Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1. Een modern up to date systeem haalt een afschuwelijk lage fps.
2. De server is zo laggy dat het spel onspeelbaar is.
. Hopelijk gaat het inderdaad na de eerste drukte beter binnen een week of zo.downset zei:Ik haal ook 40 fps als ik alles afzet en op een resolutie speel van 5 jaar geleden, mijn systeem is perfect in orde dank u.
Geen idee waarom je zo defensief bent omdat ik het durf kritiek te uiten.


Xodiax zei:Bon , ik heb dat spel daarstraks zien staan en wou het meenemen . Maar dan realiseerde ik mij dat je daarvoor moet betalen . Wat is de prijs voor 1 maand ? Ik heb in de avonden niet veel tijd om uren aan een stuk te gamen wat je op zoon game wel moet doen wil je vooruitgang boeken en guilds afgaan en heel die zever . Ik heb schrik dat ik geen leven meer zal hebben
Heb ook gezien dat de aanbevolen systeemvereisten best hoog liggen . Een I7 2.66 en 4 gig ram . Ik heb een Q9450 en een 285GTX met 4 gig ram . Ik denk dat het iets te weinig is om alles open te zetten .
Heb ook geen visa of mastercard , maar heb gezien dat het via gewone overschrijving ook gaat ? ( Maestro )
Wiffy zei:idem, had het geinstalleerd op een xps m1330 met een 8400m en het draaid gewoon mega log zelfs met low settings kan je nix doen.
Mssn met een iets recentere laptop dat het wel lukt maar ik ben geschrokken dat mijn xps'ke het niet draaid.
Ga het vandaag installeren op mijn iMac.. Dat komt wel in orde![]()

carpenter = timmerman, wa had ge dan verwacht? dat die me zijn hamer en zaag gigantische beesten ging inmaken?white-hat zei:om maar terug on-topic te gaan.
Heb de game vrijdag in huis gehaald en alvast es getest.
Heb met mijn i7920 & 4870x2 toch wel wat problemen om hem soepel te doen lopen. Ma bon
Met mijn carpenter kan ik momenteel enkel steentjes smijten (uhu) en plankskes maken. Begrijp me niet verkeerd, ik sta open voor de hele FF ervaring, maar het heeft me nog geen seconde kunnen boeien.
Zal vanavond nog wat rondneuzen en questjes doen, maar het zal vanaf nu wel bergop moeten gaan of ik zie deze game al snel weer verdwijnen in de kast.

Wiffy zei:nee, want je hebt een acer gekocht, en acer zal het spel nooit ondersteunen.
Wie koopt nu nog een acer ?
Ontopic : Je kan dan mssn een nieuwe gekocht hebben, jouw gfx is psies toch niet van de nieuwste.
spikie zei:carpenter = timmerman, wa had ge dan verwacht? dat die me zijn hamer en zaag gigantische beesten ging inmaken?![]()
carpenter = disciple of handwhite-hat zei:Ja zoiets,
Ik ben "Carpenter" geweest in real life en vond het wel hip om die class te kiezen, ik zie echt het nut niet van een Solo-carpenter carriere in FF, tenminste niet als ik geen hippe kick-ass gear hoef te verzamelen om dingen de kop af te slaan.
de crafters dat in de meeste MMO's gewoon een zijverhaal zijn en weinig gedaan worden zijn in FFXIV volwaardige jobskingjulie zei:begrijp ik nu goed dat er een reeks classes is die niets doen behalve gans de game time stuff maken? dat klinkt toch vrij saai. Hoe tracht ff dat eigenlijk fun te maken?
Ik speel zelf een archer.
nighth@wk zei:Weet er hier iemand waar je in Limsa Lominsa de bazaar kunt vinden?