Archief - Pandora dueling round 1 signup

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

puntensysteem invoeren voor 1v1 duels? (ge krijgt dus punte als ge duel wint)


  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten.

kevinstaut

Legacy Member
Dahmer zei:
ja, da wel ja omdat da op switch is & die op elk moment van et duel die switch kan gebruike, dinge da dus ni mogen zijn sojs/bk ringen/arachnid/+x bo helmen in stash/invent om fkes hogere bo te halen

& ja idd, enchant mag ook ni :D ff 1e regel aanpasse :p

;) altijd usefull als ene da weet eh :p
kgebruik da constant in public bvb games, dus kweet wa dmg dat da doe, ale, wa ar dat da bijgeeft...

Destr0yer

Legacy Member
@santa : :p hopelijk kende meer van paladins eh ;)
(tssn mij & santa)

gelden 1v1 regels ook in team vs team?
of alleen de team vs team regels

+
nec mag bone prison gebruiken vs chargers/assassins

zoude daar beter geen bone wall van maken? gewoon omda prison het char bijna gewoon verdoomt tot mooi-te-wezen-char?!

tis maar een gedacht hoor,
ma als ge met charger/assa in u team zit, ist eigenlijk gij vs 2 chars
(+ assa kan teleporten, charger ni bij mijn weten :unsure: )

Smashy

Legacy Member
Destr0yer zei:
@santa : :p hopelijk kende meer van paladins eh ;)
(tssn mij & santa)
gelden 1v1 regels ook in team vs team?
of alleen de team vs team regels
+
zoude daar beter geen bone wall van maken? gewoon omda prison het char bijna gewoon verdoomt tot mooi-te-wezen-char?!

tis maar een gedacht hoor,
ma als ge met charger/assa in u team zit, ist eigenlijk gij vs 2 chars
(+ assa kan teleporten, charger ni bij mijn weten :unsure: )
mnee, ge moet al redelijk goe casten om een charger vast te zette me bone prison ze, der zit redelijk wa "lag" (desynch) op charge nu & imo mag bone prison wel daarop (gebruik zelf ook charger & nog weinig probs mee gehad :p)

& al die 1v1 rules geld ook in tvt, fkes aanpasse om et wa duidelijker te make :)

Destr0yer

Legacy Member
k np,
geen ervaring met necro's :) dunno hoe 'moeilijk' het is om charger vast te zetten

stuvie

Legacy Member
ik doe ook mee

nick : Stuvie
accounts : Stuvie en VC_Stuvie
chars : barb(ww)
beschikbaarheid : zo goed als elke dag ben ik er wel op :)

kevinstaut

Legacy Member
mss nog een regel:

uw inventory laten zien voor ge begint, zodat iedereen kan zien da ge geen 3/20/20s / 290s gebruikt. en nada ge invent getoond hebt, niet meer naar stash lopen voor het een of ander, want dan moet ge inventory opnieuw laten bekijken.

Destr0yer

Legacy Member
bij mijn weten is daar al voor gezorgt ;

-inventory moet altijd volledig gevuld zijn (40 slots) met charms/arrows/bolts/throwing weapons. het is niet toegestaan om je cube & andere equip in je inventory te hebben tijdens duels
-belt moet altijd leeg zijn tijdens duels

kevinstaut

Legacy Member
Destr0yer zei:
bij mijn weten is daar al voor gezorgt ;

staat niks van et te tonen, dus bij deze wete dan da ge uw invent moe tonen ook, em mag vol zitte, mor ni mee 3/20/20s of 290s get the pic?

Smashy

Legacy Member
kevinstaut zei:
staat niks van et te tonen, dus bij deze wete dan da ge uw invent moe tonen ook, em mag vol zitte, mor ni mee 3/20/20s of 290s get the pic?
mja, nog vergete ook :p ma da vrage doen we zeker :p

XRH_RealWarrior

Legacy Member
Account: HD-Raziel3
Character: HD-GladiatorPvP, WW-Barb-Kev-Na-Aper

Smashy

Legacy Member
bon, gaan hier s werk van make :p
heb nog s overlope wie allemaal wilde meedoen & listje gemaakt :)

hardcore_virus
dahmer
santaa
raziel
jens
illeh
minimum rage
toneh
oya
draego
sonic/kevinstaut
tnt
stuvie

als iedereen uit die lijst die nog wil meedoen mij pm wil sture met hun email voor msn, kan ik beginne regele op welke dag we da best 1e keer houde :) (tenzij ik je email al heb natuurlijk :p)

als der nog andere wille meedoen mag da ook :p

ik zelf stel voor om vanavond of morgenavond te beginne? :unsure: (kan zelf vrijdag enzo ni)

kevinstaut

Legacy Member
2 maanden later :unsure:
mss es een duellke ofzo ja... ma ni tege sorces

Smashy

Legacy Member
ff da punten systeem uitlegge :p
bedoeling daarvan is dus da tijdes 1v1 duels je punte krijgt als je wint
zijn wel nog ni helemaal zeker hoe we da gaan doen, iedereen eveveel punte als ge wint of aanpasse naar sterkte van build & build waartege je duelled en dus zo da als ge bvb met zealot tege smiter duelled & wint je meer punte krijgt dan als smiter wint :)
zoiets :p

InSaNiTy-->tony

Legacy Member
Dahmer zei:
ff da punten systeem uitlegge :p
bedoeling daarvan is dus da tijdes 1v1 duels je punte krijgt als je wint
zijn wel nog ni helemaal zeker hoe we da gaan doen, iedereen eveveel punte als ge wint of aanpasse naar sterkte van build & build waartege je duelled en dus zo da als ge bvb met zealot tege smiter duelled & wint je meer punte krijgt dan als smiter wint :)
zoiets :p
mijn info verandert naar coldsorc only.. enige char dak me wil spele..

king_wlv

Legacy Member
ffe vergeten kheb ook nog een javake me charged strinke enz die wilt ook wel meedoen :p

T_N_T

Legacy Member
ik em smiter en tege vanavond is me wind druid ook al lvl 85 ofzo:p die ga ook meedoen:)

king_wlv

Legacy Member
die shako verkopen was het beste da ge ooit gedaan hebd zeker? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan