cpt nice
Legacy Member
lantaarnpaal zei:ik wil er een die rome total war kan spelen
^ Mijn vriendin doet dat
Helaas niet de campaign, dat krijg ik niet verkocht aan haar xD Maar de gevechten wel 
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lantaarnpaal zei:ik wil er een die rome total war kan spelen
Helaas niet de campaign, dat krijg ik niet verkocht aan haar xD Maar de gevechten wel 
Amaryliss zei:En by the way: Ik ben werkelijk nog geen énkel knappe man tegen gekomen die gamed hoor![]()

-=]*Triple-X*[=-;16080564 zei:Check de zusjes Van Brabander: Charlotte & Camilleen herzie u mening vandaag nog!
![]()

FransMoleMan zei:Ja jong, Counterstrike, alsof dat in aanmerking komt als game...![]()
FransMoleMan zei:Dat is niet opmerkelijk.
Bescheiden knappe gamergirls daarentegen...![]()
doodlefay zei:DIABLO 3 15 MEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!!!!!!

FransMoleMan zei:Ja jong, Counterstrike, alsof dat in aanmerking komt als game...![]()

[HoD];16082532 zei:Direct vakantie regelen maandag![]()

Curtis_ssk zei:Ik werk in DL Zottegem en daar is een meisje van ong 22 jaar die gamed en
ze mag er zeker wezen ! Mond viel ook open van verbazing toen ze me vertelde dat ze Wow speelt
Delirium zei:17e is Hemelvaart en 18e mei een brugdag bij ons.
Dat wordt een lang Diablo-weekendje![]()
mIrReN zei:ah gij zijt da WIJF van 't acc.
ik ken echt geen enkel WIJF da ook gamed é of 't zijn browser based games :/

Amaryliss zei:En by the way: Ik ben werkelijk nog geen énkel knappe man tegen gekomen die gamed hoor![]()

BubbaKush zei:Hoe zou dat komen....![]()

picasso123 zei:Wel spijtig dat weinig vrouwen interesse tonen in games.
Heb eigenlijk geen idee waarom dat zo is![]()
Wat The Cat hier zegt klopt volledig! Eén van de dingen die je steeds terugvindt in talrijke studies is dat meisjes andere gamevoorkeuren hebben dan jongens. Jongens hebben graag geweld en competitiviteit in hun games terwijl meisjes meer te vinden zijn voor uitgebreide verhaallijnen, sociale interacties, constructieve feedback in plaats van destructieve, puzzels, enz. Dat is waarom je meisjes makkelijker RPG's, puzzelgames en gezelschapsspelletjes gaat zien spelen: dergelijke games bevatten de elementen die meisjes leuk vinden. Het probleem is dat het merendeel van de games duidelijk vooral een mannelijk doelpubliek probeert te bereiken aangezien games ontstaan zijn binnen een mannenwereld en ook nog steeds voornamelijk door mannen ontwikkeld worden.The_Cat zei:Sowieso hebt ge meer mannelijke gamers dan vrouwelijke omdat de meeste games niet bedoeld zijn voor een vrouwelijk publiek. Maar ge hebt evenveel mannen die meedoen met uw trend dan vrouwen.
Inderdaad, want als er nog iets is dat meisjes tegenhoudt dan is het wel het vooroordeel dat gamen tijdsverspilling is, iets voor jongens. Daardoor durven meisjes die graag gamen het minder makkelijk toe te geven aan hun vriendinnen en zoeken ze sneller hun toevlucht tot het internet. Maar daar worden ze dan weer overspoeld met commentaar van jongens à la:lantaarnpaal zei:Meisjes durven trouwens nooit toe te geven dat ze gamen heb ik de indruk(irl he)
... waardoor ze zelfs op het internet niet meer durven zeggen dat ze een meisje zijn. Persoonlijk begrijp ik dergelijke reacties niet echt, het is toch juist leuk dat meer meisjes geïnteresseerd raken in onze hobby? Waarom zou je ze dan willen afschrikken met zo'n comments?Preske zei:pics or gtfo
Abed zei:Sommige onderzoeken beweren zelfs dat meer dan 40% van alle gamers in Amerika al meisjes zijn. Het is vooral de Wii en het ontstaan van casual games waaraan we dat te danken hebben.