Archief - De GROTE HDTV voor xbox 360 Thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bellerophon

Legacy Member
hummel zei:
is er nu niemand die kan zeggen wat een goed toestel is ?
ik zou graag rond de 1000 euro... max 1500 euro een hd tv willen
maar ik wil dan wel dat het een goed toestel is :)



Member
Registered: 18/06/03
http://www.pixmania.be/be/nl/99557/a...fichetechnique


Ik zou deze willen kopen.

Is die goed????





SAMSUNG LCD televisie HD 16/9° 32" (82cm) "HD ready" LE32R51

Technische informatie van de LCD televisie HD 16/9° 32" (82cm) "HD ready" LE32R51
Inhoud Formaat 16/9
Schermgrootte 32 inch (82 cm)
Helderheid (cd/m²) 500
Contrast 3000:1

Responstijd (ms) 8
Resolutie (horizontaal x verticaal - pixels) 1366 x 768
Beeldhoek (in °) 170/170

Audio Audio vermogen 2x 10 watt
Geluidsreductie Ja
Mono/Stereo geluid A2/NiCAM, ruimtelijk SRS Tru Surround XT
Luidsprekers 2
Aansluitingen Verbindingen In: Component (Y/Pb/Pr), S-video (Y/C), digitaal DHMI (HDCP), PD (D-Sub.15), Pc audio, hoofdtelefoon, antenne
Scart aansluitingen 2
DVI in -
HDMI in 1
PC in 1
Audio uitgangen PC audio, hoofdtelefoon
Tuner Standaard Pal/Secam/NTSC (4.43), Europese multinorm tuner B/G/I/D/K/L/L'

Double tuner Nee
Functies Teletekst Ja
Andere functies 5 geluidsinstellingen, OSD 18 talen, plug & play
Algemeen Afstandsbediening Ja
Meegeleverde accessoires Afstandsbediening met batterijen, voedingskabel
Handleiding -
Afmetingen (mm) 797 x 592 x 99

Gewicht (kg) 17,7

ik heb hem gisteren besteld.

Kan je binnen 6 dagen laten weten hoe fantastisch hij wel niet is :D

hummel

Legacy Member
Contrast 3000:1

Resolutie (horizontaal x verticaal - pixels) 1366 x 768

ik lees dat die contrast 7000:1 moet zijn
en de reso 1900 x 1024 ofzoiets
of lees ik nu alles zo verkeerd ?
ik weet nie wa ik allemaal moet geloven :)

fixer187

Legacy Member
neenee voor LCD is 3000:1 zeer goed
Plasma schermen hebben een hoge contrast ratio

Bellerophon

Legacy Member
hummel zei:
Contrast 3000:1

Resolutie (horizontaal x verticaal - pixels) 1366 x 768

ik lees dat die contrast 7000:1 moet zijn
en de reso 1900 x 1024 ofzoiets
of lees ik nu alles zo verkeerd ?
ik weet nie wa ik allemaal moet geloven :)


Plus 90% van de games op de 360 zullen max 720P zijn. Dus 1024P is voorlopig nog toekomst muziek. Ik ben bijna zeker dat je de komende 5 jaar met 720P gebeiteld zal zitten.

hummel

Legacy Member
pfff 2000 euro :(
ik heb pas een paar maanden geleden een breedbeeld tv gekocht van 500 euro
als ge die overkoopt voor 400 koop ik uwe van 2000 ;)

stream187

Legacy Member
hummel zei:
pfff 2000 euro :(
ik heb pas een paar maanden geleden een breedbeeld tv gekocht van 500 euro
als ge die overkoopt voor 400 koop ik uwe van 2000 ;)

No thanks :)

stream187

Legacy Member
Nijntje zei:
Die philips schermen zijn niet veel waard.
Eviva Pioneer :)

Nie veel waard? De voorloper van het type dat ik hier verkoop heeft de EISA tv of the year 2004 prijs gewonnen
http://www.press.ce.philips.com/app...31889269500604F4C1256EEF002E5C1E?opendocument

Hier zijn 5 onafhankelijke reviews.. ook van de voorloper wel.
http://www.avreviews.com/index.php?action=Show product&product=Philips 32PF9986

Of Pioneer goed is, daar spreek ik mij niet over uit. Maar hier zomaar komen zeggen dat Philips niet veel waard is vnid ik erover.

