Archief - GTA V Verwachtingen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Karre

Legacy Member
INF3RN040 zei:
Ik snap niet waarom rockstar geen echte licentie's /merken gebruikt voor reclame ? ze kunnen er toch geld aan verdienen ? da spel verkoopt toch miljoenen ? prada/louis vuiton/nike/BMW/walmart/apple .. weet ik veel.

Omdat het leuker is om in een fictieve wereld die deels een parodie op het werkelijke leven is ook fictieve merken te gebruiken die een weerspiegeling zijn van een echt product en er mee spot.

Digishine

Legacy Member
also niet elk bedrijf wil dat zijn merk in een spel komt Of de devs moeten luisteren naar de regels die het bedrijf oplegt.

bv.

Bmw zegt je moogt ons merk in het spel gebruiken maar je moet het onmogelijk maken dat ze er mense me kunnen overijden etc..

Elegance

Legacy Member
Ik snap wat jullie hiermee bedoelen , maar alles heeft en oplossing ? bv bij driver san fransisco zitten enkel gelicenseerde wagens (buiten de trucks en busjes) tijdens de missie's was er en scene waar en wagen ontploft en deze is en merkloze die in het spel zelf niet beschikbaar was . Zo kunnen ze het ook oplossen ,of hoertjes die geen merkwagens accepteren :D

Digishine

Legacy Member
INF3RN040 zei:
Ik snap wat jullie hiermee bedoelen , maar alles heeft en oplossing ? bv bij driver san fransisco zitten enkel gelicenseerde wagens (buiten de trucks en busjes) tijdens de missie's was er en scene waar en wagen ontploft en deze is en merkloze die in het spel zelf niet beschikbaar was . Zo kunnen ze het ook oplossen ,of hoertjes die geen merkwagens accepteren :D

Dan is het al geen grand theft auto meer. Plus er zou een groot deel van de humor ook al weg zijn want die merken die ze uitvinden hebben juist de beste slogans.

Gelijk de Speedophile 2000:rofl:

YaMo

Legacy Member
Zelfs al mochten ze met die merkauto's alles doen wat ze maar wilden, die fictieve autonamen zijn net een deel van de charme van GTA.

Karre

Legacy Member
Vooral dat de wereld levendiger wordt alsof het lijkt dat men echt aan het werk, kamperen en weet ik veel wat nog zijn lijkt me leuk. Geeft direct heel wat meer sfeer aan de wereld dan enkel rondlopende NPC's. 't Is wel al mogelijk maar het zou toch te mooi om waar te zijn moest het er al in zitten.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Het leek in de trailer toch al zo... Ze gaan dat er niet insteken moest het weer zo doods en koel zijn denk ik

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Royal Belgium zei:
"De medewerker zag een filmpje waar het hoofdpersonage, een afro-amerikaan van 30 jaar,"

En in de trailer is hij gepensioneerd. BAM ! direct ontkracht :)

Rockstar ging er meerdere personages insteken en we zagen afro-americans in de trailer

Royal Belgium

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:

excuses voor het onbegrip :woohoo:
Ik zou het wel raar vinden om te switchen tussen personages. Maar achja, er zijn al zoveel games die het voor hebben gedaan (COD iemand?)

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Ik wil gewoon zeggen dat het niet zo onmogelijk lijkt ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan