Archief - Grand Prix Legends (beste car physics ooit)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RipTor

Legacy Member
Ook eens gekeken naar Greger Huttu zijn pb op silverstone.

1:24.620 met de Lotus.

Zijn setups zijn hier te vinden : http://www.setup-guru.com/forum13/
Ik heb altijd gereden met de GH1 setups. Met de GH2 kunt ge sneller gaan maar ze zijn te moeilijk (vooral in de remzones --> verplicht trailbraken).

Mee

Legacy Member
RipTor zei:
Maar de low-speed physics zijn wat zwaar belabberd (op lage snelheden switched dat spel naar een andere physics engine omdat de echte physics engine dan delingen door 0 begint te doen).
Brian Beckman heeft gesproken :p

De SE

Legacy Member
Hoe zit dat juist met die Trial/demo van rFactor?

Wat zijn de limieten?

Rage

Legacy Member
ik heb de gpl2004 demo gedownload. is dat het beste wat gratis beschikbaar of is er een custom demo ofzo? niet dat ik mijn tijd steek in iets wat uiteindelijk te brol is ofzo :p

RipTor

Legacy Member
Mee zei:
Brian Beckman heeft gesproken :p
Als ge ooit GPL hebt gespeeld dan moet hebt ge daar Brian Beckman zijn interview niet voor nodig.

Het geglibber op lage snelheden is heel erg bij GPL en in de community algemeen gekend (ook het feit dat GPL65 zich daar heel hard op geconcentreerd heeft om dat weg te krijgen).

Bochten als La Source op Spa en enkele hairpins op Rouen zijn afgrijselijk moeilijk om snel te nemen in GPL.

TriCore9

Legacy Member
oude koeien (threads) uit de gracht aan het slepen, maar ja.
ik heb hier ook nog de echte cd van, en heb all die content naar de 2004 gesleept. rekening houdende dat ik geen exe's of dlls omzet.

en dit spell gaat ver om uit 98 te zijn. banden temperatuur, je ziet de vering werken, je auto reageert uiterst realistisch, en all die instellingen doen effectief meer dan gewoon de snelheid verhogen...laat staan de reactie op gas geven in de bochten...

tegenover dit spell, voelt geen enkel "modern" gratis of "betalend" alternatief zo goed aan. rfactor voelt extreem onrealistisch aan, en speed dreams draait van geen kanten.
die netcar heb ik nog niet gespeeld.

RipTor

Legacy Member
Wat is speed dreams ???
Persoonlijk vind ik iRacing het beste op de prijs na :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan