.vdb?Np=MqqaM2tbeWXc1kqaieKmRm9mNa9k#

Is dit nu een goede tv om op te spelen? Of zijn er nog goedkopere met dezelfde specs?

Alvast bedankt!

FullMontySmurf

Legacy Member
matn.m zei:
Zelf heb ik geen HDtv (en ken er ook niet zoveel van)
Heb een vraag (mss wel een domme :p): Ik heb een powerbook 15", resolutie is : 1280x854
Is het mogelijk om met de xbox360 op dit scherm te spelen?


Ik heb ook een PowerBook 15", je kan Xbox360 op dat scherm spelen met een speciale kaart. Je laptop moet dan aanstan, graka is nodig. Lijkt me niet echt een praktische opstelling.

Blaugrana

Legacy Member
Dit is dus die heerlijke tv die ik in Fnac zag voor de Xbox: http://www.nu.nl/img.db?632666+s(350!x262!)

xbox

Legacy Member
pff kwil wel een hd scerm kopen, maar tis zoveel geld voor alleen maar dien xbox é :s

Amdfreaker

Legacy Member
carrefour stond ne samsung wel ne kleine maar koste maar 499€.

d.C.

Legacy Member
matn.m zei:
Is een projector eigenlijk een optie? Of is dit véél te duur?

Je kan perfect op een projector gamen, maar dan ga je nog steeds geen HD kwaliteit hebben, tenzij je natuurlijk een HD projector koopt. De gewone projectors die je nu overal tegenkomt zijn meestal XGA, wat gelijk is aan een resolutie van 1024x768. Dat is meer als een 4:3 PAL tv, maar nog steeds geen HD kwaliteit ;)

hey69

Legacy Member
aget goekoop zoekt.
in de carrefour staan 66cm LCD schermen van 699euro met vga dvi en component ingang.
merk BLeusky en ene van Hisense(is een niew chinees merk)
beeld ziet er wel deftig uit eigelijk

hey69

Legacy Member
kdacht gewoon 1280x720 P (720P dus) die bleusky zijn beeld vond ik eerlijk gezegd niet slecht. maar ik vind online nergens deftige uitleg over deze schermen. meer in detail over welke lcd paneel ze gebruik maken

matn.m, ge kunt ook deze site eens checken, very intresting:
http://www.kieskeurig.nl/?utm_id=10&gclid=CISK4-rMyoECFUNoMAod9nuojg

voor die 700 zou ik toch 2 - 300 bijsparen zenen en toch minstens een 26" kopen (of een samsung 27" prachige tv)

edit: juist gezien in de Mediamarkt antwerpen : http://www.kieskeurig.nl/product/D2E2714E7E69C5AFC12570910048E75D.htm
staat hij aan 899euro

hummel

Legacy Member
seg hey69 ge gaat toch geen scherm kopen van 61 cm voor 1000 euro he ? dan zijt ge heel gek ;)
61 cm is fucking klein
82 zou minimum moeten zijn hedendaags
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan