Archief - GTA V Verwachtingen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bluto

Legacy Member
Lol, het is al enorm zwaar om games van de vorige geeratie consoles te spelen met een emulator op dit moment. Ik denk dat je nog lang gaat moeten wachten voor je gta5 gaat kunnen emuleren. :)

amdr

Legacy Member
Bluto zei:
Lol, het is al enorm zwaar om games van de vorige geeratie consoles te spelen met een emulator op dit moment. Ik denk dat je nog lang gaat moeten wachten voor je gta5 gaat kunnen emuleren. :)
Wie weet, hopelijk hebben ze iets geleerd van GTA4 en gaat de PC versie iets of wat deftig draaien bij release. We zijn nu een paar jaar verder en het draait hier nog steeds matig (i5 4.5ghz + 69702gb :/ )

w3bb3r

Legacy Member
ik heb GTA IV altijd zonder problemen kunnen spelen op medium.
bij high ging alles wat in slow motion :p

SXe

Legacy Member
Met mijn setup speel ik het maxed out (incl AA enzo) tegen een 40 FPS op 1920x1080. Maar in het begin liep het hier ook slecht.

kakature

Legacy Member
amdr zei:
Wie weet, hopelijk hebben ze iets geleerd van GTA4 en gaat de PC versie iets of wat deftig draaien bij release. We zijn nu een paar jaar verder en het draait hier nog steeds matig (i5 4.5ghz + 69702gb :/ )
Emuleren is helemaal niet hetzelde als een PC-versie hé.

amdr

Legacy Member
Ja ik weet het, emulaties zijn enorm zwaar om te draaien. Daarmee een beetje de vergelijking met GTA4 dat op PC zowiezo ni deftig draaide :p

thelordofpee

Legacy Member
En er is nog nooit een beta laat staan demo van GTA geweest, waarom zouden ze dat nu veranderen en er geen aankondiging van maken?

Silent Thunder

Legacy Member
thelordofpee zei:
En er is nog nooit een beta laat staan demo van GTA geweest, waarom zouden ze dat nu veranderen en er geen aankondiging van maken?

GTA 1 had een demo destijds, maar da's het punt hier nu niet natuurlijk :p Die site is inderdaad fake (en wellicht zelfs bedoeld om nietsvermoedende gebruikers gegevens te ontfutselen). Alle aankondigingen zullen wel op Rockstars officiële website verschijnen.

Gentei

Legacy Member
Psy zei:
Meh, enkel weer xbox & ps3 versies aangekondigd terwijl die trailer overduidelijk pc showcased, zal weer een gans jaar extra wachten zijn voor pc users, l-a-m-e.

Deze keer koop ik het ook op PS3 GTA op pc's zijn altijd te zwaar om te draaien op de huidige pc's lol....

FurtiveDuck

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
Deze keer koop ik het ook op PS3 GTA op pc's zijn altijd te zwaar om te draaien op de huidige pc's lol....

GTA IV was het perfecte voorbeeld van een slechte port. Daarom draaide het zo slecht op PC's. Dit zal bij deze versie het geval niet zijn hoor. (zie L.A. Noire port). Verder had ik ook ergens 'gelezen' dat ze de PC release echt wel samen met de console release willen plannen.

Equen

Legacy Member
FurtiveDuck zei:
GTA IV was het perfecte voorbeeld van een slechte port. Daarom draaide het zo slecht op PC's. Dit zal bij deze versie het geval niet zijn hoor. (zie L.A. Noire port). Verder had ik ook ergens 'gelezen' dat ze de PC release echt wel samen met de console release willen plannen.

Dit zou wel positief zijn, GTA4 was inderdaad een slechte port en ik vond de graphics wat te donker. De graphics van GTA5 zien er an veel kleurrijker uit. Gta is voor mij altijd zowiso een goede game dus de kans dat GTA5 een zeer goede game gaat worden wordt bij mij alleen maar groter.

Nighty

Legacy Member
Misschien is dit hier al gevraagd, maar is de releasedatum dezelfde voor alle platforms?
of moet er weer lang gewacht worden om gta op pc te kunnen spelen...

Trebby

Legacy Member
Nighty zei:
Misschien is dit hier al gevraagd, maar is de releasedatum dezelfde voor alle platforms?
of moet er weer lang gewacht worden om gta op pc te kunnen spelen...

Is nog niet bekend, dacht ik.

Nas

Legacy Member
Er is helemaal nog geen releasedate bekend.
Mocht dat zijn, zal dat idd wrs enkel voor PS3 en XBOX 360 zijn en zal de PC dus moeten wachten.
Maar dat is ook weer speculatie
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan