SXe
Legacy Member
Nighty zei:Misschien is dit hier al gevraagd, maar is de releasedatum dezelfde voor alle platforms?
of moet er weer lang gewacht worden om gta op pc te kunnen spelen...
Is nog niet bekend gemaakt.
Edit:
Oops, niet gezien dat er al een volgende pagina was




