Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
spikie zei:hebt ge de code die achteraan op u manual staat ingevoerd in SE account management system?
downset zei:op de website is geen account management te zien, ik zie de game op mijn "gameshelf", maar der zijn geen opties, ik dacht eerst dat de site niet goed werkte, maar heb intussen alle mogelijke internet browsers getest en ik zie overal hetzelfde, enkel de foto van het doosje van het spel, die foto lijkt aan klikbaar maar der gebeurt niks als je dat doet.
Als ik de handleiding lees moet ik die code ingeven als ik in de launcher van het spel inlog, maar daar herkent hij dus mijn login en ww niet.
downset zei:Dat is het probleem, ik kan enkel inloggen op de website. De launcher van de game toont geen opties tot je bent ingelogd. En ik kan dus niet inloggen hij herkent mijn username en ww niet. (dit werkt wel op de site dus)
murder inc zei:als ge da spel gaat halen zit daar dan altijd gametime bij ? en hoe kunde gametime adden ? alleen via visa of ook via gamecard of overschrijving ofzo ?
das een andere site, gij moet op https://secure.square-enix.com/ zijndownset zei:op de website is geen account management te zien, ik zie de game op mijn "gameshelf", maar der zijn geen opties, ik dacht eerst dat de site niet goed werkte, maar heb intussen alle mogelijke internet browsers getest en ik zie overal hetzelfde, enkel de foto van het doosje van het spel, die foto lijkt aan klikbaar maar der gebeurt niks als je dat doet.
Als ik de handleiding lees moet ik die code ingeven als ik in de launcher van het spel inlog, maar daar herkent hij dus mijn login en ww niet.
nighth@wk zei:Gisteravond om 18u30 beginnen patch.
Nu 7.15 's ochtends, zit die klotepatcher aan 54.6% va file: D2010.09.19.0000[1/2]
Upload speed: 10 kb
download speed: 0.0 kb
Is dit bij iedereen zo'n probleem? En wat kun je eraan doen.
Systeem is zwaar genoeg en gebruik windows 7.
nighth@wk zei:Gisteravond om 18u30 beginnen patch.
Nu 7.15 's ochtends, zit die klotepatcher aan 54.6% va file: D2010.09.19.0000[1/2]
Upload speed: 10 kb
download speed: 0.0 kb
Is dit bij iedereen zo'n probleem? En wat kun je eraan doen.
Systeem is zwaar genoeg en gebruik windows 7.
nighth@wk zei:bedankt, is idd gelukt met die patch te zoeken via google.
Ongelooflijk toch, Square-Enix maakt al jaren top games, fantastische cgi, maar nen simpele patcher is blijkbaar toch een brug te ver.


Het is echt bijna onspeelbaar. Het haalt alle plezier uit het spel. Ik zit op de wutai server, zijn alle servers even laggy?
das gewoon omdat iedereen nu wilt spelen en na een week of 2 gaat alles wa kalmer aan gaan.ffxivcore heeft van SE die patches moeten verwijderen, daar zult ge dus geen links meer vindentb-303 zei:Ga naar ffxivcore.com, naar de forums, technical forums en daar vind ge zeker links naar manuele patches maar LEES ALLES goed hoe en waar te plaasten.
zet is gewoon ambient occlusion uit, SE zegt zelf da da momenteel nog heel veel van u systeem vraagt (halveert u fps in sommige gevallen)downset zei:De fps heeft wel te maken met mijn systeem ik krijg het op 40fps als ik de resolutie terug breng naar 1440x900 met alle andere settings op low. Dat is echt wel primitief voor een high end systeem.
Maar ik ga het deze week even laten rusten en volgende week nog is testen of de lag ten minste beter is.
welke da u het mooiste lijkt, enige verschil is de storyline, ge kunt al vrij snel de andere steden opzoeken (ik kon op lvl8 al teleporten naar de 3 steden)nighth@wk zei:Welke startcity neem ik best?
downset zei:Het spel is onspeelbaar.
Het is mooi, ik hou van de manier van vechten en het rustige tempo. Het questsysteem is interessant en ik had enorm veel zin me hier zwaar in te storten.
Maar het werkt technisch niet goed.
Ik haal met een i7 en 5850 maar +- 20fps. Als men vriendin beweegt zie ik het pas 5 sec later op men scherm. Als ik terug teleport na een quest duurt het meer dan 30 seconden voor mijn karakter terug verschijnt, vervolgens duurt het bijna 1 minuut voor de andere spelers en npc's terug verschijnen. Als ik een mob aanval loopt die geregeld naar waar ik een paar seconden eerder was. Nadat er op men scherm verschijnt dat de mob dood is kan ik er dikwijls nog 2 pijlen inschieten voor hij stopt met vechten.
Het is echt bijna onspeelbaar. Het haalt alle plezier uit het spel. Ik zit op de wutai server, zijn alle servers even laggy?
