Archief - GTA V Verwachtingen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Trebby

Legacy Member
Sunshines zei:
gtavmap.jpg


Mogelijke map

wat is los Puerta dan? klein stadje ofzo?

Cars can be upgraded/repaired and it has been considered to have a car have fuel forcing the player to fill her up.

vind ik persoonlijk héél groot pluspunt. voegt veel toe aan het realisme


goh als ik die trailer bekijk voel ik de warmte van CA :D

Bluto

Legacy Member
Vedoco zei:
Las Venturas misschien niet in de eerste release maar dan zeker als uitbreiding hoor. Ze gaan die setting echt niet links laten liggen.

Ze gaan voor een uitbreiding echt geen nieuwe stad maken hoor.

Bluto

Legacy Member
kakature zei:

Ik hoop dat dit niet klopt.
Los Santos 4 keer zo groot als Liberty city? Dat zou echt overdreven zijn. Los Angeles is echt niet zo'n interessante stad eigenlijk. Stel je voor dat je elke keer die gigantische afstanden moet rijden. Na twee keer werkt dat al op de zenuwen.


En waarom moeten er kinderen in het spel zitten? Ik heb daar echt nog nooit op gelet en ik heb ze nog nooit gemist eigenlijk.

EternalSilence

Legacy Member
Toen ik de trailer zag:
Euforie: Yes een nieuwe GTA.
Teleurstelling: Geen Vice City 2 .. :cry:

YaMo

Legacy Member
EternalSilence zei:
Toen ik de trailer zag:
Euforie: Yes een nieuwe GTA.
Teleurstelling: Geen Vice City 2 .. :cry:

VC verhaallijn + sfeer >>>>>>>>> GTA:SA, GTA IV.
Wat intresseert mij die oostblok migranten die naar de VS trekken om nieuw leven op te bouwen.

Geef mij maar VC2: Drugs, zon, zee, strand, boten, watervliegtuigje, helikopter, eilandjes, snelle wagens, ....

Afgaande op de trailer lijkt het alsof het een beetje Vice City sfeer maar dan in San Andreas gaat zijn, dus dat kan nog wel meevallen :p

jaguarke

Legacy Member
verwachtingen:

deftige PC release: betere chase cam (of toch op zijn minst instelbaar zodat die sneller meedraait) de voornaamste reden waarom ik hem links liet liggen (+ relatief mindere gfx op console, daarom daar niet op gekocht ook ni :) )

qua content laat ik't op mij af komen :)

Tuninboy

Legacy Member
Bluto zei:
Ik hoop dat dit niet klopt.
Los Santos 4 keer zo groot als Liberty city? Dat zou echt overdreven zijn. Los Angeles is echt niet zo'n interessante stad eigenlijk. Stel je voor dat je elke keer die gigantische afstanden moet rijden. Na twee keer werkt dat al op de zenuwen.

Koop het dan niet..

Als er een ding fijn is aan GTA, is dat gewoon rondcruisen ect opt gemak na de andere kant rijden voor een missie, en terug. Als je dat niet graag doet snap ik niet dat je GTA ooit plezant hebt gevonden. Want dat is er elke keer bij..

Trebby

Legacy Member
Tuninboy zei:
Koop het dan niet..

Als er een ding fijn is aan GTA, is dat gewoon rondcruisen ect opt gemak na de andere kant rijden voor een missie, en terug. Als je dat niet graag doet snap ik niet dat je GTA ooit plezant hebt gevonden. Want dat is er elke keer bij..

ik rij ook niet graag zover als ik bv al voor de 3de keer die missie moet doen:D voor de rest vind ik dat cruisen echt het beste aan gta xD

Elegance

Legacy Member
Ik snap niet waarom rockstar geen echte licentie's /merken gebruikt voor reclame ? ze kunnen er toch geld aan verdienen ? da spel verkoopt toch miljoenen ? prada/louis vuiton/nike/BMW/walmart/apple .. weet ik veel.

Kennaah

Legacy Member
INF3RN040 zei:
Ik snap niet waarom rockstar geen echte licentie's /merken gebruikt voor reclame ? ze kunnen er toch geld aan verdienen ? da spel verkoopt toch miljoenen ? prada/louis vuiton/nike/BMW/walmart/apple .. weet ik veel.
Mss omdat ze het niet willen ?

Furon

Legacy Member
INF3RN040 zei:
Ik snap niet waarom rockstar geen echte licentie's /merken gebruikt voor reclame ? ze kunnen er toch geld aan verdienen ? da spel verkoopt toch miljoenen ? prada/louis vuiton/nike/BMW/walmart/apple .. weet ik veel.

Rockstar steekt de draak met merken in de GTA-games, altijd al geweest.

marcel

Legacy Member
en ik denk ook niet dat de meeste bedrijven willen geasocieerd worden met de game
t zou niet echt reclame zijn voor BMW als er op pakweg youtube fillmkes verschijnen waarin de speler over een bosje hoertjes rijdt in één van hun wagens

om maar een voorbeeld te geven
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan