KilloFoxTrot
Legacy Member
sele zei:hoe is da bij u gelukt dat daar te kopen?ik krijg altijd een fout op laatste?en welke proxy gebruik je dan?
Ik login op Origin met een high-anonymous proxy server, van zodra ik in de store ben leg ik de proxy af. Aangezien je enkel over een shttp verbinding betaling kan doen, en dit kan enkel als er geen proxy tussen is.




