Archief - De GROTE HDTV voor xbox 360 Thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

W3sl3y

Legacy Member
TatuObsessed zei:
ja ik weet het wel
had het al gezien, natuurlijk veel te laat :sop:

Als het bij vandenborre is kan je binnen de maand een formulier invullen waar je hem goedkoper hebt zien staan, en dan krijg je het verschil tegoed in een waardebon.

matn.m

Legacy Member
Wat vinden jullie van deze tv?
http://www1.euro.dell.com/content/p...cd_w2600?c=be&l=nl&s=dhs&~tab=specstab#tabtop

Punten die regelmatig terugkwamen in meerdere reviews:
+ Geen ghosting bij xbox
+ Geluid (ivm andere build in audio)
+ Compleetheid (accesoires e.d.)
+ Design
+ Inkijkhoek


Deze tv zou dus enkel gebruikt worden om naar tv te kijken en te gamen(xbox360).. Zal niet worden aangesloten op pc..
Zal de kwaliteit van gewone kabel-tv meevallen?

Alvast bedankt!

hey69

Legacy Member
amai 545euro in promotie! op papier ziet dat er zeker intresant uit. best maar eens wat reviews bekijken. thanx voor de tip zou ik zeggen

Amaboulaba

Legacy Member
is de responsetijd 25 ni wa aan de lage kant? Maar anders wel goed denk ik

CapriCorn

Legacy Member
matn.m zei:
Wat vinden jullie van deze tv?
http://www1.euro.dell.com/content/p...cd_w2600?c=be&l=nl&s=dhs&~tab=specstab#tabtop

Punten die regelmatig terugkwamen in meerdere reviews:
+ Geen ghosting bij xbox
+ Geluid (ivm andere build in audio)
+ Compleetheid (accesoires e.d.)
+ Design
+ Inkijkhoek


Deze tv zou dus enkel gebruikt worden om naar tv te kijken en te gamen(xbox360).. Zal niet worden aangesloten op pc..
Zal de kwaliteit van gewone kabel-tv meevallen?

Alvast bedankt!

Ik heb die gisteren besteld. Als ik vrijdag een xbox 360 te pakken krijg laat ik jullie weten hoe hij draait met dit scherm :)

CapriCorn

Legacy Member
die staat in het makro foldertje van deze week. Er staat inderdaad "HD ready" bij.

Davyke

Legacy Member
CapriCorn zei:
die staat in het makro foldertje van deze week. Er staat inderdaad "HD ready" bij.

Ja daarom dat ik hem ook ergens anders heb opgezocht. Op de vandeborre site staat er wel niks bij van HD ready... raar... Is zeker wel interessant moest het HD ready zijn. Dan koop ik'm in januari...

Davyke

Legacy Member
Amaboulaba zei:
Ook n ander model, he..

Ander model staat niet op samsung site... bij rondkijken op andere websites is dit model wel even duur als het model ik eerder heb gepost... dus nog altijd goeie deal...

hey69

Legacy Member
hij zal mischien wel 720I aankunnen. interlaced dus (zoals ze in amerika ook verkopen)
in realiteit hebben deze schermen minder beeldlijnen dan ze eigelijk zouden moeten laten zien (1280x768)

Davyke

Legacy Member
Het is mogelijk dat een 'gewone' tv HDTV mogelijkheden heeft hoor. In Amerika zijn er zo veel modellen. Het is niet dat enkel LCD's enkel HD ready kunnen zijn...

ok zie net dat je ge-edit hebt ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan