Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jeroendk

Legacy Member
de actual live letter begint binnen half uur pas, daarin word de beta date hopelijk aangekondigd

Louistje

Legacy Member
jeroendk zei:
ok headstart begint dus op de 20ste voor iedereen buiten japan en voor de 20ste in japan, beta phase 4 is nog niet aangekondigd wanneer die net begint

de actual live letter begint binnen half uur pas, daarin word de beta date hopelijk aangekondigd
Hebt gij een translation ergens ofzo? :p

jeroendk

Legacy Member
reinheartv

hij doet translation van de live letter terwijl ie bezig is, zie het als soort subtitles hehe, heb live letter open in one window, en deze stream in ander.
eerste half uur was veel triviale vragen met waarin boven is gekomen bv dat yoship graag high school girl roleplayed etc
nu begint de actual live letter die dus 2 uur zal duren hehe

Shotterke

Legacy Member
multitwitch

Hier heb je ze bij elkaar. :)

Iedereen kan P4 joinen vanaf de 17de tot de 19de. Mensen met een P3 account kunnen een dag vroeger beginnen.

Early Acess is vanaf de 24ste tot de 26ste.

jeroendk

Legacy Member
beta is dus van 17 tot 19 augustus
voor mensen die aan vorige beta's hebben deelgenomen vanaf 16 tot 19 augustus
early access dus pas de 24ste, vrij kort beide dus

Dj Sephiroth

Legacy Member
SusieQ zei:
Neen je moet een geregistreerde gamekey hebben van beide platformen.
Dus ja je gaat ze beide moeten kopen tenzij je 1.0 user bent.

Maar natuurlijk betaal je geen 2x sub maand aangezien het over 1 dezelfde account gaat.

wat met dlc? zijn deze ook crossplatform?

SusieQ

Legacy Member
_Wicked_ zei:
ff wat info aan het lezen over classes & jobs.

Om uw character een job aan te leren, moet hij lvl 30 zijn en heb je nog een bijhorend char. nodig dat lvl 15 is? Dus eigenlijk moet je meteen 2 characters hebben ofzo?
Jobs - Final Fantasy XIV A Realm Reborn Wiki - FFXIV / FF14 ARR Community Wiki and Guide

Soms vraag ik me af wat mensen bedoelen met "Ik ben aan het lezen"...
Staat al op de eerste 4 lijntjes tekst:

For example when a level 47 gladiator equips its Paladin job stone, the gladiator will turn into a level 47 paladin. If the paladin gains 2 levels and becomes level 49, then when the player removes his or her paladin job stone, the paladin becomes a level 49 gladiator

Babaluna

Legacy Member
vraagje , ik heb de vorige versie gespeeld , kan ik met dezelfde account spelen of moet ik volledig een nieuw acc maken of linken ?

Jack

Legacy Member
Babaluna zei:
vraagje , ik heb de vorige versie gespeeld , kan ik met dezelfde account spelen of moet ik volledig een nieuw acc maken of linken ?

Zelfde account, je oude character zal zelfs overgezet worden. Je zal het spel ook niet opnieuw moeten aankopen, mensen die versie 1.0 gespeeld hebben kunnen direct versie 2.0 spelen.

Crosserke

Legacy Member
vraagske , op beta screenshots en video's zie je rechts onder op je interface een stukje met allemaal klein blauw/groen/rode bolletjes , iemand die weet wat dit is ?

Het is boven uw 2 ''menu'' bars en onder uw ''active quests'' lijst

Louistje

Legacy Member
Crosserke zei:
vraagske , op beta screenshots en video's zie je rechts onder op je interface een stukje met allemaal klein blauw/groen/rode bolletjes , iemand die weet wat dit is ?

Het is boven uw 2 ''menu'' bars en onder uw ''active quests'' lijst
Dat laat zien wat er in uw inventory zit ;)

Crosserke

Legacy Member
Louistje zei:
Dat laat zien wat er in uw inventory zit ;)

Ah ok , ziet er niet echt handig uit als je het bekijkt van een outsider view, eens zien hoe het in praktijk is tijdens beta.

Cirenras

Legacy Member
Ik ga morgen preorderen. Mensen die een guild gaan opstarten of willen opstarten?
Ik zou wel willen joinen xD
Ik ben totaal nieuw in deze serie dus zal wss redelijk lost zijn in het begin xD
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan