Archief - Het officiële Battlefield 3 Topic - Part 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KilloFoxTrot

Legacy Member
sele zei:
hoe is da bij u gelukt dat daar te kopen?ik krijg altijd een fout op laatste?en welke proxy gebruik je dan?

Ik login op Origin met een high-anonymous proxy server, van zodra ik in de store ben leg ik de proxy af. Aangezien je enkel over een shttp verbinding betaling kan doen, en dit kan enkel als er geen proxy tussen is.

sele

Legacy Member
KilloFoxTrot zei:
Ik login op Origin met een high-anonymous proxy server, van zodra ik in de store ben leg ik de proxy af. Aangezien je enkel over een shttp verbinding betaling kan doen, en dit kan enkel als er geen proxy tussen is.

ik weet niet hoe dat komt maar ook al zet ik mijn proxie uit krijg ik het zelfde probleem ze

Payment Authorization Failed

ùet paypal betaald of visa?

jm188

Legacy Member
KilloFoxTrot zei:
Ik login op Origin met een high-anonymous proxy server, van zodra ik in de store ben leg ik de proxy af. Aangezien je enkel over een shttp verbinding betaling kan doen, en dit kan enkel als er geen proxy tussen is.

het gaat heel grappig zijn als dan blijkt dat ge met uw versie niet op eu servers kunt spelen of iets in die aard

sele

Legacy Member
michielsjoris zei:
het gaat heel grappig zijn als dan blijkt dat ge met uw versie niet op eu servers kunt spelen of iets in die aard

vpn gebruiken en zo inloggen op battlelog :)

KilloFoxTrot

Legacy Member
sele zei:
ik ook wel.

ondertussen wel gelukt op bf3 te kopen op site us

Ik heb het via Visa gedaan, wat heb jij misschien gedaan ?

En ik zou niet weten waarom die versie niet zou werken op EU servers,
enkele reden is misschien het extra warfare dat in het begin iets lastiger gaat doen. Maar die versies zijn normaal hetzelfde voor zover ik weet.

sele

Legacy Member
KilloFoxTrot zei:
Ik heb het via Visa gedaan, wat heb jij misschien gedaan ?

En ik zou niet weten waarom die versie niet zou werken op EU servers,
enkele reden is misschien het extra warfare dat in het begin iets lastiger gaat doen. Maar die versies zijn normaal hetzelfde voor zover ik weet.

dan maar gelukt met paypal,eerste keer fout erna lukte het wel,origin is regio free,je zal op elke server kunnen zoals in de beta ging dat ook

edit;dam zit nu met 2 origin acc en 1key van intkey :),iemand ne key kopen van intkey :p

sele

Legacy Member
bf2-commo-rose.jpg

459078d1314042433-sammelthread-battlefield-3-gjhwr.jpg

KilloFoxTrot

Legacy Member
Wg_Flow zei:
Konden we via Origin niet pre-loaden? Wanneer zou dit dan zijn?

Morgen, maar ik dacht enkel voor mensen die via Origin hebben besteld, maar dat laatste ben ik niet zeker van.

demon326

Legacy Member
Optiskilled Pinget Rémi
@zh1nt0 Hi mister Matros. Can you confirm Commo-rose at launch on PC?
2 hours ago
in reply to ↑

@zh1nt0
Daniel Matros
@Optiskilled Not on launch but in the 1st day patch.
:bow:

driezzy

Legacy Member
benny zei:
Optiskilled Pinget Rémi
@zh1nt0 Hi mister Matros. Can you confirm Commo-rose at launch on PC?
2 hours ago
in reply to ↑

@zh1nt0
Daniel Matros
@Optiskilled Not on launch but in the 1st day patch.
:bow:

nice, echt nice. Ik vraag mij af hoe hij eruit gaat zien.
Goed dat ze al een patch vrijgeven op dag 1 :D

coldvinc

Legacy Member
Ze hadden het wss net niet op tijd af voor dat ze moesten inpakken een paar weken geleden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan