Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Black zei:Fuck it, perfecte landing op Cork met de autopilot, vlucht van in godsnaam 2 uur en half en net als ik stilsta crasht de game ineens...
2u30 voor niets gevlogen. Genoeg fsx voor vandaag dus
Crash Detection uitzetten.Stuffke zei:Das balen, ook al paar keer voorgehad. Strafste stoot was op ivao, doe een vlucht van een uur of 3, net geland ik taxy naar de gate en tijdens het taxyen rijdt er een 747 over mij. Die gast zat zelf nie op ATC frequency. Heel mijn FSp vlucht naar de zak.
Kun je in feite zien als cheaten, maar op IVAO is het een must.


Van een overweight landing gesproken, verklaart wel de gigantische Vref

Maar daarvoor bestaan er tabellen helemaal achteraan in de QRH, performance inflight. Zou bij de PMDG moeten zitten.
Heb nog veel leeswerk.
passero zei:Opnieuw goed vluchtje. Die 737 ligt me wel![]()
Tijdens de descent kreeg ik de melding "Drag required" in de FMC. Wat is dat? Ik heb dan mijn spoilers opgezet en de melding ging weg.
Niet helemaal juist my dear Watson *hoest*Punksjot zei:Dat je boven de snelheid ging zitten bij het volgende waypoint in de FMC. (bv. 250/10000 required, maar je ging er passeren tegen 270)
Zoals je al zelf gevonden hebt, is de spoilers even opzetten een goeie oplossing.
Neem bv 300kts. Hierdoor ga je een hogere RoD krijgen en ga je langzaam naar je path toe. eenmaal aangekomen bij je path (path indicator staat op je nav display) laat je heb er iets onder gaan terwijl je de snelheid terug haalt naar 273 kts, hierdoor ga je de neus omhoog halen, snelheid loopt eruit, en path waar je even onder zat komt terug. Terug op de VNAV knop en je bent weer on track. maar als je niet de juist winds instelt op de descend page heb je over een paar mijl weer hetzelfde probleem hoor!
