Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
XRH_RealWarrior zei:ff drie vraagjes:
1) datum + uur
2) hoe zal game + pass bekend worden gemaakt? (via msn of hier in thread?)
3) wat is het nut van zo'n punten systeem + gaat er dan ni teveel enkel voor punten worden geduelled, en zal het 'fun-duelling' aspect dan niet wegvallen?
Ik denk eerlijk gezegd niet dat dat puntensysteem zo een goed idee is, maar het is het proberen waard... Als het niet moest lukken, kunnen we zo nog duellen enkel en alleen voor de fun en de eer 
naar wa ik heb vernomen mag da nie neebloodhunter_wlv zei:bloodhunter_ wlv + bloodhunter_pgc
mja khoop dak rules just geleze heb, anders moetet zegge
men chars: ww-sin, javazon, foh pala(mag da?), ele druid, zealot
btw srry da ik ni al de pages geleze heb, ma cta ma ni gebruikt worde eh??----->allee das skills van barb!
dunno wanneer da ik kan!!
kzal wel is kome piepe![]()


enkel skills usen die in u eigen skill tree staan.(uitgezonderd whirlwind op assa)bloodhunter_wlv zei:bloodhunter_ wlv + bloodhunter_pgc
mja khoop dak rules just geleze heb, anders moetet zegge
men chars: ww-sin, javazon, foh pala(mag da?), ele druid, zealot
btw srry da ik ni al de pages geleze heb, ma cta ma ni gebruikt worde eh??----->allee das skills van barb!
dunno wanneer da ik kan!!
kzal wel is kome piepe![]()

ene volges mijn guide of wa voor een wordt het?XRH_RealWarrior zei:enkel skills usen die in u eigen skill tree staan.(uitgezonderd whirlwind op assa)
bij mijn weten is er geen enkele build uitgesloten, enkel beetje beperkte dmg bij chars die anders te sterk zouden zijn.
en, moogt van mij ooj nog zealotje adden, sebiet beginnen bouwen, morgen issem klaar![]()

ni echt volgens guide neeking_wlv zei:ene volges mijn guide of wa voor een wordt het?![]()

Wa is de vergoeding? Mss doe ik et wel? ^^king_wlv zei:iemand zin om da voor mij te doen? ge krijgt een vergoeding![]()


cava kwil wel keer teste of ik nu gelijk had of nie!XRH_RealWarrior zei:ni echt volgens guide nee
heb hem gelezen (het equip stuk), en was niet overl 100% akkoord, dus ga mijn eigen versie maken, en dan zullen we wel eens duelke doen e![]()

-Geen items met %chance to castking_wlv zei:ehh vraagje: moogde exile gebruiken? der sta lifetab op da schild, ma das zo duur om te betalen dak het een beetje zonde vindt als het niet zou mogen![]()
alle tzal wel moete dan zekersXRH_RealWarrior zei:-Geen items met %chance to cast
moogt da dus ni usen e...
alternatief zoeke e...


win=3,gelijk=1(als beide partyen tegelijk sterven.),loss=0Dahmer zei:btw, iemand voorstellen voor puntenverdeling dan?tony?
![]()

bij elk duel een scheids aanwezig die constant het andere hun equip checked me mhInSaNiTy-->tony zei:win=3,gelijk=1(als beide partyen tegelijk sterven.),loss=0
bugabusing/cheating/nie gehoorzamen aan rules=kick/ban van duels
![]()
