Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sapermun zei:dus het nieuws is dat vanaf morgen t preloaden kan beginnen? wa boeit da?
toch stiekem zien of ik wat screens of filmkes in de map kan vinden dan..maar zal wel encrypted zijn zeker zoals op steam? heb namelijk nog geen enkel spel op origin
. Al datk moet zeggen dat de beta ook wel heel vlotjes binnenkwam tegen iedereen zijn verwachtingen in.driezzy zei:liken plz: Battlefield 3 Countdown
)
driezzy zei:liken plz: Battlefield 3 Countdown

Sapermun zei:Dan download iedereen gewoon morgen al. Mannen hebben dan wel nog enkele dagen de tijd om op hun gemak t boeltje te herstarten. Al datk moet zeggen dat de beta ook wel heel vlotjes binnenkwam tegen iedereen zijn verwachtingen in.
Done, ookal ist voor ons tot den 28ste (denk ik toch)
Sapermun zei:beke off-topic maar vandaag kreegk sms van game-mania:
"Game Mania presents: Call of Duty nachtopening 7 november 24u00, gratis poster en nog meer Pre-Order voordelen! Alle info vind je op gamemania.be/cod Tot dan!"
Dus ze cancelen de nachtopening van BF maar COD gaat dan weer wel...HEILIGSCHENNIS!
Sapermun zei:beke off-topic maar vandaag kreegk sms van game-mania:
"Game Mania presents: Call of Duty nachtopening 7 november 24u00, gratis poster en nog meer Pre-Order voordelen! Alle info vind je op gamemania.be/cod Tot dan!"
Dus ze cancelen de nachtopening van BF maar COD gaat dan weer wel...HEILIGSCHENNIS!
maartendq zei:EA heeft game mania gevraagd om die middernachtopening af te gelasten, vermoedelijk omdat de spellen maar vanaf een bepaald uur in de rekken mogen liggen.
Born Kill3r zei:Screenshot van het BF3 command center voor de server admins.
BF3 Command Center
Ziet er gelikt uit !
Trebby zei:en wat zal de commander kunnen doen? weer zoals in BF2 ofzo? heb daar echt nog niks over gelezen
benny zei:Is voor server admins, kicken/bannen...
stom van me xDbloodoo zei:


bloodoo zei:

geen nacht opening = meer kans op pre-orders via origin = meer cash voor ea/diceSapermun zei:beke off-topic maar vandaag kreegk sms van game-mania:
"Game Mania presents: Call of Duty nachtopening 7 november 24u00, gratis poster en nog meer Pre-Order voordelen! Alle info vind je op gamemania.be/cod Tot dan!"
Dus ze cancelen de nachtopening van BF maar COD gaat dan weer wel...HEILIGSCHENNIS!