Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bieren

Legacy Member
Louistje zei:
Ik speel Lancer, wat later dan Dragoon wordt. Dat is wel pas bij lvl 30 en dan moet ge nog iets anders tot lvl 15 krijgen als ik het goed heb. Duurt nog wel even dus

aa :D denk dat het maurd was dan :) heb ik ergens gelezen.

Louistje

Legacy Member
bieren zei:
ben aant twijfelen voor dragoon of summoner. :D
kan niet wachten tot morge
Ik weet zelf nog niet goed hoe de jobs werken, maar volgens mij kunt ge alles worden wat ge wilt met 1 character.

bieren

Legacy Member
Louistje zei:
Ik weet zelf nog niet goed hoe de jobs werken, maar volgens mij kunt ge alles worden wat ge wilt met 1 character.

o das juist :D zo klein ventje ziet er nice uit in mage armor maar weet nie hoe ie er uit gaat zien in dragoon armor:(

Louistje

Legacy Member
bieren zei:
o das juist :D zo klein ventje ziet er nice uit in mage armor maar weet nie hoe ie er uit gaat zien in dragoon armor:(
Ik vind die kleine ventjes wel grappig, maar zou er nooit zelf mee spelen :p

Crosserke

Legacy Member
Moogle was ff open toen ik voor de eerste keer inlogde 30 min geleden , maar kzat vast op een name te kiezen en toen ik ene had was de world vol en je kon niks doen want de char creation bleef hangen op loading -__-

Kwil Moogle omdat het de grootste influx van UK en NL players heeft, en bijgevolg dus minder fransen en de rest ( of toch in het algemeen )

Btw atm is elke EU world buiten Cerberus vol.

Cirenras

Legacy Member
Ik wou juist de client beginnen te patchen maar dan stond er dit: There are no valid service accounts.

Please follow the URL below to register your pre-order code for early access.
Please wait ...

Ik ben dan naar die site gegaan waar ik een pre-order code moest ingeven die ik normaal ook heb want ik ben woensdag gaan pre-orderen en heb dan zo een early acces code gekregen maar die past niet in dat veldje voor die pre-order code op die link.
Alleja de code die ik heb is te kort...
Iemand een idee wat ik moet doen want ik wil echt wel spelen morgen of vandaag

Crosserke

Legacy Member
''For all countries outside of Japan, registration of the pre-order bonus code is scheduled to begin on the 20th of August, 2013. ''

Je moet op een andere pagina zijn , de beta signup.
Die wat je nu hebt is voor early access maar die gaat pas de 20ste open

URL

Legacy Member
Hoe werkt die phase 4 nu?
Ik krijg een mail dat de beta van start gaat.

Wanneer ik wil opstarten krijg ik een foutmelding: ik heb blijkbaar de phase 3 client op mijn PS3 staan.
Hoe update je die naar de phase 4 client?

Ik heb geen nieuwe code ofzo gekregen ...

Cirenras

Legacy Member
Ja en mss kun je mij die beta signup pagina geven want ik vind die site echt super onduidelijk....

Edit: hmm deze link he? http://entry.ffxiv.com/beta/index_en.html
Er staat dat die momenteel gesloten is...
Is dit normaal?
want wanneer kan ik dan acces krijgen voor open beta morgen?

Cirenras

Legacy Member
Aaah ok, maakt al een heel pak duidelijk.
Pfew ik begon al te panikeren hehe.
Bedankt man!

sele

Legacy Member
Crosserke zei:
Moogle was ff open toen ik voor de eerste keer inlogde 30 min geleden , maar kzat vast op een name te kiezen en toen ik ene had was de world vol en je kon niks doen want de char creation bleef hangen op loading -__-

Kwil Moogle omdat het de grootste influx van UK en NL players heeft, en bijgevolg dus minder fransen en de rest ( of toch in het algemeen )

Btw atm is elke EU world buiten Cerberus vol.

idd tis op cerberus dak zit en geen wacht tijden tot nu toe voor mij :) lvl 10 komt er aan :)

Shotterke

Legacy Member
Is er nog een storyquest na The Gridanian Envoy? Ik kan nergens nog quests vinden tenzij quests waarvoor ik nog een te laag level heb.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan