Archief - De GROTE HDTV voor xbox 360 Thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fixer187

Legacy Member
KlAzOiD zei:
wat is dan een goede contrastverhouding, timedelay en colour range ?

*edit*

ergens gelezen dat contrast 500:1 voor LCD goed is
maar wat voor response time?

had gezien dat dell ook een aantal hdtv LCD screens heeft, iemand die even naar deze specs kan kijken?

http://www1.euro.dell.com/content/p...ebsdt1&l=nl&s=bsd&~ck=pn&~tab=specstab#tabtop

contrast ratio <1000:1 is toch imo wat weinig aangezien Plasma schermen normaal 7000:1 kunnen hebben
500:1 (normaal)

Een ratia van van 5000:1 is zowat standaard voor de Pc schermen dmaar voor een tv ( films en games ) is het wel wat aan de lage kant.
Versta me niet verkeerd je zal nog altijd een goede kwaliteit hebben. Maar je begrijpt hoe groot het verschil kan lijken voor het getrainde oog ( contrast ratio is het bereik tussen het zwartste zwart en het witste wit )



Responstijd
25 ms (normaal)

deze is wel grappig als Dell 25ms normaal noemt staan ze wel een paar jaar achter :lol:

8ms wordt nu de standaard, zeker de Samsung schermen

vb Wij hebben vorig jaar een LCD scherm gekocht van 16ms met een 500:1 contrast ratio. Op zich zijn er geen problemen bij het gamen. Alleen wanneer je een sport op tv ziet, nml tennis of voetbal kan het zijn dat je als de camera of objecten te snel beweegt dat het 2s precies in slowmotion gaat. Op een voetbal match kom je dit altijd wel eens tegen maar nooit frequent...

Bij het zien van een film is het nog altijd goede kwaliteit qua contrast/colourrange. Maar ja het kan nog altijd veel beter h&#233; ;)

Het feit is als je een HDDVD of DVI bekijkt op een HDtv dat de kwaliteit in 98% ongeloofelijk is


Over de colourrange, dit zie ik weinig staan in de algemene specs, daar moet je maar eens zelf wat research doen. Maar het is bekend dat plasma schermen in het algemeen een hoger kleur bereik hebben.

Nijntje

Legacy Member
nickske zei:
Response time moet zeker lager zijn dan 16ms.
12ms is heel goed

Weet iemand in welke winkel de SAMSUNG LE32R51 het goedkoopst staat?

Denk dat die bij ons eigenlijk het goedkoopste zal zijn in België daar we zelfs onder de prijs van Media Markt gaan :)

Nijntje

Legacy Member
Mja mijn zaak.
Ben IT consultant maar kan die zaken ook goedkoop leveren.
Zie hierboven. Normaal is de prijs al vernoemd geweest.

lucas

Legacy Member
persoonlijk heb ik twee jaar geleden nog maar pas ne nieuwe tv gekocht
(panasonic TX-35PS11F 100 hz)en las hier dat dit jammer wat mindere beelden zal opleveren tegen een tv met hd (tzal met deze ook gaan)
heb daarbij ook een homecinema (ook panasonic) gekocht kan ik die xbox 360 daar ook op gebruiken en zitten er daarvoor kabels genoeg bij (bij deze van 399 euro)?
dank bij voorbaat

yo :applause:

Bellerophon

Legacy Member
http://www.pixmania.be/be/nl/99557/art/samsung/lcd-televisie-hd-16-9-32.html#fichetechnique


Ik zou deze willen kopen.

Is die goed????





SAMSUNG LCD televisie HD 16/9&#176; 32" (82cm) "HD ready" LE32R51

Technische informatie van de LCD televisie HD 16/9&#176; 32" (82cm) "HD ready" LE32R51
Inhoud Formaat 16/9
Schermgrootte 32 inch (82 cm)
Helderheid (cd/m&#178;) 500
Contrast 3000:1

Responstijd (ms) 8
Resolutie (horizontaal x verticaal - pixels) 1366 x 768
Beeldhoek (in &#176;) 170/170

Audio Audio vermogen 2x 10 watt
Geluidsreductie Ja
Mono/Stereo geluid A2/NiCAM, ruimtelijk SRS Tru Surround XT
Luidsprekers 2
Aansluitingen Verbindingen In: Component (Y/Pb/Pr), S-video (Y/C), digitaal DHMI (HDCP), PD (D-Sub.15), Pc audio, hoofdtelefoon, antenne
Scart aansluitingen 2
DVI in -
HDMI in 1
PC in 1
Audio uitgangen PC audio, hoofdtelefoon
Tuner Standaard Pal/Secam/NTSC (4.43), Europese multinorm tuner B/G/I/D/K/L/L'

Double tuner Nee
Functies Teletekst Ja
Andere functies 5 geluidsinstellingen, OSD 18 talen, plug & play
Algemeen Afstandsbediening Ja
Meegeleverde accessoires Afstandsbediening met batterijen, voedingskabel
Handleiding -
Afmetingen (mm) 797 x 592 x 99

Gewicht (kg) 17,7

Link naar de constructeur -

Arista(BE)

Legacy Member
ik denk dat je enkel een optical kabel nodig hebt om van je 360 naar je versterker te kunnen gaan. Kijk wel ff of je een optical in hebt in je versterker. Maar dat zal als het iets of wat recent is zeker geen probleem zijn.

hey69

Legacy Member
Bellerophon : ik denk dat dat de schermen zijn dat microsoft gebruikt in hun demokiosks. (of het equivalente in de usa) zouden zeer goed zijn

zoals altijd: zelf eens kijken en vergelijken, is de beste manier ;)

Nijntje

Legacy Member
Kan iedereen is de schermen hier zetten die ze graag zouden willen aankopen en dat van plan zijn?

Zal even prijzen opmaken en eventueel kunnen we samen aankopen. Krijg ik mss korting bij groothandel als het om aanzienlijk bedrag gaat.

xbox

Legacy Member
kga in plek van een hdtv een surround setje kopen, kan ik combinatie met m'n dvd's beter gebruiken... en tis minder duur :unsure:

KlAzOiD

Legacy Member
nicom zei:
@nijntje

Ben waarschijnlijk van plan om een van deze 2 schermen aan te kopen :
- Samsung LE26R51B
http://www.pixmania.be/be/nl/99556/art/samsung/lcd-televisie-16-9-26-66c.html
- Sony KLV-S26A10E
http://www.pixmania.be/be/nl/157729/art/sony/lcd-televisie-16-9-26-66.html#

Voila als ge er nu eens ne prijs wilt geven.

dit vind ik wel belachelijk

http://www.pixmania-pro.be/be/nl/samsung/lcd-televisie-16-9-26-66c/95398/fiche.html

krak zelfde scherm, zelfde winkel, zelfde voorraad enigste verschil is dat het niet voor particulieren is (alhoewel ik dit nergens strikt vermeld zie staan, je hebt wel BTW nr etc nodig bij aanmaak account dusja als je geluk hebt en je kent iemand die het zo voor je wil kopen... jammergenoeg ben ik niet in dit geval :s
&#8364; 130 verschil :s

Amdfreaker

Legacy Member
KlAzOiD zei:
dit vind ik wel belachelijk

http://www.pixmania-pro.be/be/nl/samsung/lcd-televisie-16-9-26-66c/95398/fiche.html

krak zelfde scherm, zelfde winkel, zelfde voorraad enigste verschil is dat het niet voor particulieren is (alhoewel ik dit nergens strikt vermeld zie staan, je hebt wel BTW nr etc nodig bij aanmaak account dusja als je geluk hebt en je kent iemand die het zo voor je wil kopen... jammergenoeg ben ik niet in dit geval :s
€ 130 verschil :s

Is gewoon btw verschil. Is altijd zo voor zelfstandigen maar ze moeten het wel kunnen verantwoorden. Dus denk niet dat je veel zelfstandigen gaat vinden die dit voor je willen kopen.

hummel

Legacy Member
is er nu niemand die kan zeggen wat een goed toestel is ?
ik zou graag rond de 1000 euro... max 1500 euro een hd tv willen
maar ik wil dan wel dat het een goed toestel is :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan