ToNiC
Legacy Member
Ik vraag me af wat het nut nu nog is van Raise bij de CON, ik merk dat er eigenlijk geen penalty is bij het sterven zoals in FFXI en er is altijd wel een camp id buurt waar je kan respawnen.
In FFXI was sterven (naar mijn mening, was maar lvl 25) veel erger omdat je xp verloor en reizen toch wat moeilijker was vond ik (als low lvl uiteraard)
Ik heb bvb nu ook al naar de 3 steden kunnen lopen zonder 1 keer aggro te krijgen en mooi op de weg te lopen. In FFXI had ik al prijs id dunes tov die vervelende goblins of in dat tunneltje met die vleermuizen en ben ik zelfs nooit in de Taru stad geraakt..
1 keer heeft een high LVL me eens meegenomen naar Jeuno en San D'oria (vanuit bastok) en die moest constant spells casten (oa sneak als ik me niet vergis) zodat ik niet aangevallen werd..
Kortom, doodgaan gebeurt minder snel en wordt ook (bijna) niet bestraft en dat neemt wat vd spanning weg vind ik, niet?
In FFXI was sterven (naar mijn mening, was maar lvl 25) veel erger omdat je xp verloor en reizen toch wat moeilijker was vond ik (als low lvl uiteraard)
Ik heb bvb nu ook al naar de 3 steden kunnen lopen zonder 1 keer aggro te krijgen en mooi op de weg te lopen. In FFXI had ik al prijs id dunes tov die vervelende goblins of in dat tunneltje met die vleermuizen en ben ik zelfs nooit in de Taru stad geraakt..
1 keer heeft een high LVL me eens meegenomen naar Jeuno en San D'oria (vanuit bastok) en die moest constant spells casten (oa sneak als ik me niet vergis) zodat ik niet aangevallen werd..
Kortom, doodgaan gebeurt minder snel en wordt ook (bijna) niet bestraft en dat neemt wat vd spanning weg vind ik, niet?
)

