Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
cinde zei:High 560ti of beter
ultra vereist 2 gpu's voor 60+ FPS dat is het belangerijkste dat ik kan zien in die video's, video3 7min 26sec.
En blijkbaar is er een systeem ingebouwd om de performance van CPU en GPU in game te zien? video3, 14 minuten. ik heb er foto van gemaakt maar weet niet hoe ik die hier moet plaatsen.lol:doh:
.Private_BE zei:Vandaag net ne 560ti oc gekocht (speciaal voor BF3), high zal er dus normaal wel inzitten voor mij.
Maar ik ga toch proberen alles uit de kast te halen en richting ultra te gaan.
sele zei:ik haal met mijn hd6950 frost twin versie,rond de 50-60fps denkek op high,op ultra iets minder ma wel tussen de 40-50 dacht ik.
er zit idd een systeem int spel zo als fraps,dat je uw fps altijd kan zien
KoOkiE zei:nee tis iets in de console da je moet typen, iets in de zin van renderer.showfps 1
chosen one zei:*wat ratelt gij hier allemaal, hardcore ziet er hetzelfde uit als de gewone modus, zonder ui en crosshair.
Capture the flag zit niet in het spel maar wel conquest, wat dus verschillende punten (met een vlag) overnemen is exact hetzelfde als bfbc2, en elke andere battlefield, wilt ge echte capture the flag: back to cod you go*
Dus hardcore is hetzelfde als normal... gewoon geen crosshair en ui , ge speelt precies geen hardcore.... en natuurlijk bedoel ik conquest
Glaeden zei:dit was ook zo in BF2 als ik het me goed herinner

Private_BE zei:Vandaag net ne 560ti oc gekocht (speciaal voor BF3), high zal er dus normaal wel inzitten voor mij.
Maar ik ga toch proberen alles uit de kast te halen en richting ultra te gaan.
Psy zei:Haal high @ 60 fps op Caspian Border op m'n pc (sig) met 560Ti, op Metro 45-60 (60 indoors, 45-55 outdoor), vanaf ultra word het wat teveel van't goeie omdat Anti Aliasing enz dan aangezet word en dan dropped het al rap naar 30-45, en das me toch iets te laag.
GPU is zeker bottleneck, aangezien m'n CPU tijdens de beta niet eens volledig utilized werd, zat rond de 80% op CPU, met fraps erbij 90-95% (tijdens het opnemen dus)

Squealer zei:Dude has some skill...
