lantaarnpaal
Legacy Member
Preske zei:Ik moet er u trouwens op wijzen dat sommige onderzoeken aantonen dat 45% van de onderzoeken uitgevonden cijfers bevat.
[citation needed]

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Preske zei:Ik moet er u trouwens op wijzen dat sommige onderzoeken aantonen dat 45% van de onderzoeken uitgevonden cijfers bevat.

Ja ok, dat is jouw keuze, maar het is een begin hé. Ze spelen die games waarschijnlijk omdat ze toegankelijker zijn dan hardcore games, als ze beseffen dat ze aan het gamen zijn gaan ze misschien ook eens een stapje verder proberen gaan. Maar die stap zullen ze enkel zetten als er voldoende interessante hardcore games voor hen worden gemaakt en ze niet worden tegengehouden door de vooroordelen waarover ik het had.Preske zei:Ik weiger meiskes die "casual games" (a.k.a. facebookgames, Ios/andriond games)spelen gamesters te noemen.
Preske zei:Ik moet er u trouwens op wijzen dat sommige onderzoeken aantonen dat 45% van de onderzoeken uitgevonden cijfers bevat.
Abed zei:Ja ok, dat is jouw keuze, maar het is een begin hé. Ze spelen die games waarschijnlijk omdat ze toegankelijker zijn dan hardcore games, als ze beseffen dat ze aan het gamen zijn gaan ze misschien ook eens een stapje verder proberen gaan. Maar die stap zullen ze enkel zetten als er voldoende interessante hardcore games voor hen worden gemaakt en ze niet worden tegengehouden door de vooroordelen waarover ik het had.
Het tegenovergestelde van casual games. Games die veel tijd van je vragen en waar je moeite moet doen om alles onder te knie te krijgen.Preske zei:Wat verstaat ge eigenlijk onder hardcore games?
Tamriel zei:Wat is het toch leuk om Left 4 Dead te spelen met 3 meisjes die dan ruzie maken over wie Zoey mag zijn xD
Maar ja ik ken er wel een aantal, en dan heb'k het niet over de angry birds gamer chicks, maar gamer girls die mij met gemak inmaken xD
My thoughts exactly! en Ellis in het geval van numero dosKiPpIe zei:Wat een noobs. Iedereen wil toch altijd Francis zijn?
Abed zei:Ja ok, dat is jouw keuze, maar het is een begin hé. Ze spelen die games waarschijnlijk omdat ze toegankelijker zijn dan hardcore games, als ze beseffen dat ze aan het gamen zijn gaan ze misschien ook eens een stapje verder proberen gaan. Maar die stap zullen ze enkel zetten als er voldoende interessante hardcore games voor hen worden gemaakt en ze niet worden tegengehouden door de vooroordelen waarover ik het had.