Check your facts boy

Nijntje

Legacy Member
Ik spreek uit mijn persoonlijke ervaring.
Kleuren van philips zijn veelal flets en ze hebben last van tearing.

Wat jouw posts betreft, als het hier de bedoeling wordt om een verkoopthread op te richten trek ik mij hieruit terug. Dit was alleszinds mijn bedoeling niet van mijn posts.

stream187

Legacy Member
Komaan eh.. ik zet hier 1 post met mijn tv.. gij zit hier 2 pagina's aan te bieden en te vergelijken met Mediamarkt. Ge moet de feiten niet omdraaien.

devil

Legacy Member
met philips is het altijd oppassen meestal gaan ze na de garantie snel stuk .
zo is dat nogal dikwijls bij philips .
mijn neef werkt daar en die zegt dat dus ja.

W3sl3y

Legacy Member
De "normale" breedbeeld tv's hebben nu toch ook al allerlei opties waardoor het beeld zeer scherp wordt. Bij Philips pixel plus 2 en movieplus maken dvd films ongeloofelijk scherp waardoor het lijkt alsof je naar theater of de making of aan't zien bent.
Dus ik veronderstel dat deze bij games ook een beter resultaat geven dan "normale" 4/3 tv's

El Moustaché

Legacy Member
Nijntje zei:
Leuk scherm en proficiat met de aankoop.
Persoonlijk verkies ik echter toch Samsung omwille van de kleurweergave.
Heb nogal wat problemen gehad met Benq's in het verleden ook :)
wat stel jij dan voor? Ik ben van plan om in januari mij ook zoiets aan te schaffen. 94cm .. zo'n hoge resolutie .. 1691 euros .. lijkt me geen slechte deal .. of vergis ik mij?

TatuObsessed

Legacy Member
heb vandaag deze HDTV laten bestellen en ze komen hem op 2 december leveren

ik hoop enkel en alleen dat ik nu ten volle van de High Definition capaciteiten van de 360 kan genieten want ik zie er dus niets bijstaan van 720p / 1080p of 720i / 1080i...
want het was echt veel geld ophoesten maar het is ook toekomstgericht

Fizzl3

Legacy Member
TatuObsessed zei:
heb vandaag deze HDTV laten bestellen en ze komen hem op 2 december leveren

ik hoop enkel en alleen dat ik nu ten volle van de High Definition capaciteiten van de 360 kan genieten want ik zie er dus niets bijstaan van 720p / 1080p of 720i / 1080i...
want het was echt veel geld ophoesten maar het is ook toekomstgericht

Ik heb juist dezelfde gekocht bij media markt. Hij kost daar wel 225 euro minder !

Nijntje

Legacy Member
Samsung LE32R51B komt op 1444,95 EUR zoals hierboven al vermeld.

fixer187

Legacy Member
idd 200 euro te duur, Krefel vond ik altijd afrip...voor de rest is het 720p of 1366 x 768

hey69

Legacy Member
ik zou de mensen er attent op willen maken dat de VGA ingang van een HDTV niet persé de zelfde resolutie aankan als via de component kabels.
Bijvoorbeeld.
via component input kan je 720P aansturen .
via de vga link maximum 1024x768 op veel schermen.

bekijk het zo, als je later een ps3 of weet ik veel iets anders dat HD doet wil aansluiten ga je maar 1 ingang hebben als je maar 1 component ingang hebt.
heb dit gezien bij een maat van mij die een echte HDTV samsung plasma scherm heeft dat native 720P aankon. dus een ps3 erop aansluiten zal t kabels swappen zijn.

wat een scherm man.
gewoon een gemodde xbox 1 erop aangesloten, in NTSC gezet, output op 720P ingesteld en mediacenter ook. HD xvid films zagen er adembenemend uit.
(xbox1 is wel nie krachtig genoeg om echte 1280x768 HD films af te spelen maar wel 950x600 of zoiets...)

Nijntje

Legacy Member
Eerste HD TV wordt morgen geleverd aan Pussycat Dolls.
Dan kan hij zijn ervaringen ook eens medelen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan