zarathustra
Legacy Member
souldoubt zei:Meisjes/vrouwen die serieus gamen hebben een even groot aanbod als mannen die serieus gamen. Ik weet niet waarom iedereen denkt dat wij nood hebben aan een andere soort games.
Laat het uit aub!!! Gewoon niet iedereen heeft dezelfde interesses, sommige vrouwen gaan liever shoppen en wijntjes drinken, andere gamen liever. Gamen is inderdaad wel iets dat eerder aan mannen gelinkt wordt, maar er zijn toch massaal veel mannen die niet gamen ook.
Misschien moet je het helemaal niet in het geslacht zoeken, maar ergens anders.
Dit dus, volledig met eens.
Daarnet nog eens de mening van mijn vriendin gevraagd over TERA, aangezien er wel wat mensen zijn die vinden dat het vrouwonvriendelijk is, etc. Maar zij zegt ook gewoon: ' mensen die aanstoot nemen aan wat borsten en skimpy outfits hebben dringend nood aan een leven' >.>
en zij speelt vooral Resident Evil games, final fantasy, Silent Hill, wow, guild wars, random rpgs op playstation en PC, etc Ik kan ze eerlijk gezegd niet aan op dat vlak

En qua samen gamen.. we zijn nu samen de guild wars 1 campaigns aan het doorspelen. Dat is *veel* leuker dan het alleen te doen.

ource, BF3, ... Op Minecraft kan ik me ook uren bezig houden. 

Waarom hebt gij Boku No Pico bekeken 
