Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

diknmuis

Legacy Member
had er ook al aangedacht om die mensen te joinen
de beta nu eens op pc spelen
btw kunt ge eigenlik met 1 char alle jobs unlocken?? of enkel alle classes spelen en 1 job hebben??

Cirenras

Legacy Member
Kan ik acces krijgen tot beta?
Of niet meer mogelijk?
Ik kan namelijk niet wachten tot de 27ste lol

Crosserke

Legacy Member
De pagina op de Final Fantasy website waar je de vorige beta keys ingaf zegt dat signups terug open gaan als Open beta ( phase 4 ) begint, dus ik zou eens checken op 17 augustus, misschien dat je zo kunt upsignen sinds het ''Open'' beta zou moeten zijn.

Mensen die in Phase 1-2-3 zaten of die tijdens Phase 3 nog een key hebben gekregen en die key geregistreert hebben voor 30 Juli kunnen vanaf 16 augustus erop.

Vimes

Legacy Member
diknmuis zei:
had er ook al aangedacht om die mensen te joinen
de beta nu eens op pc spelen
btw kunt ge eigenlik met 1 char alle jobs unlocken?? of enkel alle classes spelen en 1 job hebben??

je kan alles met 1 char

Louistje

Legacy Member
Crosserke zei:
Ah ok , ziet er niet echt handig uit als je het bekijkt van een outsider view, eens zien hoe het in praktijk is tijdens beta.
Het is net superhandig. Het laat zien hoe vol uw inventory zit, zonder em te moeten openen telkens. Voor de rest is het net zoals elke andere MMO: gewoon openen en dan ziet ge alles.

Fristii

Legacy Member
Vimes zei:
in 1.0 zat ik bij S&R, was leuke bende
ik weet wel nie wie allemaal in ARR zal spelen, maar ik veronderstel veel van dezelfde mensen

Swords and Roses Final Fantasy XI en XIV Linkshell

Naar welke server trekken die?
Tweakers trekt waarschijnlijk naar Moogle(EU) heb ik gezien.

Vergeet ook niet dat je ook gewoon een Linkshell kan joinen, wat eigenlijk gewoon chatkanalen zijn die je vrij kan joinen. Kan je ook van in meerdere tegelijkertijd zitten.

Vimes

Legacy Member
Fristii zei:
Naar welke server trekken die?
Tweakers trekt waarschijnlijk naar Moogle(EU) heb ik gezien.

Vergeet ook niet dat je ook gewoon een Linkshell kan joinen, wat eigenlijk gewoon chatkanalen zijn die je vrij kan joinen. Kan je ook van in meerdere tegelijkertijd zitten.

ook Moogle dacht ik

moet eerlijk zeggen, ik snap dat verschil niet tussen LS en FC, heb de game niet meer zoveel gevolgd als pre-1.0, maar zal het wel zien in-game

Fristii

Legacy Member
Vimes zei:
ook Moogle dacht ik

moet eerlijk zeggen, ik snap dat verschil niet tussen LS en FC, heb de game niet meer zoveel gevolgd als pre-1.0, maar zal het wel zien in-game

LS: veredeld chatkanaal, kan je der zoveel van joinen als je wil.
FC: Guilds zoals andere MMO's, kunt er maar in één zitten.

Als ik het mij goe voorheb.

Crosserke

Legacy Member
voor wie nog early access en de game zoekt aan een prijsje :

http://www.onlinekeystore.com/Final...ly-access-30-days-CD-KEY-Direct-Download.html

Met de code allkey5off of allkeys5off gaat er nog 1.50 euro af wat het op 18.20 euro brengt, en ze nemen bijna alles als betaal optie inclusief pc banking en Paysafecard.

Heb mijne uiteindelijk hier gekocht en je krijgt binnen de 5 seconden een mail met attachment die je early access key bevat die je vanaf 20 augustus kunt invoeren.

darkarchangel

Legacy Member
Ik heb lang final fantasy XI gespeeld . Toen ik alle problemen bij XIV hoorde ben ik er niet aan begonnen.
Nu zie ik toch een kleine hype er rond en vraag me af. Is het nu de moeite om het te kopen ?
Ik vond de XI 1 van de beste mmo's die ik gespeeld heb

50Euro

Legacy Member
Heeft deze game eigenlijk pvp? Iemand die er goeie filmpjes weet van staan?

krisciel

Legacy Member
50Euro zei:
Heeft deze game eigenlijk pvp? Iemand die er goeie filmpjes weet van staan?

er gaat inderdaad pvp komen nu denk ik niet dat dit bij release zal zijn maar wel bij de eerste update na release. In phase 4 dit weekend zullen sommige spelers de pvp arena "wolve's den" kunnen uitproberen.

Louistje

Legacy Member
darkarchangel zei:
Ik heb lang final fantasy XI gespeeld . Toen ik alle problemen bij XIV hoorde ben ik er niet aan begonnen.
Nu zie ik toch een kleine hype er rond en vraag me af. Is het nu de moeite om het te kopen ?
Ik vond de XI 1 van de beste mmo's die ik gespeeld heb
Ze hebben het echt helemaal veranderd deze keer, sinds de originele FF14. Ik heb wat in de beta gespeeld en ik vond het echt goed.

sele

Legacy Member
Crosserke zei:
voor wie nog early access en de game zoekt aan een prijsje :

http://www.onlinekeystore.com/Final...ly-access-30-days-CD-KEY-Direct-Download.html

Met de code allkey5off of allkeys5off gaat er nog 1.50 euro af wat het op 18.20 euro brengt, en ze nemen bijna alles als betaal optie inclusief pc banking en Paysafecard.

Heb mijne uiteindelijk hier gekocht en je krijgt binnen de 5 seconden een mail met attachment die je early access key bevat die je vanaf 20 augustus kunt invoeren.

merci ik ga daar bestellen denk ik.
btw: ik krijg altijd maintance bij de updater?kan da spel dus ni downloaden zo :(

Jack

Legacy Member
Ja, je zal waarschijnlijk maar een dag of halve dag voor de beta launch kunnen beginnen downloaden

darkarchangel

Legacy Member
Louistje zei:
Ze hebben het echt helemaal veranderd deze keer, sinds de originele FF14. Ik heb wat in de beta gespeeld en ik vond het echt goed.

ok zitten er gelijkenissen tov de XI ?

darkarchangel

Legacy Member
Louistje zei:
Geen idee, heb nooit FFXI bekeken

ik zie dat er grote gelijkenissen zijn , de ce is besteld:)

edit : Kan ik inmiddels het spel ergens al downloaden ? ik heb een digital download aangekocht maar vind niet direct waar ik het kan downloaden

Crosserke

Legacy Member
Launcher is patching , 7.3gb.
Weet niet of erna nog een stuk komt maar loopt wel aan 7mb/sec.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan