Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MJ! zei:Hier moet ik toch ff op reageren... Ik weet niet welke versie van WoW jij gespeeld hebt, maar de mijne had zeker niet ieder halfuur een client/servercrash en/of urenlange queues. Tuurlijk waren er bugs, die zijn er in iedere mmorpg, zelfs na zes jaar... Je zit hier een spel af te schieten dat ondertussen al duidelijk bewezen heeft de sterkste speler op de ganse markt te zijn, en dat doe je dan nog eens met ronduit belachelijke argumenten...
9 maand lang content grinden is lichtjes overdreven? Als de content niet neerligt, kan je hem ook niet farmen. Ik neem aan dat op dit forum niet echt veel mensen LK hc neergelegd hebben? Altijd grappig wanneer weer een fanboy van mmorpg X begint over het grinden van een raid in WoW, wanneer hij in de meeste gevallen de absolute eindbaas nog niet eens gezien heeft.
Anyway, ik heb zelf ook FFXIV gekocht, ik ben een FF fan en was al lange tijd vastbesloten dit spel in huis te halen (zelfs na de beta gespeeld te hebben, iets teveel vertrouwen in SE blijkbaar...). Je kan toch onmogelijk stellen dat dit spel klaar was om uitgegeven te worden? Imo is het gewoon respectloos tov de community. De bugs zijn niet te tellen, de content is gewoon miniem (ja, end-game moeten we nog zien, maar als de lowlvl areas al zo zijn, dan vrees ik voor highlvl content, AoC had tenminste Tortage nog afgewerkt bij release...), de UI is gewoon ronduit irritant, lag, ... Op dit moment zie ik enkel mooie graphics en een inventief class en professions systeem als voordelen.
Ik kan begrijpen dat veel mensen hun hoop stellen op komende updates (hell, ik doe dat ook...) maar hier ff WoW gaan afbreken en FF XIV de hemel in prijzen is er lichtelijk over. En geloof het of niet, in WoW zit wel degelijk een verhaal. Niet zo uitgebreid als de FF verhalen, maar het is er wel. Blijf volgende keer gewoon bij het topic, of probeer je mening te staven met deftige argumenten.

tb-303 zei:Vraag me laatste tijd meer en meer af waarom ik nog de moeite doe om te discussieren met de zip-heads die niet kunnen verdragen dat niet iedereeen hun mening volgt.
Maar menneke, tis al goed, je hebt gelijk!
Voila tis eruit, einde discussie!
yoshimura zei:Mercikes hé. Als het nu nog oprecht was...
Er zijn altijd de 'specialekes' die blijven geloven, zo zijn er nog een paar over in de thread blijkbaar.
Maar de harde realiteit ...
Ik ben zelf fan, heb menig FF gespeeld, maar deze verschrikking van een game ... nee. En ik heb geprobeerd.
En SE probeert ook, gratis verlengingen van de free time... :ironic:
De PS3 launch zal hopelijk wel in orde zijn, dan speel ik em misschien opnieuw.
Maar het ziet er niet goed uit.

Babaluna zei:ok dan reageer ik ook effe
1) ik speel wow sinds release
2) ik kan FFXI niet spelen ( crappy pc en wacht op ps3 versie)
3) de zin : als je HC LK niet hebt neergelegd heb je niks van het spel gezien ruikt naar elitisisme imo .
4) ELKE mmo met release zal /had problemen met de release .
5) ik gaan werken ^^

Ik neem aan dat je XIV bedoelt en niet IX, ff wachten gaat volgens mij het spel niet radicaal veranderen. Het is een serieuze flop die volgens mij niet te redden valt helaas.kil911ler zei:Heb FFIX gewonnen met een wedstrijd ier op 9lives, maar euh... hoe is de stand van zaken nu azo ongeveer? Speelbaar of best nog ff wachten?![]()
.Hellguy zei:mss geen slecht idee om tot ten vroegste te w8e op de december patch. Om het een flop te noemen die niet gered kan worden is ook wel zwaar overdreven. Zeker als je ziet hoe FFXI geevolueerd is tot wat het nu is, heb ik zeker nog genoeg hoop voor FFXIV.