Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Crosserke

Legacy Member
hangt ervan af, ik ben begonnen aan 7mb/sec maar rond de 2gb ging de launcher constant tussen 0.5mb/sec en 3.5mb/sec.
In total heb ik er een uur en 15 min opgezeten, normaal op steam zou 7gb me 20 min duren.

Andere zeggen op de beta forums dat ze constant aan 7+ hebben gedownload, server was wel stressed vandaag met al die downloaders.

Louistje

Legacy Member
bieren zei:
Het laatste dan maar doeme eh :(


Duurt patchen lang?
Duurde voor mij een uur. Begon met 7GB/sec, maar ging snel naar 3GB/sec en soms nog wa lager.
Ligt wss aan de servers. Maarja, zolang is een uur nu ook weer niet!

Louistje

Legacy Member
Weet er iemand trouwens een exact tijdstip wanneer de phase 4 beta begint?

bieren

Legacy Member
Crosserke zei:
Als je een square enix account hebt wel, maar ik ben niet zeker of je een phase 3 account moet hebben.
Als je een key hebt geregistreerd voor 30 juli kun je nu ook al patchen en spleen op de 16de.

indien niet moet je de 17de upsignen op de website voor open beta en dan patchen + spelen.

Ok laatste dus :( duurt patche lang?

sele

Legacy Member
Crosserke zei:
voor wie nog early access en de game zoekt aan een prijsje :

http://www.onlinekeystore.com/Final...ly-access-30-days-CD-KEY-Direct-Download.html

Met de code allkey5off of allkeys5off gaat er nog 1.50 euro af wat het op 18.20 euro brengt, en ze nemen bijna alles als betaal optie inclusief pc banking en Paysafecard.

Heb mijne uiteindelijk hier gekocht en je krijgt binnen de 5 seconden een mail met attachment die je early access key bevat die je vanaf 20 augustus kunt invoeren.

ik weet ni hoe jij dat doet met die pc banking maar ik kan da nergens selecteren en van die dingen zoals moneybooker krijgek echt de zenuwen van,ne mens wilt dan me visa betalen en moet dan nog aanmelden via dit en dat...ipv me gewoon te laten betalen met visa en niet via die andere sites

Crosserke

Legacy Member
ik heb paypal gebruikt, kzag ING staan en in een uitklapmenu zag ik Fortis Bank etc dus ik nam aan dat pc banking ging.
Wist niet dat het via moneybookers moet.

Als je visa hebt zou ik gewoon Paypal gebruiken als je kaart aan je paypal is gelinkt.

50Euro

Legacy Member
Dus pvp is voor later?

Hoe is het eigenlijk met het craften?

Wat kan je eigenlijk doen in de game als het uitkomt? Quests en dungeons only?

sele

Legacy Member
Crosserke zei:
ik heb paypal gebruikt, kzag ING staan en in een uitklapmenu zag ik Fortis Bank etc dus ik nam aan dat pc banking ging.
Wist niet dat het via moneybookers moet.

Als je visa hebt zou ik gewoon Paypal gebruiken als je kaart aan je paypal is gelinkt.
hoe kom jij aan uw prijs ik krijg dit
TOTAL ( 1 item(s) ): €21.95

Final Fantasy XIV: A Realm Reborn + Early Access + 30 Days CD KEY (Direct Download)

Discount coupon Unset Coupon:
#allkey5off €1.10
Discounted subtotal: €20.85
Payment method surcharge : €1.04

Total: €21.89

Louistje

Legacy Member
50Euro zei:
Dus pvp is voor later?

Hoe is het eigenlijk met het craften?

Wat kan je eigenlijk doen in de game als het uitkomt? Quests en dungeons only?
PvP is voor later. Ge kunt met 1 character alle crafts leren. Er is bvb: mining, fishing, smithing, etc.
Als het spel uitkomt is het al heel uitgebreid: Quests, Dungeons, Guildhests, etc.

Shotterke

Legacy Member
3K2VDns.png

sele

Legacy Member
als ik nu nog zo een key in geven voor beta vandaag te spelen gaat dat dan nog?

Louistje

Legacy Member
Vimes zei:
pvp zit in phase 4... check de patchnotes.
Ja, maar ik dacht dat het bij de release er niet meteen ging zijn. Hier is het om te testen dacht ik. Maar kan ook zijn dat ik het volledig mis heb begrepen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan