Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
michielsjoris zei:in de beta starten de rondes niet (en kan je niet bewegen) tot er genoeg volk is


wim_gunner zei:Ah great![]()
KilloFoxTrot zei:Dice heeft al gezegd dat de servers zelf de keuzen kunnen maken voor het min aantal mensen dat aanwezig moet zijn om de ronden te doen starten.
At trailer: Karkand fuck yeah, ziet er niet slecht.

prozke zei:heb me nen ASUS GeForce GTX 590 besteld!
ik hoop dat die kaart het spel goed zal kunnen draaien?
Zoro zei:Worden er modtools vrijgegeven? Op lange termijn zou het leuk zijn dat er weer een Star Wars-conversion mod komt.![]()
Dat wordt gewoon een zalige turkey-shoot voor snipers!Trebby zei:lol die traileriedereen basejumpen