Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://gdl.square-enix.com/ffxiv/inst/ffxivsetup.exeyannick zei:Een domme vraag, kan je de client pas downloaden voor de open beta als deze gestart is (voor iemand die het spel nog niet gekocht heeft bv)?
Mvg

yannick zei:Bedankt, maar hij meld me dat er geen geldige service account aan mijn account is gekoppeld, dus ik vrees dat ik zal moeten wachten voor het te downloaden![]()
Hebt ge u al aangemeld voor de beta?yannick zei:Bedankt, maar hij meld me dat er geen geldige service account aan mijn account is gekoppeld, dus ik vrees dat ik zal moeten wachten voor het te downloaden![]()
Louistje zei:Hebt ge u al aangemeld voor de beta?
Als ge een code voor de PS3 hebt gehad, kunt ge normaal automatisch ook de PC client downloaden.Ciberth zei:Heeft er nog iemand een code voor pc?
Ik kan eventueel nog één traden voor ps3.
Weet het niet meer precies. Werkt dit? FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn Beta Tester Application Sitebieren zei:hoe doe je dat?
Louistje zei:Weet het niet meer precies. Werkt dit? FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn Beta Tester Application Site
Louistje zei:Als ge een code voor de PS3 hebt gehad, kunt ge normaal automatisch ook de PC client downloaden.
Instructions concernant la participation au test bêta de FFXIV : ARR

Ah das balen :/Ciberth zei:Ik heb problemen gehad met via meerdere ps3 dezelfde account te gebruiken voor te testen waardoor men SE account blocked is. Dus op die manier geraak ik er niet meer aan![]()
Ah das balen :/Ciberth zei:Ik heb problemen gehad met via meerdere ps3 dezelfde account te gebruiken voor te testen waardoor men SE account blocked is. Dus op die manier geraak ik er niet meer aan![]()
Louistje zei:Ah das balen :/
Kunt ge nie een nieuw SE account maken?

Ja ma dan kunt ge ten minste meedoen aan phase 4 betaCiberth zei:Jah maar heb geen code dan, vandaar de vraag![]()
bieren zei:ik kan wel de launcher instaleren maar niet updaten?
Louistje zei:Ja ma dan kunt ge ten minste meedoen aan phase 4 beta

Crosserke zei:Als je een square enix account hebt wel, maar ik ben niet zeker of je een phase 3 account moet hebben.
Als je een key hebt geregistreerd voor 30 juli kun je nu ook al patchen en spleen op de 16de.
indien niet moet je de 17de upsignen op de website voor open beta en dan patchen + spelen.
