spikie zei:
ge baseert u aankoop aan de hand van welke directx versie gebruikt word?
imo een voorspelbare zet van SE, directx 10 en hoger draaien niet op windows xp en zo zouden ze dus een hoop potentiele klanten verliezen
Neen ik baseer mijn aankoop niet op de directx versie, maar wel op de gameplay. En aangezien veel mensen klagen dat ze zelf met een high-end systeem het spel maar op medium settings kunnen spelen..
Daarenboven zijn de graphics gewoonweg stukken beter bij DX11 en voor een Final Fantasy game vind ik dat toch redelijk belangrijk. mmorpg of niet.
Trouwens, alle spellen die DX10 of 11 zijn, hebben ook een DX9 modus hoor zodat XP gebruikers of mensen zonder recente grafische kaart het spel ook perfect kunnen spelen. Zijnde het wel met mindere graphics, maar het is wel perfect te spelen.
Dus dat argument voor SE gaat niet op, ofwel zijn ze al jaren aan de game bezig en waren ze te lui/gehaast om de code aan te passen voor DX11.
Ofwel is er wel een update gepland in de nabije toekomst.
Ofwel is het er wel al in, maar weten we het gewoon niet
Ikzelf kan het niet zeggen, want ik heb het spel (nog) niet. En op inet vind ik nogal tegenstrijdige hits.