Obs
Legacy Member
Fliblit zei:Als er niet veel meer bijkomen maar wel veel vertrekken is het nogal logisch dat de populatie daalt![]()
Maar je hebt helemaal geen idee van hoeveel mensen er vertrokken zijn?
µStaat niets van in je bron.
Hoe weet je dan dat het al dan niet problematisch is?
Trouwens aantal spelers is ook niet gelijk aan aantal verkochte games want met de collectors edition heb je 2 keys.
Ik ga trouwens 100% akkoord dat deze game te vroeg gereleased is, daar gaat het niet over.


I need ... a lot voor men armory te levele! Zijn er eigelijk al reeds NM's ingame of nog niemand hoog genoeg om 1 tegen te kome?
)