Archief - Pandora dueling round 1 signup

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

puntensysteem invoeren voor 1v1 duels? (ge krijgt dus punte als ge duel wint)


  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten.

XRH_RealWarrior

Legacy Member
ff drie vraagjes:
1) datum + uur
2) hoe zal game + pass bekend worden gemaakt? (via msn of hier in thread?)
3) wat is het nut van zo'n punten systeem + gaat er dan ni teveel enkel voor punten worden geduelled, en zal het 'fun-duelling' aspect dan niet wegvallen?

stuvie

Legacy Member
XRH_RealWarrior zei:
ff drie vraagjes:
1) datum + uur
2) hoe zal game + pass bekend worden gemaakt? (via msn of hier in thread?)
3) wat is het nut van zo'n punten systeem + gaat er dan ni teveel enkel voor punten worden geduelled, en zal het 'fun-duelling' aspect dan niet wegvallen?

vanavond kan ik al niet, heb training van de voetbal en daarna verplichtingen aan de vrouw ;) Ik denk eerlijk gezegd niet dat dat puntensysteem zo een goed idee is, maar het is het proberen waard... Als het niet moest lukken, kunnen we zo nog duellen enkel en alleen voor de fun en de eer :niceone:

Mvg

bloodhunter_wlv

Legacy Member
bloodhunter_ wlv + bloodhunter_pgc


mja khoop dak rules just geleze heb, anders moetet zegge

men chars: ww-sin, javazon, foh pala(mag da?), ele druid, zealot


btw srry da ik ni al de pages geleze heb, ma cta ma ni gebruikt worde eh??----->allee das skills van barb!

dunno wanneer da ik kan!!

kzal wel is kome piepe :cool:

CroNoS-SOY

Legacy Member
Kippeh!
*kippeh
lvl84 Pure Cleric
Lijkt me raar om dat nu al te zeggen, exacte datums ofzo. Na 10 of 11 uur 's avonds liefst :unsure:

Get ready to be tokked!

king_wlv

Legacy Member
bloodhunter_wlv zei:
bloodhunter_ wlv + bloodhunter_pgc


mja khoop dak rules just geleze heb, anders moetet zegge

men chars: ww-sin, javazon, foh pala(mag da?), ele druid, zealot


btw srry da ik ni al de pages geleze heb, ma cta ma ni gebruikt worde eh??----->allee das skills van barb!

dunno wanneer da ik kan!!

kzal wel is kome piepe :cool:
naar wa ik heb vernomen mag da nie nee :)
nu moetek alleen men palla nog rebuilde :/
iemand zin om da voor mij te doen? ge krijgt een vergoeding :p

XRH_RealWarrior

Legacy Member
bloodhunter_wlv zei:
bloodhunter_ wlv + bloodhunter_pgc


mja khoop dak rules just geleze heb, anders moetet zegge

men chars: ww-sin, javazon, foh pala(mag da?), ele druid, zealot


btw srry da ik ni al de pages geleze heb, ma cta ma ni gebruikt worde eh??----->allee das skills van barb!

dunno wanneer da ik kan!!

kzal wel is kome piepe :cool:
enkel skills usen die in u eigen skill tree staan.(uitgezonderd whirlwind op assa)
bij mijn weten is er geen enkele build uitgesloten, enkel beetje beperkte dmg bij chars die anders te sterk zouden zijn.

en, moogt van mij ooj nog zealotje adden, sebiet beginnen bouwen, morgen issem klaar :D

king_wlv

Legacy Member
XRH_RealWarrior zei:
enkel skills usen die in u eigen skill tree staan.(uitgezonderd whirlwind op assa)
bij mijn weten is er geen enkele build uitgesloten, enkel beetje beperkte dmg bij chars die anders te sterk zouden zijn.

en, moogt van mij ooj nog zealotje adden, sebiet beginnen bouwen, morgen issem klaar :D
ene volges mijn guide of wa voor een wordt het? :)

Smashy

Legacy Member
bon, hmmmm, gaan 1e doen vanavond om 8u :)
zien wie der allemaal kan & dan game make :p
kzal iedereen wel verwittige voor game, msn/pm/d2 zelf :)

XRH_RealWarrior

Legacy Member
king_wlv zei:
ene volges mijn guide of wa voor een wordt het? :)
ni echt volgens guide nee :)
heb hem gelezen (het equip stuk), en was niet overl 100% akkoord, dus ga mijn eigen versie maken, en dan zullen we wel eens duelke doen e :niceone:

de kerstman

Legacy Member
king_wlv zei:
iemand zin om da voor mij te doen? ge krijgt een vergoeding :p
Wa is de vergoeding? Mss doe ik et wel? ^^
Lvl 80 zonder enige stat op skill te ramme is grappig :)

Smashy

Legacy Member
na 1e duels & serieuze pingstote ben ik ma gestopt omda ik toch geen reet kan doen
ma kheb wel 1 ding te zegge aan santa & draego :
LEER LEZE


ps : ja da moet zo groot, kans is veel te serieus da ze et dan nog ni wete :angry:

*edit*
@disaster : enig idee wrom ik iedereen naar channel liet kome & daar alleen game name zette? voor de simpele rede da ik geen andere gaste in da game wil & gij komt da game hier zette? oh boy, blijkbaar is et gezond verstand bij sommigen hier serieus ver te zoeken

king_wlv

Legacy Member
XRH_RealWarrior zei:
ni echt volgens guide nee :)
heb hem gelezen (het equip stuk), en was niet overl 100% akkoord, dus ga mijn eigen versie maken, en dan zullen we wel eens duelke doen e :niceone:
cava kwil wel keer teste of ik nu gelijk had of nie! :p

king_wlv

Legacy Member
ehh vraagje: moogde exile gebruiken? der sta lifetab op da schild, ma das zo duur om te betalen dak het een beetje zonde vindt als het niet zou mogen :s

XRH_RealWarrior

Legacy Member
king_wlv zei:
ehh vraagje: moogde exile gebruiken? der sta lifetab op da schild, ma das zo duur om te betalen dak het een beetje zonde vindt als het niet zou mogen :s
-Geen items met %chance to cast
moogt da dus ni usen e...

alternatief zoeke e...

InSaNiTy-->tony

Legacy Member
Dahmer zei:
btw, iemand voorstellen voor puntenverdeling dan? :p tony? :p
win=3,gelijk=1(als beide partyen tegelijk sterven.),loss=0

bugabusing/cheating/nie gehoorzamen aan rules=kick/ban van duels
:unsure:

king_wlv

Legacy Member
InSaNiTy-->tony zei:
win=3,gelijk=1(als beide partyen tegelijk sterven.),loss=0

bugabusing/cheating/nie gehoorzamen aan rules=kick/ban van duels
:unsure:
bij elk duel een scheids aanwezig die constant het andere hun equip checked me mh :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan