tb-303
Legacy Member
Boze_Poes zei:Waarom zetten jullie, als FF-fans, de oogkleppen op voor alle fouten die er nog in zitten sinds de CLOSED BETA?
Ik heb zelf ook genoten van meerdere spellen in de reeks, maar FFXIII en FFXIV doen de naam geen eer aan, integendeel!
Dat heeft niets te zien met oogkleppen op hebben, ik speel het ook en ik speel het graag!
Het is niet omdat al die functies zoals geen mailbox en geen ah en geen sorteer mogelijkheden enzenz daarom het spel op zich "slecht" is he!
Final fantasy xi had net dezelfde miserie, en dat heeft een jaar geduurd, maar het spel loopt nog en heeft nog steeds een grote fanbase!!
Kan je van andere mmo rommel niet zeggen na 5-6 jaar

EN het zijn net DIE MENSEN die door de problemen heen zien, vandaar de respons van mensen hier als Obs en Spikie, om er twee te noemen.
En het is net omgekeerd, wij hebben geen oogkleppen maar als hier de 100ste persoon hetzelfde herhaald... tja dan begint dat knap vervelend te worden

Misschien kan je het eens omdraaien, als je het niet goed vind, sluit het af , speel iets anders en stop met 100den keren hetzelfde te herhalen! Dan moeten die die wel door de problemen heen zich amuseren zich niet constant verdedigen.
I need ... a lot voor men armory te levele!

Dat was in XI niet anders ze, het laatste hoofdstuk van mijn XI avontuur heb ik bijna uitsluitend doorgebracht met endgame bosses grinden.(en hier heb ik trouwens heel goede herinneringen aan)