Archief - Het officiële Battlefield 3 Topic - Part 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sapermun

Legacy Member
dus het nieuws is dat vanaf morgen t preloaden kan beginnen? wa boeit da? :s


toch stiekem zien of ik wat screens of filmkes in de map kan vinden dan..maar zal wel encrypted zijn zeker zoals op steam? heb namelijk nog geen enkel spel op origin

sele

Legacy Member
Sapermun zei:
dus het nieuws is dat vanaf morgen t preloaden kan beginnen? wa boeit da? :s


toch stiekem zien of ik wat screens of filmkes in de map kan vinden dan..maar zal wel encrypted zijn zeker zoals op steam? heb namelijk nog geen enkel spel op origin

jep,da niet iedereen gaat beginnen downloaden vanaf het spel uit is,anders krijg je van die lange downloads en het is ook 10gb ongeveer

Sapermun

Legacy Member
Dan download iedereen gewoon morgen al. Mannen hebben dan wel nog enkele dagen de tijd om op hun gemak t boeltje te herstarten :p. Al datk moet zeggen dat de beta ook wel heel vlotjes binnenkwam tegen iedereen zijn verwachtingen in.


driezzy zei:

Done, ookal ist voor ons tot den 28ste (denk ik toch :crazy:)


edit: sta wel EU release op dus theoretisch geldt het voor ons ook de 27ste.k Hou der u aan he maat! :p

sele

Legacy Member
Sapermun zei:
Dan download iedereen gewoon morgen al. Mannen hebben dan wel nog enkele dagen de tijd om op hun gemak t boeltje te herstarten :p. Al datk moet zeggen dat de beta ook wel heel vlotjes binnenkwam tegen iedereen zijn verwachtingen in.




Done, ookal ist voor ons tot den 28ste (denk ik toch :crazy:)

idd die beta haalde max van men conectie,wat dus totaal buiten de verwachtingen was voor mij

Sapermun

Legacy Member
beke off-topic maar vandaag kreegk sms van game-mania:

"Game Mania presents: Call of Duty nachtopening 7 november 24u00, gratis poster en nog meer Pre-Order voordelen! Alle info vind je op gamemania.be/cod Tot dan!"


Dus ze cancelen de nachtopening van BF maar COD gaat dan weer wel...HEILIGSCHENNIS!

Trebby

Legacy Member
Sapermun zei:
beke off-topic maar vandaag kreegk sms van game-mania:

"Game Mania presents: Call of Duty nachtopening 7 november 24u00, gratis poster en nog meer Pre-Order voordelen! Alle info vind je op gamemania.be/cod Tot dan!"


Dus ze cancelen de nachtopening van BF maar COD gaat dan weer wel...HEILIGSCHENNIS!

ze moesten toch van EA?

Chaser1

Legacy Member
De 25e gaan we nog niet kunnen spelen zeker (pre-order origin)? Ik lees overal tegenstrijdige berichten, nuja ik wacht al 365+ dagen op BF3 op die 2 dagen zal het nu ook niet steken ...... maar toch ......

maartendq

Legacy Member
Sapermun zei:
beke off-topic maar vandaag kreegk sms van game-mania:

"Game Mania presents: Call of Duty nachtopening 7 november 24u00, gratis poster en nog meer Pre-Order voordelen! Alle info vind je op gamemania.be/cod Tot dan!"


Dus ze cancelen de nachtopening van BF maar COD gaat dan weer wel...HEILIGSCHENNIS!

EA heeft game mania gevraagd om die middernachtopening af te gelasten, vermoedelijk omdat de spellen maar vanaf een bepaald uur in de rekken mogen liggen.

Trebby

Legacy Member
maartendq zei:
EA heeft game mania gevraagd om die middernachtopening af te gelasten, vermoedelijk omdat de spellen maar vanaf een bepaald uur in de rekken mogen liggen.

vind ik persoonlijk dwaas. als ze het overal ter wereld op dezelfde dag zouden doen, ok maar nu zijn er toch zoveel andere regio's die het al eerder hebben, op die nachtopening bij ons (de laatste regio die het game zou krijgen) zal het dan ook niet steken denk ik


Born Kill3r zei:
Screenshot van het BF3 command center voor de server admins.

BF3 Command Center

Ziet er gelikt uit !

en wat zal de commander kunnen doen? weer zoals in BF2 ofzo? heb daar echt nog niks over gelezen

Nighthawk

Legacy Member
Sapermun zei:
beke off-topic maar vandaag kreegk sms van game-mania:

"Game Mania presents: Call of Duty nachtopening 7 november 24u00, gratis poster en nog meer Pre-Order voordelen! Alle info vind je op gamemania.be/cod Tot dan!"


Dus ze cancelen de nachtopening van BF maar COD gaat dan weer wel...HEILIGSCHENNIS!
geen nacht opening = meer kans op pre-orders via origin = meer cash voor ea/dice
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan