Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rFactor is het besterubmifer zei:En mensen die zeggen dat dTM en Rfactor het beste is:![]()

Mee zei:rFactor is het beste
![]()
)
(curbs, overstuur, onderstuur, gras, slecht wegdek, crashes,...)


Goed voor men eerste poleposition :applause: rubmifer zei:juij, nieuwe fastest time at silverstone.
1.30.35Goed voor men eerste poleposition :applause:
klik
filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=ZFWZciysRqI
128MB zei:Schoon gereden, zeker uw bocht 'exits'zo dat tikkeltje overstuur ^^
Vraagje: Welk stuur heb jij? Ik gebruik G25 met H-shift plugin.
128MB zei:kzie de foto van uw Microsoft stuur nie.
Is zeker ne sidewinder ofzoiets?
Probeer GPL eens met de G25, is een totaal ander gevoel
'kga seffes nog es een toerke doen.
gereden zonder automatische versnelling, en er is zeker ruimte voor verbetering, want ik heb een paar foutjes gemaakt, zoals je zult zien in het filmpje dat ik ga uploaden.