sele
Legacy Member
Louistje zei:Ja ik ook, maar wordt telkens gekicked![]()
Jammer ik ook

edit nu zit ik aan het intro filmke
edit: ik speel op eu server serberus

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Louistje zei:Ja ik ook, maar wordt telkens gekicked![]()


Zarih zei:Ik kan geen eu servers zien? Enkel jp servers.
Nog iemand dit probleem?
Shotterke zei:Na eens opnieuw in te loggen kon ik de US/EU servers zien. Ik ben begonnen op Moogle (Shotterke Ootoka).

Louistje zei:Ik zit in Shiva, hopelijk is transfer nog mogelijk als er wat vrij komt in Moogle

sele zei:ik begin toch opnieuw bij de release dus maakt nog ni uit waar ik op zit ma wil wel samen spelen met 9lives members![]()

Ciberth zei:Ik zoek eigenlijk iemand die al goed veel ervaring heeft om mij wat te helpen en samen te spelen.
Dus idem als jou![]()

Louistje zei:Het spel legt alles echt heel goed uit, dus don't worry![]()

sele zei:kzen al lvl 8 kzou graag me nen chocobo rijden straks![]()

sele zei:kzen al lvl 8 kzou graag me nen chocobo rijden straks![]()

Ge moet inderdaad gewoon wachten tot morgen denk ikruudmesselier zei:nou, enige manier om de client geheel af te halen(niet de 107Mb client) zonder dat je pre-order account hebt, want anders moet ik morgen nog eens samen met wss een hele hoop andere de 7Gigs afhalen
tyvm
ruudmesselier zei:nou, enige manier om de client geheel af te halen(niet de 107Mb client) zonder dat je pre-order account hebt, want anders moet ik morgen nog eens samen met wss een hele hoop andere de 7Gigs afhalen
tyvm
Louistje zei:Ik ben ook lvl 8
Welke server zit ge?

Ik speel Lancer, wat later dan Dragoon wordt. Dat is wel pas bij lvl 30 en dan moet ge nog iets anders tot lvl 15 krijgen als ik het goed heb. Duurt nog wel even dusbieren zei:iemand die dragoon speelt ?
hoe is deze job ?![]()