Archief - GTA V Verwachtingen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Liquid Li0n

Legacy Member
Furon zei:
Zo kut hé aan zo'n GTA announcement, tot aan de release gaat het vol staan met aandachtshoeren die hun 2 seconds of fame willen halen door fakes te posten.

gij hebt die van u nu gehad dus? :p

;)

starspike

Legacy Member
GTA V ... Hell yeah! Ik ben pas fan geworden van GTA met de 4de, maar ondertussen heb ik mezelf wel bijgewerkt en ben ik SERIEUS psyched voor V. De volgende must-buy bij release na Zelda volgende week.

Psy

Legacy Member
Meh, enkel weer xbox & ps3 versies aangekondigd terwijl die trailer overduidelijk pc showcased, zal weer een gans jaar extra wachten zijn voor pc users, l-a-m-e.

SXe

Legacy Member
Psy zei:
Meh, enkel weer xbox & ps3 versies aangekondigd terwijl die trailer overduidelijk pc showcased, zal weer een gans jaar extra wachten zijn voor pc users, l-a-m-e.

Bron?

Trebby

Legacy Member
YaMo zei:
Een twitterpipo beweert weer foto's van GTA V te hebben.
Deze heeft hij al gepost. Het ziet er niet echt megageloofwaardig uit, maar je weet maar nooit :p en misschien komt er nog iets interessants...

da kan ik zelfs, effe de trailer gebruiken en daar wat text onderaan plakken en klaar

sneax

Legacy Member
nen mmorpg zou zalig zijn

ipv die kutfantasy shit, zouden ze in de gta V wereld echt wel iets zalig kunnen maken

starspike

Legacy Member
sneax zei:
nen mmorpg zou zalig zijn

ipv die kutfantasy shit, zouden ze in de gta V wereld echt wel iets zalig kunnen maken

Dat ze dan maar een ander spel als GTA V (VI/VII/...) maken. GTA moet een single player heaven zijn met wat MP modes. Maar MMORPG? Hell no...

Trebby

Legacy Member
^seconded. nog nooit GTA in MP gespeeld trouwens. spreekt echt niet aan. wellicht toch gedoemd om te mislukken. zie maar dat enter the matrix ding da was ook één grote faal

Psy

Legacy Member
moeder_theresa zei:
Pc showcased?
GTA 4 zag er op mijn X360 net zo uit.

Die video is misschien encoded @ 25fps maar de beelden zelf zijn absoluut geen 30fps (xbox/ps3 cap).
Gaat niet om de kwaliteit van de graphics, al heb ik m'n twijfels bij het feit dat de console versies wel die soort distance aanbieden die je kan zien in de video, maar om de vlotheid van de beelden, ge moet heus geen techneut zien om te zien dat die beelden niet van een console versie komen.

Heb de IV hier ook op zowel ps3 als pc en de vergelijking met pc is veel makkelijker gemaakt in die video.

knight-k

Legacy Member
Trebby zei:
^seconded. nog nooit GTA in MP gespeeld trouwens. spreekt echt niet aan. wellicht toch gedoemd om te mislukken. zie maar dat enter the matrix ding da was ook één grote faal
Dan heb je serieus wat gemist.


MP in GTA IV was ontzettend leuk. Ik heb het wel over de PC-versie.

kakature

Legacy Member
SAMP vond ik toch nog een stuk beter. Met al die RPG achtige mods, dat was echt zalig om met enkele vrienden drive-by's te organiseren :p

thelordofpee

Legacy Member
Inderdaad. Ze zijn trouwens bezig met IV:MP, al is die nog erg buggy.

w3bb3r

Legacy Member
kben nu al zot in mijn hoofd door da spel en kmoet zeker nog 1,5jaar wachten omdat ik het toch op pc zal spelen.. :sad:

of een emulator op pc :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan