Archief - GTA V Verwachtingen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

playforfun91

Legacy Member
Simply Games: Pre-Order NOW! - Out 09/07/12 in 167 Days!

Die zijn wel erg optimistisch over de releasedate :D

Dreamchaser

Legacy Member
Er is intussen ook (min of meer) officieel nieuws, namelijk dat we waarschijnlijk tot na de release van Max Payne zullen moeten wachten op meer GTAV-nieuws.

Quote van Rockstar op hun newswire ( Asked & Answered: Max Payne 3 and More... | Rockstar Games )

First of all, we'd like to again thank you and everyone out there for the amazing response to the debut Grand Theft Auto V trailer. We know that there are a ton of questions you all have about the game, including release date and lots else.

Right now, we are very hard at work on the game and are excited as well to show and tell you more as development progresses - expect that we'll be talking much more about GTAV starting at some point in a few months' time. Please hang tight until then and thank you all for your patience and support!

doggyniisan

Legacy Member
kzou graag trg meer vliegvoetuigen hebben, meer helikopters en trg vliegtuigen en da ge uw otto's kunt pimpe'
ook trg van die lol cheats die zo belachijk zijn as da ze groot zijn ma wel leuk, geen cheats die het verhaal veel te makkelijk make maar meer cheats die het spel zo lol make als SR3 (SR)

moeder_theresa

Legacy Member
Of een cheat waarmee je het gebrabbel van sommige mensen hier kan vertalen naar gewoon Nederlands. ;)

Steiner

Legacy Member
Neen, ik haat Saints Row 3. Zo idioot, geretardeerd en belachelijk. Geef mij maar GTA met een sterk verhaal en awesome characters

Preske

Legacy Member
doggyniisan zei:
kzou graag trg meer vliegvoetuigen hebben, meer helikopters en trg vliegtuigen en da ge uw otto's kunt pimpe'
ook trg van die lol cheats die zo belachijk zijn as da ze groot zijn ma wel leuk, geen cheats die het verhaal veel te makkelijk make maar meer cheats die het spel zo lol make als SR3 (SR)

dit

Steiner zei:
Neen, ik haat Saints Row 3. Zo idioot, geretardeerd en belachelijk. Geef mij maar GTA met een sterk verhaal en awesome characters

gta3, VC en SA hadden elk van die funcheats.

mag er voor mij dus gerust weer in

thelordofpee

Legacy Member
Steiner zei:
Neen, ik haat Saints Row 3. Zo idioot, geretardeerd en belachelijk. Geef mij maar GTA met een sterk verhaal en awesome characters

Zoals in welke GTA?

amdr

Legacy Member
Zowat elke GTA sinds 3? Nog nooit een GTA gespeeld?

Tis geen Dragon Age maar imo hebben alle GTAs een leuk verhaal gehad met coole personages all over the place.

thelordofpee

Legacy Member
amdr zei:
Zowat elke GTA sinds 3? Nog nooit een GTA gespeeld?

Tis geen Dragon Age maar imo hebben alle GTAs een leuk verhaal gehad met coole personages all over the place.

Hmm, jawel hoor maar al die GTA's waren imo toch ook soms over de top... Eigenlijk net op de top in vergelijking met SR. Het was meer van

"Neen, ik haat Saints Row 3. Zo idioot, geretardeerd en belachelijk. Geef mij maar GTA met een sterk verhaal en awesome characters"

Precies of GTA is dit niet...


(BTW: Ik hou van beide games)

Steiner

Legacy Member
Excuses! Mijn opinie was een beetje te hard. GTA is toch serieuzer dan SR? Over-the-top moet kunnen, maar niet de hele game.

thelordofpee

Legacy Member
Ik weet het, ik vind GTA net op de top of ervoor... Maar ik hoop dat deze GTA gewoon met de mogelijkheden uit SA uitpakt.

Plorex

Legacy Member
Op 4chan is er een thread gestart door een ontslagen werknemer.
Wellicht een troll maar hij is aan het antwoorden op vragen.

FEW

Legacy Member
Ge moet imo de keuze hebben om dat spel over the top te maken als je dat wil. In San Andreas was er zo veel te doen buiten de verhaallijn, dingen die al dan niet over the top waren. GTA4 was vrij saai, je kon enkel wat in de stad rondhuppelen zonder echt zot te doen.

Desondanks heb ik me met GTA4 wel goed geamuseerd hoor, maar San Andreas was in verhouding zo veel beter.

Rubmifer

Legacy Member
Ik wil gewoon weer een country side zoals in San Andreas, de uren dat ik daar heb doorgebracht met mijn Sanchez. :love:

u4ea

Legacy Member
Khoop dat ze hun stijl behouden qua humor. Past perfect bij het spel.
Hoop ook op een uitgebreide wereld met uitgestrekte vlakten à la San Andreas waar ge veel kunt ontdekken.

Hopelijk ook weer veel easter eggs.

En nu hopelijk wa beter geoptimaliseerd voor de pc. :naughty:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan