Archief - Gamer Girls topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CosmicD

Legacy Member
kefkef zei:
Wat ik gemerkt heb in online spellen is dat er altijd wel gastjes tussenzitten die neerkijken op vrouwelijke gamers. TOTDAT ze een foto van haar zien en dan ineens beginnen te slijmen.

True story!

Je hebt er ook die het gaan uitlokken en maar wat graag aandacht hebben hoor.

In left 4 dead hebt ge 2 strekkingen van game girls. De "volwassenere" type die ik in mijn list heb (ahem), en die gewoon graag eens een potje expert/Versus spelen zonder gedoe en zonder perse zichzelf te moeten manifesteren als game babe. (Maar het is nu wel opvallend dat in l4d nogal veel vrouwen spelen in het algemeen.)

Maar de ergste soort die je er hebt zijn de zogenaamde steam whores die nogal insteek tonen en zichzelf hardcore wanen in css/l4d versus omdat ze toevallig aan wat gastjes hangen die weigeren t2 wapens te nemen ook al zijn ze helemaal niet goed. Ze willen mannelijker zijn dan de gasten waarmee ze optrekken en doen zich dan zo plat voor dat het ni schoon meer is.

De game vrouwen uit de eerste strekking daar ga ik graag mee om, ook omdat zij dat soort pseudo sexuele aandacht niet vragen, en de 2de groep die zet ik liever in mijn blocklist :)

shushu fontana

Legacy Member
Ik vind't soms wel tof in mmo's, als daar wa meer vrouwen zitten. Zo als enige voelde'k mij soms wa uitgesloten. Sommige negeerden mij gewoon, maar der waren der ook die gewoon zeiden da ze me mij ni wilden raiden omda kik een meiske was (??!!). Der waren der dan ook anderen die mij gratis zotte dinges gaven om mij zo wa te paaien o.O T'hangt er denkek allemaal zowa van af wie da ge allemaal tegen komt. Soms hebde sjans, soms hebde veel pech.

Preske

Legacy Member
In mijn oude wow-guild zaten er ook veel vrouwen, dat was geniaal gewoon. Die hadden verdorie ne grotere mond op dan de venten :D

lantaarnpaal

Legacy Member
7FC31.jpg

rico

Legacy Member
Aynix zei:
nu zijn we dus aant discussiëren over een discussie binnen een discussie
het is dan ook een vrouwentopic :D graptje he, kzien ullie allemaal even gere ;)

Dragonfly

Legacy Member
lantaarnpaal zei:

Ik heb in ieder geval liever een vrouw die over gaming praat, dan 'the fat ugly dudes' die altijd tegen mij staan te kankeren in de outpost of games workshop :puke:

Ignace4Ever

Legacy Member
Had je in het echte leven maar een Ladykiller perk...

Unique dialogue options ;)

mournfulpigeon

Legacy Member
Ik ben rond mijn 6e begonnen met gamen, zowel op PC en Game Boy (Zelda, Pokémon en nog een hoop andere games). Bij een vriendin speelde ik regelmatig op de Sega of Super Nintendo. Een aantal jaar later kreeg ik een N64, daar speelde ik vooral Donkey Kong op. Tegenwoordig staat de N64 op mijn kot, ik speel nog wel regelmatig Mario Kart of Pokémon Stadium met wat kotgenoten, altijd leuk :D
Ook heb ik een NDS, maar die gebruik ik niet vaak. Een tijd geleden heb ik me een Xbox met Kinect aangeschaft. Ik heb hierbij de spellen Your Shape en Red Dead Redemption gekocht. Het leek me wel leuk om eens een andere manier van fitnessen uit te proberen en ik vind het wel leuk en effectief. Red Dead Redemption had ik ooit gespeeld bij een vriend en ik was direct verkocht. Momenteel speel ik Fable II (geleend van een vriend), wat ik wel tof vind. De Sims heb ik ook altijd gespeeld op PC / Mac (yep, typisch vrouwelijk :p).
Ik zou mijzelf niet echt een gamer noemen, ik heb wegens mijn studies weinig tijd om te gamen en mijn Xbox staat niet op kot. Maar de zomervakantie is in aantocht, dus dan heb ik weer tijd :D

Innocence

Legacy Member
Dragonfly zei:
Ik heb in ieder geval liever een vrouw die over gaming praat, dan 'the fat ugly dudes' die altijd tegen mij staan te kankeren in de outpost of games workshop :puke:

Haha, herkenbaar!

Shrimpy

Legacy Member
Overlaatst tegen een vriendin in discutie gegaan over gamen, ze zegt zo "Ik vind gamen een gigantische tijdverspilling" waarop ik zeg: "Toevallig, ik vind dansen op café ook tijdverspilling". En dan zei ze "Jamaar, ik amuseer me daarmee"
- "Yup" :p

Kaat.CSS

Legacy Member
Als er vrouwelijke css'ers zijn die houden van teamplay en mapinsight in een competitieve omgeving neem gerust contact op met mij.

Ik speel CSS en CS:GO in the UK CSS scene onder het team infused (ESL: infs Infused .Female CSS - Team - Benelux - ESL - The eSports League) .

Wij zijn op dit moment op zoek naar +1, vlot Engels, CSS competitive (cups, leagues, lan), vlot in omgang, teamplay + mapinsight + aim mid+ to high, lanable in UK,

Kaat
team infused

MAKFurie

Legacy Member
Ik wed dat ik hier de oudste gamer girls ben. Wordt er dit jaar 48 (oud hé), maar speel nog elke dag COD/BF/ME series :scream:

Greetz

Metric

Legacy Member
Gamer- en geekgirl hier, pendelend tussen Oostende (thuisbasis) & Antwerpen (liefjesbasis).
Alles begon met Nintendo Game & Watch, Nintendo NES & gameboy in de 80's & 90's. Tijdens 't humaniora & de latere boemeljaren lag het gamen wat stil, maar de hobby werd zo'n anderhalf jaar geleden weer serieus opgepikt mede & vooral door het liefje.
Onze weekends staan praktisch volledig in 't teken van gaming: op zoek naar ontbrekende stukken in de collectie, nieuwe games uittesten op de verschillende consoles en gewoon mindblowing & -numbing 'kassen' :D
M'n favo's zijn momenteel de games van Team Ico (Ico, Shadows of the Colossus), maar 'k ben evengoed te overhalen voor een partijtje Tekken!

Bij deze, den PS2 roept...have-to-answer!

Dragonfly

Legacy Member
Innocence zei:
Haha, herkenbaar!

De ergernis werd soms zo groot dat ik veel zaken gewoon via internet begon te bestellen :angry:

MAKFurie zei:
Ik wed dat ik hier de oudste gamer girls ben. Wordt er dit jaar 48 (oud hé), maar speel nog elke dag COD/BF/ME series :scream:

Greetz

:niceone: ik heb dan nog 16 jaar gaming voor de boeg te gaan :applause:

Ullewupper

Legacy Member
er staat geen leeftijd of geslacht op gamen :)



(wel, een minimum leeftijd wel soms... :unsure:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan