Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kakature zei:
kakature zei:

Sunshines zei:![]()
Mogelijke map

Vedoco zei:Las Venturas misschien niet in de eerste release maar dan zeker als uitbreiding hoor. Ze gaan die setting echt niet links laten liggen.
kakature zei:
EternalSilence zei:Toen ik de trailer zag:
Euforie: Yes een nieuwe GTA.
Teleurstelling: Geen Vice City 2 ..
VC verhaallijn + sfeer >>>>>>>>> GTAA, GTA IV.
Wat intresseert mij die oostblok migranten die naar de VS trekken om nieuw leven op te bouwen.
Geef mij maar VC2: Drugs, zon, zee, strand, boten, watervliegtuigje, helikopter, eilandjes, snelle wagens, ....

)
Bluto zei:Ik hoop dat dit niet klopt.
Los Santos 4 keer zo groot als Liberty city? Dat zou echt overdreven zijn. Los Angeles is echt niet zo'n interessante stad eigenlijk. Stel je voor dat je elke keer die gigantische afstanden moet rijden. Na twee keer werkt dat al op de zenuwen.
Tuninboy zei:Koop het dan niet..
Als er een ding fijn is aan GTA, is dat gewoon rondcruisen ect opt gemak na de andere kant rijden voor een missie, en terug. Als je dat niet graag doet snap ik niet dat je GTA ooit plezant hebt gevonden. Want dat is er elke keer bij..
voor de rest vind ik dat cruisen echt het beste aan gta xDMss omdat ze het niet willen ?INF3RN040 zei:Ik snap niet waarom rockstar geen echte licentie's /merken gebruikt voor reclame ? ze kunnen er toch geld aan verdienen ? da spel verkoopt toch miljoenen ? prada/louis vuiton/nike/BMW/walmart/apple .. weet ik veel.
INF3RN040 zei:Ik snap niet waarom rockstar geen echte licentie's /merken gebruikt voor reclame ? ze kunnen er toch geld aan verdienen ? da spel verkoopt toch miljoenen ? prada/louis vuiton/nike/BMW/walmart/apple .. weet ik veel.