).KiPpIe zei:Wat een noobs. Iedereen wil toch altijd Francis zijn?
nite zei:Ik heb toch het liefste Coach!
Abed zei:Het tegenovergestelde van casual games. Games die veel tijd van je vragen en waar je moeite moet doen om alles onder te knie te krijgen.
Dus games die meisjes moeten spelen om zich gamer te mogen noemen volgens jou als ik het goed heb begrepen.
Abed zei:Het tegenovergestelde van casual games. Games die veel tijd van je vragen en waar je moeite moet doen om alles onder te knie te krijgen.
pinoken zei:'t Gaat er bij mij vooral om of ze de gaming industrie serieus neemt of niet, er zijn er die veel spelen maar het louter als een ontspanning zien zonder er verder over na te denken, dat zijn casual gamers. Gaming is voor mij natuurlijk ook louter ontspannend maar ik blijf up -to-date over zo veel mogelijk en ik beschouw gamen serieuzer als de gemiddelde mens (die het kinderachtig tijdverdrijf vind). Doet iemand van het vrouwelijk geslacht dit, dan noem ik haar een gamester.![]()
Het aanbod is ruim genoeg, maar voor meisjes (en vooral vrouwen) is het gewoon te klein denk ik. Toch zeker in vergelijking met de vijf shooters die we elke maand naar ons hoofd geslingerd krijgen. Als je eens een volledig vrouwelijk ontwikkelingsteam samenstelt ga je volgens mij compleet andere games krijgen dan games die momenteel de norm lijken te zijn.pinoken zei:Er is een grote waaier aan hardcore games, als ze er geen spelen zijn ze geen gamesters in mijn ogen. Zo kan je van iedereen die zelfs maar angry birds speelt zeggen dat hij een gamer is maar dat de juiste hardcore games voor haar nog niet gemaakt zijn. Als het aanbod nu al niet ruim genoeg is weet ik niet wat die mensen dan wel zal aanzetten om ineens hardcore te gaan gamen.
't Gaat er bij mij vooral om of ze de gaming industrie serieus neemt of niet, er zijn er die veel spelen maar het louter als een ontspanning zien zonder er verder over na te denken, dat zijn casual gamers. Gaming is voor mij natuurlijk ook louter ontspannend maar ik blijf up -to-date over zo veel mogelijk en ik beschouw gamen serieuzer als de gemiddelde mens (die het kinderachtig tijdverdrijf vind). Doet iemand van het vrouwelijk geslacht dit, dan noem ik haar een gamester.
Gamer zijn is meer dan een schijfke in uw Pc/console steken, gamer zijn wilt zeggen dat je uw hobby serieus neemt. Zoals een voetballer zijn sport (gene profvoetballer he, iemand van een jeugdploeg/lokaal clubje).
Haha ja, daar heb je een punt. Iedereen neemt het woord hardcore gamer zomaar in de mond maar het proberen definiëren is best nog moeilijk. Iedereen zal wel een beetje een andere definitie ervan hebben.souldoubt zei:Slechts 2% van de games van deze generatie dus :ironic:
Ik was niet zeker, daarom dat ik ook 'als ik het goed begrijp' schreef hé. ;-) Naar mijn gevoel zijn veel Wii- en DS-games ook casual games en in dat opzicht kan je eigenlijk perfect een tweedeling maken tussen casual en hardcore games. Hardcore games zijn dan de games waar wij als regelmatige bezoekers van gamewebsites ons mee bezig houden. Mensen die enkel games als Just Dance 3 en Dr. Kawashima's Brain Training spelen ga je hier niet vaak zien.Preske zei:Ik heb nooit gezegd dat ik alleen meisjes die "hardcore games" spelen gamesters zal noemen. Ik heb gezegd dat meisjes die (enkel) facebook/mobiele spelletjes spelen geen gamesters zijn. GROOT verschil. Er is een hele waaier aan spelletjes en genres tussen "casual games" en "hardcore games".
Dat is wel een hele zwart-wit visie die jij hebt hoor als jij enkel in termen van "casual" en "hardcore" denkt. En dan zit je ook nog eens dingen uit hun context te rukken. Denk je daar veel punten mee te verdienen?
Abed zei:Het aanbod is ruim genoeg, maar voor meisjes (en vooral vrouwen) is het gewoon te klein denk ik.
Abed zei:Als je eens een volledig vrouwelijk ontwikkelingsteam samenstelt ga je volgens mij compleet andere games krijgen dan games die momenteel de norm lijken te zijn.
Abed zei:En ja, inderdaad, de gamesindustrie serieus nemen en betrokken zijn maakt ook een deel uit van het 'hardcore gamer zijn'. Maar om casual gamers dan weer geen gamers te noemen vind ik een brug te ver. Het is gewoon een andere soort gamer, een 'gamer light'.
Abed zei:Het aanbod is ruim genoeg, maar voor meisjes (en vooral vrouwen) is het gewoon te klein denk ik. Toch zeker in vergelijking met de vijf shooters die we elke maand naar ons hoofd geslingerd krijgen. Als je eens een volledig vrouwelijk ontwikkelingsteam samenstelt ga je volgens mij compleet andere games krijgen dan games die momenteel de norm lijken te zijn.
