Archief - Het officiële Battlefield 3 Topic - Part 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thallyos

Legacy Member
michielsjoris zei:
maakt allemaal geen bal uit, al hebt ge et nu al, ze kiezen nog altijd zelf wanneer ze battelog openen voor uw regio en zonder dat ben je niets met je cd

Uit de gelekte versies bleek dat de blokkade voor het installeren op 27 oktober stond. Het zou mij sterk verbazen mocht je het spel hier niet kunnen spelen als je het die dag al in handen krijgt.

KoOkiE

Legacy Member
begin stilaan spastische trekjes te krijgen van de anticipatie. carp.

THa SkuLL

Legacy Member
Vanaf morgen 21.10.11 kan er blijkbaar gepreload worden via Origin.
Net mail ontvangen met deze info.
We zijn er bijna, nog een paar dagen...

cinde

Legacy Member
vergeet eerst origin niet te updaten naar 8.3 anders moet ge daar nog op wachten

sele

Legacy Member
Thallyos zei:
Uit de gelekte versies bleek dat de blokkade voor het installeren op 27 oktober stond. Het zou mij sterk verbazen mocht je het spel hier niet kunnen spelen als je het die dag al in handen krijgt.

of de keys zijn regio gebonden?

KoOkiE

Legacy Member
idd Sele.. maar ik vind de menu optie "My soldier" intriguerend. zou dit duiden op verschillende soldaten profielen per spel? of gewoon skins die je kan applyen. ben curieus

sele

Legacy Member
KoOkiE zei:
idd Sele.. maar ik vind de menu optie "My soldier" intriguerend. zou dit duiden op verschillende soldaten profielen per spel? of gewoon skins die je kan applyen. ben curieus

denk dat je daar kan zien wat je allemaal al hebt en kan unlocken

Scifo

Legacy Member
Ik zal ook maar preorderen via origin. Te hopen dat het spel geen 20GB is, achterlijk land met hun downloadlimieten :sop:

Trebby

Legacy Member
Scifo zei:
Ik zal ook maar preorderen via origin. Te hopen dat het spel geen 20GB is, achterlijk land met hun downloadlimieten :sop:

15gb :D

daarom da ik zo terughoudend ben om games digitaal te kopen, zo betaal je er 2x voor. 1x de game en nog eens voor het verbruikte volume om het spel te downloaden.

Thallyos

Legacy Member
Scifo zei:
Ik zal ook maar preorderen via origin. Te hopen dat het spel geen 20GB is, achterlijk land met hun downloadlimieten :sop:

Een gigabyte of 11 dacht ik. Zo stond het toch in de instructies van mijn reviewcopy.

KilloFoxTrot

Legacy Member
schumi2003 zei:
Naar het schijnt werkt Origin niet met een US VPN, dan maar proxy zeker?

Jep proxy's werken, zo heb ik net het spel gekocht op de US origin. Hopelijk zijn er de 25ste al enkele EU servers online.

sele

Legacy Member
KilloFoxTrot zei:
Jep proxy's werken, zo heb ik net het spel gekocht op de US origin. Hopelijk zijn er de 25ste al enkele EU servers online.

hoe is da bij u gelukt dat daar te kopen?ik krijg altijd een fout op laatste?en welke proxy gebruik je dan?

Born Kill3r

Legacy Member
KoOkiE zei:
idd Sele.. maar ik vind de menu optie "My soldier" intriguerend. zou dit duiden op verschillende soldaten profielen per spel? of gewoon skins die je kan applyen. ben curieus

Das ten eerste al een menu voor de playstation versie, niet PC.
En dat is zeer waarschijnlijk het customization scherm dat de pc spelers in-game kunnen bekijken. Niks speciaal dus :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan