Archief - Het officiële Battlefield 3 Topic - Part 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KoOkiE

Legacy Member
Squealer zei:
Dude has some skill...

[youtube]VJ84trKx12A[/youtube]

skills idd, mss de enige manier om met die heli te overleven. als je met een chopper boven de treeline uit kwam werd je binnen de halve seconde door een jet uit de lucht geschoten.

schumi2003

Legacy Member
Psy zei:
kunt eventueel die 260 nog gebruiken als dedicated PHYSX kaart :p

Ja heb ik aan gedacht maar ik denk niet dat BF3 dit ondersteund zeker dus is het in dit geval meer hitte en verbruik voor jan l*l zeker?

KoOkiE

Legacy Member
valt me wel op dat de raketten die de piloot afvuurt echt loodrecht op de crosshair uitkomen, ook een stevig verschil met BF2.. wss ook een reden waarom ik nooit iets kon raken met het ding, was echt frustrerend!

vermelding van "extinguisher" was wel heel interessant!

Private_BE

Legacy Member
Ik ga alleszins wel heel wat mogen oefenen op alle vlakken :p
Maar heli's spreken me het meeste aan dus daar ga ik me toch ook wat in verdiepen :)

chosen one

Legacy Member
@michielsjoris.. kvroeg me gewoon af ... in bc2, als je alle vlaggen in uw bezit hebt zijt ge ng nie gewonnen ... bv in bf1942 ... als je daar alle vlaggen hebt is instant win. juist da vraag ik me af :)

prozke

Legacy Member
chosen one zei:
@michielsjoris.. kvroeg me gewoon af ... in bc2, als je alle vlaggen in uw bezit hebt zijt ge ng nie gewonnen ... bv in bf1942 ... als je daar alle vlaggen hebt is instant win. juist da vraag ik me af :)

dat was ook maar op bepaalde mappen he! Op de mappen zonder een vaste basisvlag was het bedoeling om te fullcappen (alle vlaggen hebben en iedereen doodmaken) en dan liepen de tickets idd heel snel naar 0

meeste mappen in dien tijd hadden wel vaste basisvlaggen

prozke

Legacy Member
heb me nen ASUS GeForce GTX 590 besteld!
ik hoop dat die kaart het spel goed zal kunnen draaien?

KoOkiE

Legacy Member
prozke zei:
heb me nen ASUS GeForce GTX 590 besteld!
ik hoop dat die kaart het spel goed zal kunnen draaien?

volgens de laatste berichten 30-40fps op medium.

Squealer

Legacy Member
Klotige gaat zijn dat ik niet echt deftig ga kunnen oefenen met heli's & jets, en controls gaan kunnen tweaken, zonder eerst een paar teammates mee een zinloze dood in te sleuren.

Geen LAN support en geen mogelijkheid om een eigen password protected server op te stellen, dus geen mogelijkheid om eerst eens rustig alles gewoon te worden op een lege map....
Hoeveel keer ik vreselijk dom gecrashed ben in de beta, met een gunner aan boord, omdat ik men controls niet deftig geconfigureerd kreeg... :@ Frustrerend en slecht voor de stats & scores...

Thallyos

Legacy Member
Squealer zei:
Klotige gaat zijn dat ik niet echt deftig ga kunnen oefenen met heli's & jets, en controls gaan kunnen tweaken, zonder eerst een paar teammates mee een zinloze dood in te sleuren.

Geen LAN support en geen mogelijkheid om een eigen password protected server op te stellen, dus geen mogelijkheid om eerst eens rustig alles gewoon te worden op een lege map....
Hoeveel keer ik vreselijk dom gecrashed ben in de beta, met een gunner aan boord, omdat ik men controls niet deftig geconfigureerd kreeg... :@ Frustrerend en slecht voor de stats & scores...

Ik dacht dat men op dat vlak wel aan een oplossing werkt. Verwacht die gewoon niet snel. Pas enkele maanden na de release ofzo.

Psy

Legacy Member
Squealer zei:
Klotige gaat zijn dat ik niet echt deftig ga kunnen oefenen met heli's & jets, en controls gaan kunnen tweaken, zonder eerst een paar teammates mee een zinloze dood in te sleuren.

Geen LAN support en geen mogelijkheid om een eigen password protected server op te stellen, dus geen mogelijkheid om eerst eens rustig alles gewoon te worden op een lege map....
Hoeveel keer ik vreselijk dom gecrashed ben in de beta, met een gunner aan boord, omdat ik men controls niet deftig geconfigureerd kreeg... :@ Frustrerend en slecht voor de stats & scores...

Probeer met iemand die ge kent op een server te gaan, dan zit ge wat meer op't gemak wat choppers betreft, interesse in de choppers is toch vrij laag aangezien ze zeer snel neer gaan tenzij ge echt goed zijt, dus niet echt newb-friendly.
Qua jets njah, heb ook ettelijke keren direct na takeoff gecrashed & zal zeker niet de enige zijn omwille van de bar-slechte controls, dus heb me daar persoonlijk niet teveel van aangetrokken, respawn is toch met moeite 30 seconden voor die dingen.

Psy

Legacy Member
schumi2003 zei:
Ja heb ik aan gedacht maar ik denk niet dat BF3 dit ondersteund zeker dus is het in dit geval meer hitte en verbruik voor jan l*l zeker?

Nah voor BF3 niet idd, of het echt de moeite is voor andere games met een continue 100W+ extra aan verbruik te zitten is ook maar de vraag, nu bon, daarom dus ook de ':p' na de zin ;)

sele

Legacy Member
Psy zei:
Probeer met iemand die ge kent op een server te gaan, dan zit ge wat meer op't gemak wat choppers betreft, interesse in de choppers is toch vrij laag aangezien ze zeer snel neer gaan tenzij ge echt goed zijt, dus niet echt newb-friendly.
Qua jets njah, heb ook ettelijke keren direct na takeoff gecrashed & zal zeker niet de enige zijn omwille van de bar-slechte controls, dus heb me daar persoonlijk niet teveel van aangetrokken, respawn is toch met moeite 30 seconden voor die dingen.

voor mij zijn de controls al de zelfde vanaf 1942-bf3 beta,gewoon muis en keybord,snap niet wat jullie allemaal zitten in te stellen :s

KoOkiE

Legacy Member
Squealer zei:
Klotige gaat zijn dat ik niet echt deftig ga kunnen oefenen met heli's & jets, en controls gaan kunnen tweaken, zonder eerst een paar teammates mee een zinloze dood in te sleuren.

Geen LAN support en geen mogelijkheid om een eigen password protected server op te stellen, dus geen mogelijkheid om eerst eens rustig alles gewoon te worden op een lege map....
Hoeveel keer ik vreselijk dom gecrashed ben in de beta, met een gunner aan boord, omdat ik men controls niet deftig geconfigureerd kreeg... :@ Frustrerend en slecht voor de stats & scores...

misschien zit er een SP missie tussen waar je heli kan vliegen. zou me niet verbazen gezien er ook jets zijn in SP

u4ea

Legacy Member
Squealer zei:
Klotige gaat zijn dat ik niet echt deftig ga kunnen oefenen met heli's & jets, en controls gaan kunnen tweaken, zonder eerst een paar teammates mee een zinloze dood in te sleuren.

Geen LAN support en geen mogelijkheid om een eigen password protected server op te stellen, dus geen mogelijkheid om eerst eens rustig alles gewoon te worden op een lege map....
Hoeveel keer ik vreselijk dom gecrashed ben in de beta, met een gunner aan boord, omdat ik men controls niet deftig geconfigureerd kreeg... :@ Frustrerend en slecht voor de stats & scores...

Der gaan zowiso veel servers zijn zonder volk op. Kga daar ook op oefenen dan.

jm188

Legacy Member
wim_gunner zei:
Der gaan zowiso veel servers zijn zonder volk op. Kga daar ook op oefenen dan.

in de beta starten de rondes niet (en kan je niet bewegen) tot er genoeg volk is

Psy

Legacy Member
sele zei:
voor mij zijn de controls al de zelfde vanaf 1942-bf3 beta,gewoon muis en keybord,snap niet wat jullie allemaal zitten in te stellen :s

nooit met joystick gespeelt dan hé :p
hoe mensen heli/jet leuk kunnen vinden (dat ze er goed in kunnen zijn is een andere zaak) met muis/keyb is beyond me, maar ieder zijn ding natuurlijk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan