Archief - Gamer Girls topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dragonfly

Legacy Member
CurrY zei:
Ik had totaal geen idee wat dit was en uiteindelijk op dit uitgekomen.

DON'T WATCH BOKU!!! - YouTube

:D

Urotsukidōji was ook redelijk fucked up, anders & die sta ook op mijne lijst :)
Ma da verhaal trok tenminste nog op iet...

Kheb ooit es nen visual story gezien die nog erger was dan de Pico trilogy (wijselijk dan ook uit mijn lijst gelaten of iedereen peinst nog dak enkel pervy hentai kijk)

Pas op, kben ni vies v Yaoi/Yuri, ma m'n voorkeur gaat toch uit naar simpele Shonen/Seinen verhaaltjes :)

& dees was wederom volledig :offtopic: nu over naar de gamende girls :p

PolletPoulet

Legacy Member
Preske zei:
:ironic:

Twee volledig verschillende dingen

één game popt hier nu gewoon instant binnen: eve

ge bent ni hardcore als ge da stevig speelt en er echt goed in bent ofwa? :sop:

ni da ik het speel, maar wa is da nu weer voor een zever uitspraak a la ge bent pas hardcore gamer als ge meerdere spellekes speelt. :wtf:
we zulle anders gewoon al is bij de pro teams gaan zin bij eender welk spel. pakt daar één gast uit. die speelt 99% van de tijd zijn game.
die zijn ni hardcore ofwa?

kefkef

Legacy Member
Wat ik gemerkt heb in online spellen is dat er altijd wel gastjes tussenzitten die neerkijken op vrouwelijke gamers. TOTDAT ze een foto van haar zien en dan ineens beginnen te slijmen.

True story!

LT2k3

Legacy Member
The_Cat zei:
Tss, en hoeveel kan dat gezegd worden van de mannen? Der zijn er die denken als ze nog maar hun fifa12 game voor 1x laden in hun xbox/ps3 dat ze meteen al pro zijn tot en met.

ik ben pro

shushu fontana

Legacy Member
Ik speel regelmatig en graag op verschillende consoles, so I think I qualify? ;-)

Ik ben echt verslaafd geweest aan Rift (mss van de zomer nog is checke :D) en zal ooit al de Lego-spelletjes op Xbox perfecten... Skyrim vond'k ook wel super tof (staat mee op de lijst om te perfecten) en dan binnenkort Diablo III is bezien, maar spijtig genoeg zal da moeten wachten tot eind juni, na de examens kannek te goei verslaafd gaan doen :) (en de vrienden die voor de release verlof gepakt hebben, zal het er ni gemakkelijker op maken). Verder speel ik ook wel graag de pokémon's, gewoon uit nostalgie vooral, tzelfde met de Sims (ma da bennek wel rap beu...). En nog zo veel meer :)

Heb dan ook een bf die in de game mania werkte en heeft het gamen natuurlijk alleen maar aangewakkerd e :p

Totaal geen fan van: sportsimulators, om der maar ne naam op te plakken :p en verder willek alles wel is een kans geven :)

The_Cat

Legacy Member
shushu fontana zei:
Totaal geen fan van: sportsimulators, om der maar ne naam op te plakken :p en verder willek alles wel is een kans geven :)

Bwa, sportsims vind ik dan weer zo een geval apart bij mij. Zelf heb ik er amper in mijn kast liggen (welgeteld 1, een horse racing sim xD) maar ik kan het zo af en toe wel eens smullen bij iemand. Het is wel eens leuk om te doen voor 1 of 2 wedstrijdjes, maar voor de rest zal het bij mij ook niet meer zijn.

Preske

Legacy Member
PolletPoulet zei:
één game popt hier nu gewoon instant binnen: eve

ge bent ni hardcore als ge da stevig speelt en er echt goed in bent ofwa? :sop:

ni da ik het speel, maar wa is da nu weer voor een zever uitspraak a la ge bent pas hardcore gamer als ge meerdere spellekes speelt. :wtf:
we zulle anders gewoon al is bij de pro teams gaan zin bij eender welk spel. pakt daar één gast uit. die speelt 99% van de tijd zijn game.
die zijn ni hardcore ofwa?

Ik heb duidelijk gezegd "Als ge steengoed zijt in meerdere spelletjes".

Beramode

Legacy Member
Preske zei:
Ik heb duidelijk gezegd "Als ge steengoed zijt in meerdere spelletjes".

Steengoed vind ik wat overdreven.

Dus iemand die een grote variëteit aan games speelt, zijn vrije tijd er mee vult, op de hoogste moeilijkheidsgraad, maar er niet in slaagt om constant highscores neer te poten of er snel door te cruisen is geen hardcore gamer?

Zoals al eens aangehaald; imo is het een levensstijl, en geen iets wat je jezelf pas kan noemen als je een overvloed aan talent bezit.


En sorry als ik je niet volledig begrepen heb, ik heb geen zin om 15 paginas uit te spitten

Yusifer

Legacy Member
Imo, ne hardcore gamer is iemand die de meeste (vrije)tijd besteedt aan gaming. Iemand die supergoed is in 1 of meerdere games, is eerder ne professionele gamer dan een hardcore gamer.


(PS: enkel deze laatste pagina vluchtig gelezen, ik moest gewoon commenten op bovenstaande reacties)

KiPpIe

Legacy Member
gvd, ik dacht dat deze discussie al een aantal maanden geleden begraven was...

Ullewupper

Legacy Member
KiPpIe zei:
gvd, ik dacht dat deze discussie al een aantal maanden geleden begraven was...

Een paar maanden geleden was het nog interessant, tot ze begonnen over wie al dan niet als gamer mag bekeken worden.

:woohoo:

Bart Religion

Legacy Member
kefkef zei:
Wat ik gemerkt heb in online spellen is dat er altijd wel gastjes tussenzitten die neerkijken op vrouwelijke gamers. TOTDAT ze een foto van haar zien en dan ineens beginnen te slijmen.

True story!

Dat is omdat het diep onzekere eeuwige maagden zijn

KiPpIe

Legacy Member
Aynix zei:
Een paar maanden geleden was het nog interessant, tot ze begonnen over wie al dan niet als gamer mag bekeken worden.

:woohoo:

Ja, het was dus die discussie die ik bedoelde. (de discussie over hardcoregaming binnenin de discussie over vrouwelijke gamers)

Ullewupper

Legacy Member
nu zijn we dus aant discussiëren over een discussie binnen een discussie

Beramode

Legacy Member
KiPpIe zei:
Ja, het was dus die discussie die ik bedoelde. (de discussie over hardcoregaming binnenin de discussie over vrouwelijke gamers)


Een hoop geflirt is geen discussie:unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan