Archief - Grand Prix Legends (beste car physics ooit)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private_BE

Legacy Member
Da spel heeft toch meer auto's, ik zie alleen maar die ene open wheeler...

Rubmifer

Legacy Member
wa bedoelt ge? ik rij idd altijd me de lotus, en ik rij ook in training, dus is er niemand anders op de baan behalve ik

Private_BE

Legacy Member
Ik bedoel dat er toch ook nog oude porsches enzo zijn niet :s
Op filmkes zie ik alleen ma die open wheeler

slimfit

Legacy Member
Private_BE zei:
Ik zal wel verkeerd zitten ik heb het over GT Legends daar zat ik mis :p

lol :D

GPL - 1998 <------> GTLegends 2005 :D


Ik heb GPL hier ook nog liggen :D ma da bolde nooit tegoei op de pc van toen :D miss toch eens onder het stof halen :D

Rubmifer

Legacy Member
wie heeft er ooit gezegd dat ik een beginner ben ;)
Is niet de eerste keer dat ik het spel speel hoor, ik heb het al sinds de tijd van de originele release in 98-99, het was alleen al een tijdje geleden dat ik het gespeeld had, maar ben de feeling nog steeds niet kwijt. Ik ben indertijd ook begonnen met de wat tragere en meer toegankelijkere wagens, tot ik bij de lotus uitkwam

Rage

Legacy Member
kunt ge in dit spel ook sturen met de muis zoals in live for speed? (desnoods met een addon of een programma waar ge een stuur mee kunt simuleren)

Rubmifer

Legacy Member
Minimum Rage zei:
kunt ge in dit spel ook sturen met de muis zoals in live for speed? (desnoods met een addon of een programma waar ge een stuur mee kunt simuleren)

met een muis sturen in dit spel is 'lichtjes' afgeraden :p

@128mb: ik dacht dat die post naar mij gericht was :p

128MB

Legacy Member
rubmifer zei:
met een muis sturen in dit spel is 'lichtjes' afgeraden :p

@128mb: ik dacht dat die post naar mij gericht was :p
np :p

GPL met de muis is no/go ;) bakskes van 600kg met dikke V12, zonder downforce of tractie controle : D

Zwijger

Legacy Member
Vandaag eens geprobeerd met de lotus, kom niet verder dan 1.31.13:cry: Zal iets moeten veranderen aan mijn setup vrees ik. Die 1.28.45 van Rubmifer is echt wel snel...:niceone:

Rubmifer

Legacy Member
ik heb mijn snelst tijd gereden met de standaard setup, gewoon de fuel tank vermindert. Ik heb al met een setup gereden, maar het is wennen. Glijdt makkelijker weg, makkelijker drifter, wat mss wel goed is op een baan als Silverstone. Nadeel is dat de wagen makkelijker uitbreekt

*edit* kijk hier eens

RipTor

Legacy Member
Lotus : 1:27.082
Eagle : 1:27.292 (mijn favoriete auto)

:p

GPL is zeker een supersim. Maar de low-speed physics zijn wat zwaar belabberd (op lage snelheden switched dat spel naar een andere physics engine omdat de echte physics engine dan delingen door 0 begint te doen). Bij GPL65 en GPL69 is dat veel beter maar ik rij veel liever met de GPL67 wagens. De graphics zijn eigenlijk nog heel goed (GPLEA cars en dan circuits updaten), en de geluiden ook (zeker met de updates van Jeroen Goedhart).
Nu voor mij is GPL verleden tijd, als ge rFactor wat tijd geeft merkt ge dat het een pak geavanceerder is dan GPL. Enkel in het begin voelt het minder natuurlijk aan. Gewoon omdat ge jaren GPL hebt gespeeld voelt dat natuurlijker aan, je bent dat zo gewoon, wil helemaal niet zeggen dat het beter is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan