Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vimes

Legacy Member
Zou zeggen kom gerust bij ons in Linkshell. Als dat ondertussen al niet het geval is. Normaal moet je eerst op het forum postje maken, maar site is al paar dagen down dacht ik.

Met pants kan ik nie helpen maar er zijn wel weavers in LS. Je kan ook in Marketwards zoeken in andere steden. Of dit Hempen Trousers kan je eigenlijk maken met heel laag level weaver (rank 5).

Als je een Spiked Bronze Labrys wil, heb nog 1tje over dacht ik...

Lethall

Legacy Member
Dat was mijn probleem, in de market wards (in alle 3 de steden) stonden er nooit de lower level greaves te koop (dodoskin jackboots), alleen maar bronze sollerets & hoger.

Ik zat met het idee in mijn hoofd dat een marauder vooral war garbs/greaves (dus mail/chain om het zo te omschrijven), maar na wat rond te kijken is een marauder goed af met leather, aangezien ge vooral dps zijt.

Maar ik ben dan beginnen kijken naar de andere opties, en ik heb nu bijna al mijn slots ingevuld met upgrades.

En atm hou ik mijzelf gewoon bij 2 crafting jobs, met maar 8 local leves per dag + wat extra crafting levelen die aan net een goed genoeg tempo, en nog een 3de erbij zal waarschijnlijk wat lastig worden.

Spiked Bronze Labrys heb ik gisterenavond nog gekocht aangezien ik vandaag rank20 ga worden :p

En die linkshell ben ik zeker geïnteresseerd in, aangezien FFXIV zo gericht is op community, en het toch wel mijn doel is om te groupen/groupcontent te doen. Gisteren was ik nog even gaan zien op de site van swordsandroses, maar die was inderdaad down.

Anders zal ik ergens vandaag u eens aanspreken ingame

Vimes

Legacy Member
Ik zou vr de bronze sollerets gaan dan + hempen trousers of iets dergelijk. Heb ik ook gedaan op dat level dacht ik. Ik ga ook meer vr chain stuff etc dan leather hoor. Die extra DEF komt van pas en hoef ik ook geen andere gear als ik GLA speel. En de damage cuts (slashing, blunt etc) zijn meestal beter. Maar goed ik speel MRD wel meer als tank class meestal (GLA34/MRD35).

Ikzelf ben pas vanavond online btw, na 19u of zo ;)

ROBY

Legacy Member
Hia ll ik heb een keer gezogt voor FFXIV maar ik kan geen pre-paid cards vinden in winkels.

Vimes

Legacy Member
Wel, de trial loopt nog altijd door hé. Maw. buiten aankoop box in september heb ik nog niks moeten betalen.

Je kan met vanalles betalen, o.a. paypal alsook prepaid etc eenmaal ze beginnen aanrekenen (wanneer dat zal zijn is niet bekend op dit ogenblik).

Fliblit

Legacy Member
Zal de trial blijven doorlopen na februari? Ik heb nog examens tot 5 februari en daarna ben ik een week op reis, maar ik zou het ook wel eens willen proberen :p

ROBY

Legacy Member
Maar hoe los ik dit probleem op ik heb problemen met proxyserver en kan zelf me aion niet spelen.

ROBY

Legacy Member
Ja ik kan niet online op aion en op FFXIV er is iets met mijn proxyserver ofzo.iemand die kan helpe??

ROBY

Legacy Member
Is er ook iemand die me de link van de beta kan doorsturen ik bedoel de weblink waar beta op iis.

Lethall

Legacy Member
Is goed Vimes, ik weet wel niet zeker als ik vanavond nog online kom, gisteren en ook vandaag heb ik het wat druk, waardoor ik niet echt actief kan spelen.
Maar vanaf morgen zult ge mij wel online vinden, en ik zal dan straks of morgen es een postje maken op de swordsAndRoses site.

@Roby

Ik heb geen idee over wat ge het hebt, FFXIV is al gereleased, dus er is geen beta meer.

Over u connectieprobleem, het is best dat ge eens zegt wat de foutmelding is wanneer ge inlogt.

ROBY

Legacy Member
Er staat dat er geen internetverbinding kan gemaakt worden met server enkel mijn browser van Opera gaat open mozilla firefox en alle online games gaan niet.

Obs

Legacy Member
tja dat is geen specifiek FF probleem dan :)
best eens kijken naar je settings en/of eens vragen in de technische forums hier.

Lethall

Legacy Member
Ik heb even een post gemaakt op de S&R forums, maar ik ben er in geslaagd de bovenkant van het formulier verkeerd in te vullen, excuses hiervoor :p

kingtekmo

Legacy Member
Is er een mogelijkheid om van de 30 dagen gratis abo te genieten en geen VISA boven te halen ?

soulreaper

Legacy Member
kingtekmo zei:
Is er een mogelijkheid om van de 30 dagen gratis abo te genieten en geen VISA boven te halen ?

Hoe,dacht dat dit voorlopig nog gratis was??Dan heb je toch geen Visa nodig?

kingtekmo

Legacy Member
Toch niet vrees ik, als ik wil inloggen ingame krijg ik melding dat ik options moet kiezen in de account page en dan moet je onmiddellijk een account aanmaken om de online betaling te doen met Visa.... wil je een char maken.
Sucked echt he, wou eerst 30 dagen proberen alvorens eventueel een subscription te nemen.:doh:

Darkwave

Legacy Member
soulreaper zei:
Hoe,dacht dat dit voorlopig nog gratis was??Dan heb je toch geen Visa nodig?

kingtekmo zei:
Toch niet vrees ik, als ik wil inloggen ingame krijg ik melding dat ik options moet kiezen in de account page en dan moet je onmiddellijk een account aanmaken om de online betaling te doen met Visa.... wil je een char maken.
Sucked echt he, wou eerst 30 dagen proberen alvorens eventueel een subscription te nemen.:doh:

Je hebt dus GEEN VISA nodig, voor de 10de keer. In je options bij account page, moet je kiezen voor Crysta (ofzoiets) payment. Als je dat gekozen hebt, begint je free to play experience zonder visa. Momenteel zijn er zelfs geen subscriptions tot ze zelf vinden dat het nu waard is om te betalen. Wat nog niet voor het eerst is vermoed ik
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan