InSaNiTy-->tony
Legacy Member
en charms... door invent te laten zien... 40 vakskes moete gevult zijn & daarna moogde niemeer naar stash!!!!!king_wlv zei:bij elk duel een scheids aanwezig die constant het andere hun equip checked me mh![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en charms... door invent te laten zien... 40 vakskes moete gevult zijn & daarna moogde niemeer naar stash!!!!!king_wlv zei:bij elk duel een scheids aanwezig die constant het andere hun equip checked me mh![]()
Dahmer zei:na 1e duels & serieuze pingstote ben ik ma gestopt omda ik toch geen reet kan doen
ma kheb wel 1 ding te zegge aan santa & draego :
LEER LEZE
ps : ja da moet zo groot, kans is veel te serieus da ze et dan nog ni wete
*edit*
@disaster : enig idee wrom ik iedereen naar channel liet kome & daar alleen game name zette? voor de simpele rede da ik geen andere gaste in da game wil & gij komt da game hier zette? oh boy, blijkbaar is et gezond verstand bij sommigen hier serieus ver te zoeken



dumbass hij zit nie op smallband, serieus zijn mag wel als medeorganisator van de duels da er toch iets van terecht komt... anders ga et hier helemaal int 100 lope en ga het zeker naar de zak gaan , kudne evengoe public duels gaan doende kerstman zei:Argh ik krijg et als ge zo doet he
Iedereen amuseert em daar in die pvp beke duelle enzo en gij zijt weer ambetant op drie mense.
Veel te serieus I tell ya.. En als ge op smallband speelt moogde et toch ns verdrage daje ns killed wordt ofzo he als ge buiten stad staat.. Ik eb nix geleze dawe ni mochte slaan ze ^^
Nu ja kzal weer scheve reactie krijge.. dun give eigenlijk want ik eb me daar met de rest goe geamuseerd
Wanneer beginne de duels voor echt nu he? of zijn ze al bezig en bennek uitgeslote?![]()
ik zat wel op smallband & et is idd zoals ge zegt, als der daar niemand serieus doet loopt et in et 100, ma da is iet da blijkbaar ni tot hem kan doordringeInSaNiTy-->tony zei:dumbass hij zit nie op smallband, serieus zijn mag wel als medeorganisator van de duels da er toch iets van terecht komt... anders ga et hier helemaal int 100 lope en ga het zeker naar de zak gaan , kudne evengoe public duels gaan doen
Ge doet bijna alsof d2 uw leven is en daarbuiten niks anders telt. Ge moet kunnen verdragen dat ge afgemaakt wordt. Beurt om beurt is niks te veel... Ik had het eigenlijk al zien aankomen, daarom heb ik ook gestemd om geen punten te geven. Hierdoor komt er een competitie en kunt ge niemeer voor de fun duellen. En mijn gedacht over d2 is nog steeds om fun te maken op Bnet, zonder ambras te maken en gewoon amuseren met mensen die je kent irl of via fora...*zucht*stuvie zei:bende zeveraars, speel voor de fun ipv alles zo serieus op te nemenGe doet bijna alsof d2 uw leven is en daarbuiten niks anders telt. Ge moet kunnen verdragen dat ge afgemaakt wordt. Beurt om beurt is niks te veel... Ik had het eigenlijk al zien aankomen, daarom heb ik ook gestemd om geen punten te geven. Hierdoor komt er een competitie en kunt ge niemeer voor de fun duellen. En mijn gedacht over d2 is nog steeds om fun te maken op Bnet, zonder ambras te maken en gewoon amuseren met mensen die je kent irl of via fora...
Mijn gedacht gezegd zijnde, groet ik jullie
ur way , or the highway
. Suggesties zijn altijd wel welkom,en kom nu nie af met BAN ALL RULLEZZZ !!!111oneoneoneking_wlv zei:ehh da van dien exile was maar een vraagske ze![]()

Dahmer zei:*zucht*
ik kan meer dan genoeg verdrage da ik wordt afgemaakt ma ni da ze mij kome afmotte als ik ni zeg da ik klaar ben, kwas hier ffs ni, kom trug & lig dood, dat da in public gebeurt ja ma dees is dus de bedoeling van toffer te zijn dan publics & als iedereen zoveel commentaar heeft, doe et dan zelf, ik bent beu, iedereen hier kome janke van "ge moet da ni zo serieus opneme" lees post van tony & probeer da s te verstaan
Degenen die het nie aanstaan, da die gewoon wegblijven, zo simpel is het. Ik steun de opmerking dan ook van Hardcore_Virus: our way , or the highway
mjah daar benk ook wel voor te vinde, zen maar iets op msn ofzo.. me sorcje staat klaar ^^king_wlv zei:smiter nie sorc willek wel.. laat ons zeggen 7 u ofzo? cv?
*edit* kip die heeft toch offencive skills eh?
