Archief - Pandora dueling round 1 signup

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

puntensysteem invoeren voor 1v1 duels? (ge krijgt dus punte als ge duel wint)


  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten.

InSaNiTy-->tony

Legacy Member
king_wlv zei:
bij elk duel een scheids aanwezig die constant het andere hun equip checked me mh :p
en charms... door invent te laten zien... 40 vakskes moete gevult zijn & daarna moogde niemeer naar stash!!!!!

de kerstman

Legacy Member
Dahmer zei:
na 1e duels & serieuze pingstote ben ik ma gestopt omda ik toch geen reet kan doen
ma kheb wel 1 ding te zegge aan santa & draego :
LEER LEZE


ps : ja da moet zo groot, kans is veel te serieus da ze et dan nog ni wete :angry:

*edit*
@disaster : enig idee wrom ik iedereen naar channel liet kome & daar alleen game name zette? voor de simpele rede da ik geen andere gaste in da game wil & gij komt da game hier zette? oh boy, blijkbaar is et gezond verstand bij sommigen hier serieus ver te zoeken

Argh ik krijg et als ge zo doet he :x
Iedereen amuseert em daar in die pvp beke duelle enzo en gij zijt weer ambetant op drie mense.
Veel te serieus I tell ya.. En als ge op smallband speelt moogde et toch ns verdrage daje ns killed wordt ofzo he als ge buiten stad staat.. Ik eb nix geleze dawe ni mochte slaan ze ^^
Nu ja kzal weer scheve reactie krijge.. dun give eigenlijk want ik eb me daar met de rest goe geamuseerd :p
Wanneer beginne de duels voor echt nu he? of zijn ze al bezig en bennek uitgeslote? :p

InSaNiTy-->tony

Legacy Member
de kerstman zei:
Argh ik krijg et als ge zo doet he :x
Iedereen amuseert em daar in die pvp beke duelle enzo en gij zijt weer ambetant op drie mense.
Veel te serieus I tell ya.. En als ge op smallband speelt moogde et toch ns verdrage daje ns killed wordt ofzo he als ge buiten stad staat.. Ik eb nix geleze dawe ni mochte slaan ze ^^
Nu ja kzal weer scheve reactie krijge.. dun give eigenlijk want ik eb me daar met de rest goe geamuseerd :p
Wanneer beginne de duels voor echt nu he? of zijn ze al bezig en bennek uitgeslote? :p
dumbass hij zit nie op smallband, serieus zijn mag wel als medeorganisator van de duels da er toch iets van terecht komt... anders ga et hier helemaal int 100 lope en ga het zeker naar de zak gaan , kudne evengoe public duels gaan doen

Smashy

Legacy Member
InSaNiTy-->tony zei:
dumbass hij zit nie op smallband, serieus zijn mag wel als medeorganisator van de duels da er toch iets van terecht komt... anders ga et hier helemaal int 100 lope en ga het zeker naar de zak gaan , kudne evengoe public duels gaan doen
ik zat wel op smallband & et is idd zoals ge zegt, als der daar niemand serieus doet loopt et in et 100, ma da is iet da blijkbaar ni tot hem kan doordringe

@santa : grow up & you'll know, gij moet al zeker nimeer trugkome, disaster ook ni, dno zelf of ik goesting ga hebbe om et nog s te probere

Chickenlal

Legacy Member
lol
ben ik blij da ik hc speel!

ziet me dat er een leuke boel uit :p

stuvie

Legacy Member
bende zeveraars, speel voor de fun ipv alles zo serieus op te nemen :) Ge doet bijna alsof d2 uw leven is en daarbuiten niks anders telt. Ge moet kunnen verdragen dat ge afgemaakt wordt. Beurt om beurt is niks te veel... Ik had het eigenlijk al zien aankomen, daarom heb ik ook gestemd om geen punten te geven. Hierdoor komt er een competitie en kunt ge niemeer voor de fun duellen. En mijn gedacht over d2 is nog steeds om fun te maken op Bnet, zonder ambras te maken en gewoon amuseren met mensen die je kent irl of via fora...

Mijn gedacht gezegd zijnde, groet ik jullie

Smashy

Legacy Member
stuvie zei:
bende zeveraars, speel voor de fun ipv alles zo serieus op te nemen :) Ge doet bijna alsof d2 uw leven is en daarbuiten niks anders telt. Ge moet kunnen verdragen dat ge afgemaakt wordt. Beurt om beurt is niks te veel... Ik had het eigenlijk al zien aankomen, daarom heb ik ook gestemd om geen punten te geven. Hierdoor komt er een competitie en kunt ge niemeer voor de fun duellen. En mijn gedacht over d2 is nog steeds om fun te maken op Bnet, zonder ambras te maken en gewoon amuseren met mensen die je kent irl of via fora...

Mijn gedacht gezegd zijnde, groet ik jullie
*zucht*
ik kan meer dan genoeg verdrage da ik wordt afgemaakt ma ni da ze mij kome afmotte als ik ni zeg da ik klaar ben, kwas hier ffs ni, kom trug & lig dood, dat da in public gebeurt ja ma dees is dus de bedoeling van toffer te zijn dan publics & als iedereen zoveel commentaar heeft, doe et dan zelf, ik bent beu, iedereen hier kome janke van "ge moet da ni zo serieus opneme" lees post van tony & probeer da s te verstaan

Hardcore_Virus

Legacy Member
Luister ne keer hier,
De mense die wer commentaar hebbe -->doe gwn niemeer mee en doe uw draculs en exile aan en ga in pubs mense kille.

De bedoeling van zo een games is om MET REGELS te duelle.
Dus is het vanzelfsprekend ook de bedoeling dat die regels gerespecteerd worde.Het minste da je kan verwachten is dat je "go" zegt.
Mense die t daar nie mee eens zijn ===>ophoepele

We zijn hiermee begonne om dervoor de zorge da mense ook s kunne duelle zonder die kinderachtige pubsituaties....
Mense die da nie wille/kunne ====> wederom,ophoepele

Dus in 't kort:our way , or the highway :p. Suggesties zijn altijd wel welkom,en kom nu nie af met BAN ALL RULLEZZZ !!!111oneoneone

ps:een game volgens de regels willen spelen is NIET te serieus opnemen.

mvg

stuvie

Legacy Member
Dahmer zei:
*zucht*
ik kan meer dan genoeg verdrage da ik wordt afgemaakt ma ni da ze mij kome afmotte als ik ni zeg da ik klaar ben, kwas hier ffs ni, kom trug & lig dood, dat da in public gebeurt ja ma dees is dus de bedoeling van toffer te zijn dan publics & als iedereen zoveel commentaar heeft, doe et dan zelf, ik bent beu, iedereen hier kome janke van "ge moet da ni zo serieus opneme" lees post van tony & probeer da s te verstaan

ik heb dan ook nix gezegd over die GO daar ik niet in de game was... Maar ik vind da ge nu ook nie moet overdrijven door drek te zeggen van: Ik doe da niemeer... De mensen die willen duellen, doen da wel degelijk met regels, en deze regels zijn ook opgesteld om het beter en makkelijker te laten verlopen. Laat dit dus een les zijn voor ons allemaal, iedereen moet wat geven en nemen. Ik kan er goed inkomen da da helemaal nie plezierig is da ge afgemaakt wordt als ge buiten town staat terwijl ge er nix kunt aan doen om u te verdedigen. Maar neem alles met een korreltje zout en laat ons terug plezier maken op d2. Er zijn al genoeg problemen in de wereld :) Degenen die het nie aanstaan, da die gewoon wegblijven, zo simpel is het. Ik steun de opmerking dan ook van Hardcore_Virus: our way , or the highway

En nu minder zievere, meer spiele :)


Mvg

king_wlv

Legacy Member
iemand zin in een duelke al?
gewoon try-out
(post ook welk char)
ik kan me zealot (wel nog den oude) of met java

king_wlv

Legacy Member
smiter nie sorc willek wel.. laat ons zeggen 7 u ofzo? cv? :)
*edit* kip die heeft toch offencive skills eh?

InSaNiTy-->tony

Legacy Member
king_wlv zei:
smiter nie sorc willek wel.. laat ons zeggen 7 u ofzo? cv? :)
*edit* kip die heeft toch offencive skills eh?
mjah daar benk ook wel voor te vinde, zen maar iets op msn ofzo.. me sorcje staat klaar ^^

op kip denk ik lvl 1 smite ofzo :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan