RipTor
Legacy Member
Ook eens gekeken naar Greger Huttu zijn pb op silverstone.
1:24.620 met de Lotus.
Zijn setups zijn hier te vinden : http://www.setup-guru.com/forum13/
Ik heb altijd gereden met de GH1 setups. Met de GH2 kunt ge sneller gaan maar ze zijn te moeilijk (vooral in de remzones --> verplicht trailbraken).
1:24.620 met de Lotus.
Zijn setups zijn hier te vinden : http://www.setup-guru.com/forum13/
Ik heb altijd gereden met de GH1 setups. Met de GH2 kunt ge sneller gaan maar ze zijn te moeilijk (vooral in de remzones --> verplicht trailbraken).

