Archief - GTA V Verwachtingen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Karre

Legacy Member
GTA IV met de uitbreidingen waren tenslotte ook meerdere personages binnen dezelfde periode dus onmogelijk is het inderdaad niet moest Rockstar het nu direct doen in plaats van met uitbreidingen.

marcel

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:

De medewerker zag een filmpje waar het hoofdpersonage, een afro-amerikaan van 30 jaar, van de stad naar het bos reed en minstens 15 minuten onderweg was per auto

...

Onderweg kwam je onder meer levendige boerderijen, windparken en een echte olieraffinaderij tegen. Volgens onze bron werkten er meer dan 100 NPC's in de fabriek en draaide deze heel realistisch zoals een echte fabriek zou doen

ik weet niet hoe het bij jullie is, maar als ík langs een fabriek rij (virtueel of echt), dan zie ik enkel de fabriek, en soms wat mensen die buiten staan. ik kan die mensen niet tellen (zeker niet als het er meer dan 100 zijn), laat staan dat ik kan zien hoe de fabriek functioneert.

maw: er wordt hier (zoals gewoonlijk in de hype-industrie) met woorden en cijfers gesmeten alsof ze niks betekenen.

ik zal pas dingen beginnen geloven als Rockstar ze zegt, niet als een "journalist" iets op het net gevonden heeft dat geschreven is door iemand die via een goede bron vernomen heeft dat iemand iets gezien heeft.

Crashtestdummy

Legacy Member
kvraag mij af hoe lang het nog gaat duren eer ze een heel continent in een spel kunnen steken :unsure:

hoe groot gaat dit nu worden ivg met real life? ter grootte van 1 van ons provincies? :unsure:

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Je had hem beter ook effectief gelezen, dan had je gezien dat het er bij staat dat het speculaties zijn en onderdeel is van meerdere artikels.

SXe

Legacy Member
Dude87 zei:
kvraag mij af hoe lang het nog gaat duren eer ze een heel continent in een spel kunnen steken :unsure:

hoe groot gaat dit nu worden ivg met real life? ter grootte van 1 van ons provincies? :unsure:

Just Cause 2 was 1000 KM² Dus even groot als het Arrondisement Antwerpen bijvoorbeeld :p (Volgens Wikipedia)

Kennaah

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Je had hem beter ook effectief gelezen, dan had je gezien dat het er bij staat dat het speculaties zijn en onderdeel is van meerdere artikels.

Niks persoonlijk, maar het is gwn van GTAForum geplukt en niet van meerdere artikels en of speculaties van jullie zelf (GTAForums.com -> GTA V Trailer Analysis [Official Thread]). Ook leek het deze ochtend alsof jullie het hadden gekregen van een "bron". Wat dus ook niet is. Ik vind jullie stuk niet slecht geschreven en beter dan de letterlijke vertaling hier op 9lives.

marcel

Legacy Member
ach kom, laten we eerlijk zijn: zelfs IGN doet mee aan die idiote speculatie-hype. je moet hier geen powerplay-9lives polemiek over beginnen, het is eigen aan de game-"journalistiek" op het internet. de reden waarom ik nog steeds de geschreven magazines lees (al lees ik die ook niet meer van achter naar voor zoals vroeger): die hebben gewoon geen plaats om los gespeculeer van de internet jungle te plukken en in een artikel te gieten

Juve9le

Legacy Member
Ik heb het nut van dat tunen eigenlijk nooit in gezien. Eens ge van een berg af vliegt en uw auto in frieten ligt hebt ge er ook niks meer aan :P

Silent Thunder

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Is helemaal niet offline? Voor een ex-collega had ik gedacht dat je wat minder aanvallend zou zijn. De 9lives-mentaliteit I guess

9lives - Games - Grand Theft Auto V - Pittige geruchten omtrent GTA V

beter zo? Dan kunnen we nu terug over het spelletje praten...

Is idd niet offline, maar van 'preview' veranderd in 'artikel', dus de link werkte niet meer. Iemand zal dan toch mijn mening gedeeld hebben.

Ik ben trouwens niet aanvallend, maar kritisch. Niet per se tegen Powerplay, maar eerder over de hedendaagse journalistiek in't algemeen. De normen zijn overal precies aan't verslappen, en dat zie ik als journalist met lede ogen aan. Maar jij voelt je precies persoonlijk aangevallen; ben jij misschien de auteur van het betreffende artikel?

Kennaah

Legacy Member
Juve9le zei:
Ik heb het nut van dat tunen eigenlijk nooit in gezien. Eens ge van een berg af vliegt en uw auto in frieten ligt hebt ge er ook niks meer aan :P

Voor de fun en om iets met u geld te doen :p

YaMo

Legacy Member
Een twitterpipo beweert weer foto's van GTA V te hebben.
Deze heeft hij al gepost. Het ziet er niet echt megageloofwaardig uit, maar je weet maar nooit :p en misschien komt er nog iets interessants...

Furon

Legacy Member
Zo kut hé aan zo'n GTA announcement, tot aan de release gaat het vol staan met aandachtshoeren die hun 2 seconds of fame willen halen door fakes te posten.

thelordofpee

Legacy Member
Misschien dit even zeggen: (Persbericht R*)

De series maker Rockstar North kiest met Grand Theft Auto V voor de stad Los Santos en de in zijn omgeving bevindende heuvels, platteland en stranden voor het meest ambitieuze Rockstar spel tot nu toe.

"Grand Theft Auto V is een radicale heruitvinding van het Grand Theft Auto universum" zegt Sam Houser, oprichter van Rockstar Games. "We zijn enorm opgewonden om deze nieuwe visie te delen met onze fans"

Met een gedurfde nieuwe richting in een vrije open-wereld, missie gebaseerd spel met online multiplayer functionaliteit focust Grand Theft Auto V op de jacht naar het grote geld (dollars) in een op een nagemaakt modern Zuidelijk Californië verteld verhaal. Rockstar Games pionierde met open werelden in de Grand Theft Auto serie, een van de meest succesvolle entertainment merken aller tijden. De verkoop van meer dan 114 miljoen exemplaren wereldwijd heeft er mede voor gezorgd dat videogames iets is wat iedereen (mainstream) speelt. (...)

Bovendien kregen we in de eerst GTA San Andreas trailer ook enkel Los Santos te zien!

[youtube]Pze6mdhnBLM&feature=mfu_in_order&list=UL[/youtube]

Juve9le

Legacy Member
Furon zei:
Zo kut hé aan zo'n GTA announcement, tot aan de release gaat het vol staan met aandachtshoeren die hun 2 seconds of fame willen halen door fakes te posten.

amen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan