Archief - Het officiële Battlefield 3 Topic - Part 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

u4ea

Legacy Member
Officiële bedoel je?
Nee, eerder een onofficiële clan server van 64 man voor de moment.:p

KoOkiE

Legacy Member
misschien komt er een officiele 9lives server, ze weten het nog niet. maar in elk geval denken ze er over, is één van de redens waarom we met de clan een eigen logo en forum hebben opgezet en onze server niet met deze site gelinkt is.

Private_BE

Legacy Member
cinde zei:
High 560ti of beter
ultra vereist 2 gpu's voor 60+ FPS dat is het belangerijkste dat ik kan zien in die video's, video3 7min 26sec.
En blijkbaar is er een systeem ingebouwd om de performance van CPU en GPU in game te zien? video3, 14 minuten. ik heb er foto van gemaakt maar weet niet hoe ik die hier moet plaatsen.lol:doh:

Vandaag net ne 560ti oc gekocht (speciaal voor BF3), high zal er dus normaal wel inzitten voor mij :love:.
Maar ik ga toch proberen alles uit de kast te halen en richting ultra te gaan.

sele

Legacy Member
Private_BE zei:
Vandaag net ne 560ti oc gekocht (speciaal voor BF3), high zal er dus normaal wel inzitten voor mij :love:.
Maar ik ga toch proberen alles uit de kast te halen en richting ultra te gaan.

ik haal met mijn hd6950 frost twin versie,rond de 50-60fps denkek op high,op ultra iets minder ma wel tussen de 40-50 dacht ik.
er zit idd een systeem int spel zo als fraps,dat je uw fps altijd kan zien

KilloFoxTrot

Legacy Member
sele zei:
ik haal met mijn hd6950 frost twin versie,rond de 50-60fps denkek op high,op ultra iets minder ma wel tussen de 40-50 dacht ik.
er zit idd een systeem int spel zo als fraps,dat je uw fps altijd kan zien

Bedoel je ctrl+alt+s ? Want daarmee kon je je FPS zien maar deze 3 knoppen moest je dan wel ingedrukt houden, toch tijdens de beta.

KoOkiE

Legacy Member
nee tis iets in de console da je moet typen, iets in de zin van renderer.showfps 1
staat ergens opt groot scherm in de het tweede helft van de derde video van die presentatie.

jm188

Legacy Member
chosen one zei:
*wat ratelt gij hier allemaal, hardcore ziet er hetzelfde uit als de gewone modus, zonder ui en crosshair.
Capture the flag zit niet in het spel maar wel conquest, wat dus verschillende punten (met een vlag) overnemen is exact hetzelfde als bfbc2, en elke andere battlefield, wilt ge echte capture the flag: back to cod you go*

Dus hardcore is hetzelfde als normal... gewoon geen crosshair en ui , ge speelt precies geen hardcore.... en natuurlijk bedoel ik conquest

ik speel wel hardcore maar betwijfel dat ge de increase in damage kunt zien aan de hand van een screenshot

wat scheelt er volgens u juist met conquest in bfbc2?

Psy

Legacy Member
Private_BE zei:
Vandaag net ne 560ti oc gekocht (speciaal voor BF3), high zal er dus normaal wel inzitten voor mij :love:.
Maar ik ga toch proberen alles uit de kast te halen en richting ultra te gaan.

Haal high @ 60 fps op Caspian Border op m'n pc (sig) met 560Ti, op Metro 45-60 (60 indoors, 45-55 outdoor), vanaf ultra word het wat teveel van't goeie omdat Anti Aliasing enz dan aangezet word en dan dropped het al rap naar 30-45, en das me toch iets te laag.

GPU is zeker bottleneck, aangezien m'n CPU tijdens de beta niet eens volledig utilized werd, zat rond de 80% op CPU, met fraps erbij 90-95% (tijdens het opnemen dus)

schumi2003

Legacy Member
Ik heb voor de gelegenheid mijn EVGA GTX260 core 216 op vroegtijdig pensioen laten gaan en deze gewisseld voor een MSI GTX570 Twin Frozr III OC/Power Edition die ik ga OC'n tot hij boven een stock GTX580 uitkomt.

KoOkiE

Legacy Member
persoonlijk heb ik twee GTX570 besteld. zowiezo grafische machine nodig, kan dan alzowel direct degelijk gaan zonder overdreven duur te zijn.

Private_BE

Legacy Member
Psy zei:
Haal high @ 60 fps op Caspian Border op m'n pc (sig) met 560Ti, op Metro 45-60 (60 indoors, 45-55 outdoor), vanaf ultra word het wat teveel van't goeie omdat Anti Aliasing enz dan aangezet word en dan dropped het al rap naar 30-45, en das me toch iets te laag.

GPU is zeker bottleneck, aangezien m'n CPU tijdens de beta niet eens volledig utilized werd, zat rond de 80% op CPU, met fraps erbij 90-95% (tijdens het opnemen dus)

Ik snap wat je bedoelt, uw systeem is toch nog wat beter. Ik heb wel ne nieuwe mobo van Gigabyte met sata 600 voor men nieuwe SSD. En dan heb ik er ook nog 2x USB3.0 voor de vloeiende datatransport :love:

Maar gamegewijs ga ik dan ook best alles op High zetten, want ik zou ook perfect vloeiend willen en niet "ongeveer". Want dat breekt de gameplay dan wel wat.

Draaksken

Legacy Member
Dude heeft wel wat skill .. zo zie je dus , stingers are needed :p

Thallyos

Legacy Member
Ik heb ondertussen meer details over de review binnen. Maandagmorgen om 10u zal die online staan.

Ik moet er nog aan beginnen, maar het zal een toppertje worden, geloof mij vrij ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan